اعلامیه امارت اسلامی پیرامون 6 جدی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۶    ۱۳۹۶/۱۰/۷ کد خبر: 143843 منبع: پرینت

ملت با شهامت افغان برپایه غیرت، ایمان و غرور خود توانست طوری قشون سرخ را به گودال تاریخ سر به نیست کند که دیگر هیچکس در جهان، هیچ جهتی را به نام اتحاد شوروی نشناسد و نامی از آن نبرد.

به نقل از امارت اسلامی، سی و هشت سال پیش در چنین روزی بتاریخ ششم جدی سال 1358 هـ.ش افغانستان یکبار دیگر با آزمون تاریخی روبرو گردید و در قرن بیستم بلاک کمونیستی یعنی اتحاد شوروی وقت بر کشورمان تجاوز کرد.

این روز در تاریخ تاخت و تاز تجاوزات بر افغانستان، چنان تاثیر فلاکت بار گذاشت که ملت مظلوم و بیچاره افغانستان تا حال از مصایب و تسلسل بد بدبختی ها رنج می برد.

اتحاد شوروی بحیث صادرکننده مفکوره کمونیستی می خواست ایدیولوژی منحوث خود را جهانی نماید. که اینبار افغانستان را بحیث طعمه و هدف خود انتخاب کرد و در اینجا توسط مستخدمین استخباراتی و اجیران خود زندگی آرام و پرسکون ملت مسلمان افغان را به دردها، شهادت ها، هجرت ها و نابسامانی ها تبدیل کرد.
اما الحمدلله با گذشت یک دهه ملت با شهامت افغان برپایه غیرت ایمانی و غرور خود توانست که این بلاک منحوث را به گودال تاریخ سر به نیست کند و انتقام شهادت ها، مصیبت ها و غم هایش را به شکلی گرفت که دیگر هیچکس در جهان، هیچ جهتی را به نام اتحاد شوروی نشناسد و یا نامی از آن ببرد.

در سلسله جهاد و مبارزات افغان ها، نه تنها افغانستان از دهان اژدهای سرخ نجات یافت؛ بلکه نیمی از جهان را نیز از شر کمونیزم خلاص کرد و نفس آرامش کشید.
مگر متاسفانه که استکبار جهانی از شکست اتحاد شوروی در افغانستان چیزی یاد نگرفت؛ بلکه با تغییر اندک مفکوره و سلاح های جدید در شروع قرن بیست و یکم یکبار دیگر افغانستان را زیر تاخت و تاز گرفت.

آمریکا که در اواخر قرن بیستم و پس از اشغال یوگسلاویای پیشین، جواب دندان شکنی نشنیده بود، از شکست اتحاد شوروی درس نگرفته بر افغانستان تجاوز کرد.
اما الحمدلله ملت غیور و با شهامت افغان همان ملت پیشین است و همان ایمان و غرور قبلی در رگ و وجودش است، پس دوباره در مقابل اشغال آمریکا به مانند جهاد در مقابل اتحاد شوروی به پا خواسته و از تجارب گذشته استفاده کرد. که این است اکنون آمریکا نیز به مانند اتحاد شوروی با شکست و رسوایی مواجه است، عساکرش کشته می شوند، اقتصادش به زانو در می اید و حیثیت و یکه تازی جهانی اش از بین رفت.

امارت اسلامی این روز سیاه تجاوز شوروی بر افغانستان را زاییدهء تمام مصایب ونابسامانی های پسین می داند و به افغان نماهایی که در خدمت اشغالگران مصروف هستند، اعلام می دارد که از وارد کردن مفکوره های ضد اسلامی و بیگانه خودداری کنید، همکاری اشغالگران را رها کنید، زیر سایه و بال اشغال، برادران خود را از بین نبرید، از حالت شکست و شرمساری کمونیست ها عبرت بگیرید و بیشتر از این به ملت و دین خود خیانت و جفا نکنید.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امارت اسلامی
6 جدی
نظرات بینندگان:

>>>   کاش جهاد شما علیۀ امریکا می بود که متأسفانه نیست. جهاد شما علیۀ فقیرترین قشر این جامعه ست و هر روز از مردم عوام قربانی میگیرید. در هر انتحار و انجار شما حتی یک عسکر امریکائی کشته نمی شود. از همین لحاظ هیچ کس بالای شما اعتماد ندارد و به شمول بنده به شما نفرین می فرستد.

>>>   ههههههه
خودت مردور آمریکا است او طالب گ..ک
کوته سنگی کابل

>>>   آيا افغان كاغذ نامه طالبان را به اين سايت نشر كرده؟
اگر چنين است , ديگر هرگز افغان كاغذ را نخواهم گشود.
چرا تبليغ و نشر حرف طالبان درين سايت؟

>>>   تو رو خدا این لاف ها ما را کشت ، ما این کردیم قشون سرخ رو بیرون کردیم ، ما جهاد کردیم ، ها و بل ، بس کنید این چرت و پرت های الکی رو ، حرف از وضعیت فعلی بگین ، گذشته ،گذشته بر نگدشته ، یک نگاه به اوضاع فعلی بکن ، هر روز در کشور مردم بی گناه به خون غرق و شما لاف از قشون سرخ می کنید ؟ قشون سرخ را امریکایی از افغانستان خارج کرد ، چهار دزد و دغل چجوری با چی همچو لاف های گوش خراش می رنن.

>>>   خود طالب زاییده آمریکاست
خود طالب عامل و لهانه حضور آمریکا در افغانستان است
خود طالب عامل بدبختی و سیاه بختی مردم افغانستان است
زمانی افغانستان روی خوش را هواهد دید که فکر متحجر و متعصب و ضد انسانی و ضد دینی طالب از روی زمین برچیده شود.

>>>   جهاد را به تو چی طالب مزدور
تو پیش مرگ اهداف پاکستان هستی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است