نور: با مشت آهنین فرق زورگویان را می شکنم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۶/۱۰/۶ کد خبر: 143777 منبع: پرینت

کشیدن دندان کار داکتران است اما کوبیدن مشت بر سر زور گوی کار قهرمانان است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عطامحمد نور والی بلخ روز سه شنبه 5 جدی 96 در واکنش به خونسردی رییس اجرایی در اعلام موافقت برکناری وی با رییس جمهور در میان هوادارانش گفت: عبدالله در برابر حرف هایش پاسخی نداشت و اگر دهن باز کند حرف های دیگری نیز برای گفتن دارد.

والی بلخ بار دیگر مساله استعفای خود را منتفی خوانده و اظهار کرد که ارگ و سپیدار، از حضور جامعۀ جهانی در افغانستان استفاده سو می‌کنند و در تلاش تسویه حساب‌های شخصی با رهبران جهادی و سیاست مداران در کشور هستند.

نور همچنین عبدالله را به توطیه چینی و خیانت در برابر خود، اعضای جمعیت، پسر و برادران احمد شاه مسعود متهم کرده و گفته است که خیانتی را که عبدالله در برابر پسر قهرمان ملی کرد او را در انزوا قرار داده است، خیانتی را که در برابر برادران قهرمان ملی و کادرهای خوب پنجشیر و شمالی کرد و بزرگانی را که خانه‌نشین کرده است را هیچ دشمن دیگر نکرده است.

رییس اجرایی جمعیت افزود: تداوی و کشیدن دندان کار داکتران است، اما کوبیدن به فرق زورگویان و شکستاندن دندان‌های آنان کار دلیران و قهرمانان است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   اقای نور فکرت باشد که اب یخ نخوری که مریض نشی
شغنانی
کابل

>>>   اولین کاری که جمعیت باید بکند فعال کردن شورا های ولایات و ولسوالی ها است.
جمعیت حزب مردمی است و پایه های قوی مردمی در تمام افغانستان دارد.
بازسازی و بهتر سازی جمعیت و در نهایت تدویر کنگره و تثبیت هیات رهبری یگانه وسیله حیات و بقای سیاسی میباشد.
انسجام صفوف جمعیت در تمام افغانستان مشت کوبنده یی خواهد شد بر فرق زورگویان بی ریشه و نمک حرامان فراموش کار.

>>>   بیشک بیشک با مشتهای آهنینت.
عطا مامد خطرناک هیچ عمل غلط از تو بعید نیست به شرطی که زورت برسد ، طبق معلومات دولت برایت یک واسکت نقاب دار دیوانه خانه فرمایش داده که نه مشت رده بتوانی و نه دندان گرفته.

>>>   من از عبدالله میپرسم روزیکه مزار پایتخت گلبدین شد و شمال مرکز داعش و طالب آنروز اگر ترا بیبیم و پاره پاره کنیم چه سود.
روزیکه پنجشیر محل اسکان و اطراق کوچی ها شد و شمالی محل بود و باش قبایل رانده شده از پاکستان. آنروز اگر ترا پیدا کنیم و پاره پاره کنیم چه سود.
من از عبدالله می پرسم
روزیکه گلبدین با ترفند ها رییس مجلس شد و یون ریس سنا شد و غنی ریس جمهور شد و لسان ملی و رسمی فقط پشتو و قانون فقط پشتونوالی و حکام فقط شوونیست های قبیله دین فقط احکام گلبدین
آنروز اگر ترا پیدا کنیم و پاره پاره کنیم چه سود.
من از عبدالله میپرسم
به تو وظیفه داده بودند که طی دو سال مجلس بزرگان را دایر کن و قانون اساسی را تعدیل کن و سیستم پارلمانی را بر قرار کن و انتخابات شفاف را راه بینداز
حال که در همه این موارد نکام هستی اگر ترا پاره پاره کنیم چه سود.
مثال تو مثال همان سردار لشکری را میماند که نه تنها لشکر دشمن را تار و مار نه کرده بلکه لشکر و لشکریان خود را هم نابود کرده و حالا توقع دارد که یک مدال هم به سینه اش بیاویزند.
خوش به حالت مسعود قهرمان که زنده نیستی وگرنه با دیدن این کم ظرفان متشدد و بی برنامه و سر در آخور پر شده از نواله های پس مانده غرب از خداوند مرگت را میخواستی پس چه بهتر که خداوند تاج شهادت را نصیبت کرد و طوق ذلت را بر گردن همراهانی که همراه بودند و همدل نی انداخت تا پاسبانان دوزخ ببرندشان به جاییکه باید بروند.
تف بر این جیفه دنیا که شما به آن مینازید و به خاطرس همدگر را میدرید.

>>>   تصور میکنم به یک سیاست مداراینگونه حرف ها زیبنده نیست.

>>>   نازم آن مشتی که فرق زور مندان بشکند.
بشکند دستی که بازوی غریبان بشکند.
شیشه را هر دختری شاید توان کرد زیر پا.
سنگ اگر مرد است جای شیشه سنگدان بشکند.
داو و دشنام دادن را هرکس در مطبوعات کند.
مرد اگر مرد است در صحنه یک دندان بشکند.
دیگر آن دوران جهاد و توپ و تفنگ نیست.
رهبران چه را دیگر با پای لنگان بشکند.

>>>   آقای نور توجه فرمایید که در عقب ارگ و سپیدار انگریز است.
داعش و طالب، پروژه ی انگریزی
هرانکسی که پیخ می زند و دندان نشان می دهد، به استشاره عوامل استخبارات خارجی‌ها در رأس انگریز است.
و جناب شما، جنرال دوستم، و آقای محقق، در تبانی با وطنپرستان سایر ولایات غربی، جنوبی، شرقی، مرکزی و سایر نیروهای مقاومت بر ضد تحقق پروژه طالب-داعش انگریزی.
بدون این گونه اعلامیه ها، با تمام نیرو های مقاومت، جوانان، روحانیون وطن پرست، روشنفکران، و کافه ملت نجیب و تحت ستم در حاکمیت دست‌نشانده دجالی- پوشالی، در جهت ایجاد و تحکیم سنگر های مقاومت باشید.
پیروزی در نهایت از آن مردم ما است.
موفق و کامگار باشید.
گلا جان از لغمان

>>>   زنده و جاوید باد نور صا حب که این رقم رهبران پلاستکی که غیرت از شا ن شان گذشته می کنی افرین به تو و منهچ شنا ختی از خودت ندارم مگر واقعا مجاهد هستی و امت با لا داری ع وغ هر دوشا ن در غم پول های جها ن هستند اگر در ک.. شا ن سو ته هم تیر شود خبر نیست زیرا دالر های جها ن هردو شا ن را سیر نمو ده است و غیرت شان را از ایشا ن گرفته است

>>>   مسعود فقط یک مرد جنگی بود ونه یک متفکر آینده نگر. خود خواه ومغرور بود توان پزیرفتن دیگران را درکنار خود نداشت اگر اندک سهمی به دوستم ووحدت میداد تا100سال برهاندین ریس جمهور بود وخودش وزیر دفاع اما حیف که روزگار مارا به این روز درآورد برای زدن جنرال دوستم ملک را دستکی درست کرد برای ازبین بردن وحدت. انوری وکاظمی علی جاوید وچندتا مذدور دیگر که قضیه افشار را آفریده اند. اما مسعود ناکام ماند ملت پا برجا باضعف ودید سیاسی که داشت عبداله را پروراند که تمام ایده هایش را به سخره گرفته ونابود میکند

>>>   هوالله
استاد محترم
حرف شمارا دهاله ابهام تصور میکنم
به این معنی که (اگر تکبر قدرت پول ثروت وسرمایه هنگفت که دراختیار دارید وهمه میدانند که شما انهارا از کجا بدست اودره اید وکی ها شمارا برملت ما تحمیل نموده اندبرای همه مردم هویدا مبرهن هست ) ضامن پیروزی میبود اولا قشون سرخ درکشورما ناکام نمیگردید دوم قدرت یکه تاز امروز ناتو هم دراین کشور بایدکامیاب میشد.پس تجربه اینرا به اثبات رسانیده هست واگر پس منظر شما وامثال شما را یک مطالعه سرسری نماییم همیش اینگونه تصورات وحرکت های منفی تحت نام خیزش مردمی سپاه مردمی درمحور تعصبات قومی نژادی سمتی وحزبی که قبل از شما اراکین برسر اقتدار شما اینگونه فعالیت هارا تجربه نموده اند که بجز ذلت شکست تباهی کشور ومردم چیزی دیگری را به ارمغان نداشت ومصالح علیای اسلام وکشور ما اینرا تمنا دارد که بهمنظور رسیدن به سرمنزل مقصود باید با خلق خدا از میل تفنگ وزور صحبت نه نماییم ویگانه راه رسیدن به هدف همانا دعوت مردم بسوی حق میباشد درصورت که حود پیرو حق باشیم دیگر همه فعالیت ها تحت هرنامی که باشد زوال ابدی را به دنبال دارد واینکه الفاظ رکیک وزشت بفکرم نه تمنای ادب میباشد ونه تمنای دایره مبارزه وجهاد.
وقبل از شما هم بودند که با اینگون الفاظ رقیبان خودرا تهدید مینمودند مکر عاقبت چی شد وان کسانی که شما الگو درمحور اهداف خود قرار میدهند تجربه نشان میدهد که انها دوستان نیمه راه هستند به محض یک شر شر پا فرار را برقرار ترجیح میدهند وشما باید فریب انهارا نخورید درغیر صورت اینده تاریک که تصورش را هم نمیتوانید درانتظار شماخواهد بود

>>>   زورگوي؛ اول بگير فرق خود را بشكن هه هه هه

>>>   دردی مارا نیست درمان الغیاث
الغیاث ازجور دوستان الغیاث

>>>   این مهم نیست که کیها باشن وکیهانباشن مهم اینست که آن راه وروش که تعین میکنی درسطح یک کشور خودت باشی یانباشی اون بتواند به هدف برسد این معلوم است که جمعیت یک حزب بزرک مردمی است ولی که رهبران ندارد که خودرا بسیج کند این مشکل حزب نیست
قوم پرستی ممنوع🛇
احمدضیا عزیزی

>>>   رای مردم کسی به درد می خورد که عملا امینت را
آورده ..فرق نمیکند که هر کی باشد..پروژه پاکستانی
طالب،داعش عرب و امریکا در وطن جهنم را آورده ٬وناکام است
یک مزار که در تمام وطن آرام و امنیت است.. فاشیستان
و قوم گرایان اوغان؛ خجالت بکشید با آن امریکا و ب۵۲
و پهباد هایش هیچ کاری نتوانست پس آقای نور در اینجا
برنده است..و باید در چوکی اش باشد و حتی در مقام بالا
غنی وعبدالله باید رنگ خود را گم کنند و استعفا بدهند
ترامپ هم یک لافوک برامد.وسربازانش باید برود به وطن خود
زیرا در ۱۸ سال فقط امریکا لآف زد و امنیت حتی کابل را نتوانست
بگیرد..آقای نور باید رییس جمهور موقت تا انتخابات آینده تعین شود...
تا وطن آرامی و امنیت شود...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است