نور متوجه دندان های خود باشد
حدود 15 روز قبل باخبر شدم که استعفای آقای نور، روی میز رییس جمهور قرار دارد و سپس در صحبت با رهبری جزب جمعیت اسلامی، با آن منظوری موافقت کردم 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۸    ۱۳۹۶/۱۰/۴ کد خبر: 143662 منبع: پرینت

با رهبری جمعیت برای برکناری عطامحمد نور به توافق رسیده بودم.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی صبح امروز دوشنبه 4 جدی 96 در نشست شورای وزیران درخصوص مساله برکناری والی بلخ گفت: حدود 15 روز قبل باخبر شدم که استعفای آقای نور، روی میز رییس جمهور قرار دارد و سپس در صحبت با رهبری جزب جمعیت اسلامی، با آن منظوری موافقت کردم.

داکتر عبدالله درخصوص کشمکش های پیش آمده میان ارگ و والی بلخ اظهار کرد: باید برای حل این مشکل راه حل مسالمت آمیز پیدا شود تا سلامتی و ثبات نظام از بین نرود.

وی با بیان اینکه در مقام ریاست اجرایی کاری خلاف قانونی انجام نداده است افزود: در سه سال گذشته کسانی می خواستند من را از مقام ریاست اجرایی دور بزنند و خود را معرفی کنند اما کار آنان بی نتیجه بوده است.

رییس اجرایی در خصوص هشدار کشیدن دندانش توسط والی بلخ گفته است که نور متوجه دندان های خود باشد و از آن فقط برای خوردنی ها استفاده کند.

گفتنی است که عطا محمد نور روز شنبه هفته جاری در نشستی در مزار شریف گفته بود که عبدالله از آدرس حزب جمعیت بعنوان رییس اجرایی تعیین شده و توانایی گرفتن حق مردم را ندارد و این حزب صلاحیت این را دارد که او برکنار و کسی دیگر را به جایش معرفی نماید.

وی هشدار داده بود تنها جمعیت می تواند در مورد برکناری اش از سمت والی بلخ تصمیم بگیرد و رییس جمهور دراین مورد تصمیم گیرنده نیست.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
والی بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   در وجود عطا چور اثار دیوانګی دیده میشود باید هرچه زودتر برایش واکسین سګ دیوانه شود در غیر ان چند ګوش دیګر را چک خواهد زد. یګانه علاج دیوانګی واکسین است وبس.

>>>   تاجک ها چقدر شکننده بودند و از قرار معلوم ممکن ده ها پارچه دیگر هم شوند بخاطر سکوت اکثریت شان و نا گفته نماند (پله بین هم هستند منتظر سنگینی ترازو اند کاری به منفعت ملت و کشور ندارند)

>>>   دکتر صاحب عبدالله واقعآ شخص مدبر با حوصله و وطندوست هستند.
سر فراز باد دکتر عبدالله

>>>   مسعود ماما سخت پشیشت شرمنده شرمنده هستم راه صداقت تور را تعقب نکردم خاین شده ام دالر شرین شده چشم من را کور کرد غنی متغصب من را فریب داد من را هم متعصب ساخت و بطرف قبیله ام کشانید.

>>>   دندان جنگی است ؟
والی حق تندارد دندان رئیس اجرائیه رابکشد اگر امر فوق العاده رئیس جمهور وتوافق محکمه را داشته باشد خیر یک راه هست درغیر آن متوجه دندان های خود باشد

>>>   اینها دربین خود بخاطر چوکی می جنگند به فکر مردم وطن وداغش نیستند

>>>   عطای گــــژدم قصد داشته چوکی ع را بگیرد این عطا نیست مار آستین است

>>>   خبرتازه واصل شده به «گزارشنامه»

خبر می رسد که اختلاف دکترعبدالله با عطا محمد نور زمانی شدیدتر شد که والی بلخ اکمالات تیل و روغنیات شرکت حاجی میرزا رحمان وکیل ولسی جرگه از مسیر حیرتان را بند کرده بود. درگزارش آمده است که میرزا رحمان تاجر بزرگ تیل، برادرجنرال بابه جان، شریک اقتصادی دکترعبدالله، و قراردادی تأمینات سوخت برای قوای ناتو است.

در تازه ترین مجلس اخیر تاجران وسرمایه داران «شمالی» گفته شد که بعد از اخلال تدارکات تیل شرکت مرزا رحمان، اختلاف وشقاق بین دکترعبدالله و عطا بیشتر شد و عبدالله درمفاهمه با دکترغنی، طی مکاتیب رسمی عنوانی سفارت امریکا وناتو، عطا نور را به عنوان ناقض حقوق بشر، عامل پولشویی غیرقانونی و همدستی با روسیه و ایران معرفی کرده بود.

منابع مطلع درجلسه تاجران شمالی فاش کردند که حلقات وابسته به والی بلخ تحرکات عبدالله را از قبل رد گیری کرده و عطا نور به قطع شریان اقتصادی عبدالله و گروه کوچک اطرافیان وی اقدام کرده بود. حضار مجلس گفته اند که انجنیر داوود از مرگ خود در لندن خبر داشت ولی از بخت خود برای والی شدن خبر نداشت. هدف از آوردن او از لندن این بود که بعد از برکناری عطا نور، امور دخل وحساب تجارت حیرتان به انجنیر داوود سپرده شده وتنها به غنی- عبدالله جوابگو باشد. هدف از کشاندن وی این بوده که درامور ولایت یک والی نام نهاد باشد؛ نه آن که به عنوان یک والی فعال سیاسی که در مدیریت جنگ وصلح و استقرار امنیت درآن حوزه قابلیت بیشتری نسبت به عطا از خود بروز دهد

>>>   به عبدالله همین کافی است که اکت کند و لکس بپوشد.
کدام بند توافقنامه غنی عبدالله پیاده شد.
هرچه شوونیسم قبیله میکند ما باید تحمل کنیم چون به نفع همه است.
قوم ازبک از قدزت رانده شدند .
قوم تاجک رانده شدند.
نخبه های تاجک ترور شدند.
پشتون های درانی رانده شدند.
اما از نظر عبدالله باید تحمل کنیم.
هزاره ها در معادله قدرت در نظر گرفته نمیشوند.
به چند گروپ تقسیم شدهاند و یکی از ترس دیگر به خوش خدمتی غنی بیشتر میپردازند.
عبدالله امروز مرد باش تا فردا گریه نکنی

>>>   حدا شما شروپسادرا اصلاح بسازد بخاطر موضوع تجارتی شخصی خود چی مصیبت وغوغائی خلق کردید
اگر در مسیر حیرتان برای تجارت شخصی ات عطا ممانعت وکارشکنی میکرد از راه شیرخان بندر تجارت میکردی از راه تورخم تجارت میکردی از راه آی خانم تجارت میکردی

>>>   مسعود ماما سخت پیش ا ت شرمنده شرمنده هستم راه صداقت تور را تعقب او انتخاب نکردم خاین شده ام دالر شرین شده چشم من را نیک تو کور کرد غنی متغصب من را فریب داد من را هم متعصب ساخت و بطرف قبیله ام کشانید.
باید خاطر نشان ساخت که زنهده یاد قهرمان ملی مسعود در همان وقتم هم از دشمن نشنی شما محترم داکتر عیدالله زمریان خبر دقیق داشت که از پول مسعود رفت آمد به اروپا می کردی و با خاندان ظاهر شاه بچه نادر غدار همنشنی داشتی ولی یک تعداد بیسوادان پنچشیر از تو حمایت می کنند نه همه مردم .

>>>   همراي دندانهاي خام چيزي را درست خورده و جويده آش مشكل است بعد ها پرابلم معده پيدا ميشه

>>>   همه كساني كه به نماينده گي از جمعيت در حكومت شامل اند هيچ كدام شان رهبران جمعيت نبوده و نيستند، بشمول شهزاده صلاح الدين، همه اينها أشخاص ابن الوقت و باد آورده اند، و اكثر شان پنجشيري و بدخشي هستند، اين جمعيت تنها بدخشي بود چون رهبر فقيدش بدخشي بود،

>>>   یعنی به عطا نور گفته .... نخور ! عجب کشور جالبی داریم ما

>>>   Zahir Ariaie
كسانيكه كه بار ها متهم به دست داشتن در وقوع حوادث انتحارى توسط وكلاى پارلمان شده اند، كسانيكه متهم به قتل اعتراض كننده گان اند، كسانيكه متهم به فساد اند، ... در كار خود بنا به ارتباطات قومى ادامه مى دهند، اما والى كه همه مردم از او راضى اند، امنيت مردم را تأمين كرده، باز سازى ولايت را پيش برده، در دفاع از وطن عليه اشغال سرخ و سياه نقش عمده داشته، و از هر نظر ميبايد مورد ستايش قرار گيرد به جرم تاجيك و جمعيتى بودن كنار زده ميشود. ايا ميشود بهتر از اين از سيستم ديكتاتورى ، قومى ، فاشيستى مثال بهتر اورد؟!

>>>   حاجى عقيل فهيم
ما فرزندان مارشال فهيم استاد عطا محمد نور را مانند استاد شهيد و آمر صاحب احترام داريم . ديروز حاجى قهار و كاكا جان محمد خانه ما آمدند و از حاجى اديب خواهش كردند كه داكتر صاحب را تنها نگذاريد .
وطندارن نگران نباشيد تمام افغانستان را به تار موى استاد برابر نميكنيم

>>>   Amirzada
اعتراف یک مار آستین

درین روز ها شایعاتی وجود داشت که مار آستین پس از گزیدن دست راست استاد عطا ، والی بلخ فرار کرده و در کدام سوراخ مخفی شده است و کسی از وی اطلاع ندارد. اما امروز سر و کله مار در مجلس شورای وزیران با تبسم و خونسردی پیدا شد.
امروز اولین بار است که این مار سیاسی خوش خط و خال با کمال خونسردی و تبسم و با افتخار در حضور رسانه ها و مجلس رسمی شورای وزیران حکومت وحدت ملی اعتراف کرد که بلی استاد عطا محمد نور والی بلخ را پانزده روز قبل از سوراخ ارگ گزیده است. او هم چنان با کمال بی تفاوتی گفت:" با گزیدن یک والی دنیا خو قیامت نمیشود."
این مار آستین که همیشه با کنایه حرف می زند از صحت و سالم‌ بودن دندان هایش به شورای وزیران نیز اطمینان داد. زیرا شایعاتی وجودداشت که گویا والی بلخ نیش های زهردار این مار آستین را در هنگام نیش زدن شکستانده است، ولی در گزارش دیگر گفته شده بود که نیش های او را کشیده است.
این در حالیست که دندان کشیدن کار پزشکان دندان است ، ولی شکستن دندانهای نامردان کار دلیرمردان است.
پرسش اساسی اینست که این مار آستین چگونه قربانیانش را معمولا شکار می کند؟
داستان این مار شناخته شده سیاسی خوش خط و خال یکی از موفق ترین داستان های ستون پنجم دشمن در تاریخ سیاسی افغانستان است. بیش از ۴ دهه است که این مار آستین با خونسردی و تبسم طعمه اش را شکار می کند ، ولی کسی بر او شک نمی کند.
چنانچه این مار خوش خط و خال توانست بحیث دست راست احمد شاه مسعود در دشوار ترین شرایط در آستین راست او جا بگیرد. اما روزی در سر نوشت ساز ترین لحظات تاریخ که مسعود به یگانه امید و تکیه گاه نجات افغانستان در جنگ با تروریزم جهانی تبدیل شده بود در همدستی با مار های دیگر آستین وی چنان ماهرانه او را از آستین راستش گزید که تا حال کسی بر او شک ندارد. این در حالیست که حتا تا امروز به اعتبار همسنگری با مسعود صاحب قدرت و احترام شده است و ازین سوراخ قربانیان دیگرش را می گزد.
واقعیت اینست که این مار زرنگ بعد از یکسره کردن کار مسعود به سراغ استاد ربانی رفت و بعد از شکار او به شکار اسمعیل خان رفت. سپس در آستین های یونس قانونی و مار شال فهیم در آمد و آنها را یکی بعد از دیگری گزید.
سر انجام نوبت استاد عطا رسید. او را چنان ماهرانه چندین بار نیش زد که تا چند روز پیش باور نمی کرد که کار او باشد.
واقعیت اینست که عطا محمد را که خیلی زخمی و مسموم شده بود خدا نجات داد و زنده ماند. آقای نور اخیرا از دم مار خائن و بزدل گرفته بود، ولی مار لشم ماهرانه فرار کرد و در سوراخ متفکر بزرگ در ارگ کابل پنهان شد. اما دیری نگذشته بود که از گریبان یون، کمال ناصر و امر الله صالح سر کشید.
به نظر می رسد که ماموریت شکار های مار زرنگ هنوز به پایان نرسیده است.
واقعیت اینست این مار سیاسی ماهر سوراخهای زیادی برای پنهان شدن و در امن ماندن دارد. آخرین پنهان گاه امن او سفارت آمریکا در کابل خواهد بود.
آیا برای جلوگیری از قربانیان و فاجعه های بزرگ ملی زمان آن فرا نرسیده است که سر این مار سیاسی خوش خط و خال، خونسرد و متبسم را قطع کرد؟

>>>   من نه در تیم عبدالله هستم نه در تیم نور مگر من نور راانسان با غیرت و با وجدان می دانم ع یک شخص چوکی طلب و ارایش گر می دانم

>>>   Ariaie
داكتر صاحب عبدالله محبوبيت مردمى استاد عطا را دست كم گرفت. داكتر عبدالله بخاطر منافع خودش هم كه شده بود نبايد با كنار زدن استاد موافقت ميكرد. اگر او باز برنامه كانديد شدن را دارد، با اين كار پيشاپيش شكست خود را تضمين كرد... سود اين كشمكش داخلى به جيب قبيله گرايان مى افتد اما تحولات چند روز گذشته ضرورت كانديد كه بتواند تاجيك ها را در انتخابات اينده متحد كند، به امر حتمى تبديل كرده است

>>>   تفاوت حرف ها و نوشته های من با دیگران این است که دیگران می خواهند این «زخم» ها را پنهان کنند و یا با دادن چند تابلیت مسکن، درد آن را فراموش کنند...
مثلا می گویند: وحدت خوب است، جنگ بد است، نفاق را دامن نزنید، مسایل قومی را دامن نزنید، ما برادر هستیم و... ولی نمی گویند که چرا و چگونه به این حال مواجه شده ایم و راه علاجش چیست؟ چون در جامعه ما معمول این است که مرض را از مریض پنهان می کنند تا بی روحیه نشود!

اما من می گویم که جامعه ما به مرض «سرطان» گرفتار است و با پنهان کردن و مسکن خوردن جور نمی شود... باید راه علاج را از تشخیص مرض شروع کرد... حاکمیت ها چگونه بوجود آمدند، چگونه قدرت خود را تحکیم می کنند و مردم را از چه چیز های می ترسانند... یعنی در غرب، اول مریض را در جریان مرض او قرار می دهند تا برای مقاومت و مبارزه با آن آماده باشد!

ما باید تحمل شنیدن حقایق تلخ را داشته باشیم؛ در غیرآن با حواله مُهر و تاپه های ضد وحدت ملی، ضد پشتون، قوم پرست و... درد دل خود را تسکین می کنیم! ولی مرض و درد آن ادامه دارد

>>>   ام الدین غیاثی
کسانی که ادعاى راه مسعود را دارند دروغ میگویند فریب است استفاده از نام او است برای رسیدن به هدف ، چوکی و ثروت

>>>   داکتر صاحب عبدالله عبدالله اثبات کرد که منافع کشور و ملت برای اهمیت دارد و زور گوی ها و تفرقه اندازه های زور گو ها برای کسب منافع شخصی شان مبارزه با زور گوی را نمی تواند از ذهن ایشان پاک کند. زنده باد داکتر صاحب عبدالله عبدالله.

>>>   ه میدانم که این حکومت تنها زا جمعیت وغربی ها است دیگر مردم حق ندارد نور بست است میلیارد شدی از همین حکومت روزیکه آمدید چه داشتید یک ذره انصاف خوب است

>>>   استاد عطا یک شخصیت گرامی است در دل میلیون ها انسان وطن دوست جای دارد خوب میداند که دولت در حرف و عملش یکی نیست ،ما اعمال حکومت را در طی این مدت شاهد هستیم که به طرف تفرقه افگنی روان است بنا داکتر صاحب عبدالله به نظر استاد عطا در شرایط فعلی نه تنها به سود ما نیست بلکه هم فرصت ها از دست میدهیم و هم مردم و جمعیت دچار چالش های پیشتر میشوند .

>>>   آقای نور انسان نمک حلال بوده و داکتر عبدالله عبدالله تا زنده باشد منت گذاری اقای نور باشد که کمپاین آقای نور برای عبدالله یک کمپاین تاریخی محسوب میگردد و بازنده میدان عبدالله است .
زره

>>>   دندان ها برای مثل مطامحمد نوروپسراش درچک گرفتن گوش هاوکلای شورا ودیگرا ن استفاده نشوداین کپ رییس اجرایه بود چوکی بلخ باز هم به یک عضوجمعیت داده شده مشکل کجاست نیمی از شرکتها وبلند منزلها در بلخ از نورلالا است چرا ما مردم هوشیار نمی شویم ولسلام

>>>   دکتر صاحب عبدالله واقعآ شخص مدبر با حوصله هستند

>>>   Ariaie
اين را براى مخالفت با عبدالله و وقايع اخير نمى نويسم بلكه براى اين مينويسم تا سياسيون فكر نكنند كه ما حافظه ندريم!
اقاى صالح كه اين روز ها خود را منحيث حامى انتخاباتى عبدالله جا ميزند، در روند نخست انتخابات كه سرنوشت ساز بود، به ياد دارم كه بيطرفى اختيار كرده بود ، تنها در روند دوم كه برد عبدالله مسجل بود و زلمى رسول، استاد سياف و ديگر تيّم ها نيز پيوسته بودند، طرف داكتر را گرفت كه حركت بسيار فرصت طلبانه بود. حمايت هاى امروزى او را نيز نه در قالب حمايت استراتژيك بلكه در قالب منافع شخصى و سياسى ميتوان تحليل كرد...

>>>   جعفر عطايي:

عبدالله می‌گوید که با استعفای عطا محمد نور موافق است و اشکالی در آن نمی‌بیند. تا اینجای کار شاید همچنان تصمیم عبدالله قابل دفاع باشد. اما تعیین کسی به وزن انجیر داوود به جای عطا محمد نور چطور قابل دفاع است؟ این چه منطق است که عطا محمد خودش استعفا داده و این که استعفایش شرایط داشته، من به آن شرایط کار ندارم؟ به استعفا کار داری اما به شرایطش نه؟
اشرف غنی تاجیکان را گام به گام از قدرت تصفیه و دور می‌کند و عبدالله هم موافق است. به نظر من این معنی‌اش این است که عبدالله اول دلسوزی به منافع قومی تاجیکان ندارد و دوم این که عبدالله از وزن تاجیکان در سیاست افغانستان فقط برای امتیازات شخصی برای خود استفاده می‌کند. وگرنه عبدالله واقعا تا حالا برای کسانی که به او رای داده‌اند چه دستاورد داشته است؟ تاجیکان به غیر از این که چند بار توسط عبدالله در برابر امتیازات ناچیز شخصی فروخته شده‌اند، چه دستاوردی از حمایت این آدم در دو انتخاب داشته‌اند؟ هیچ. روزگارشان بدتر هم شده است.
به نظر من تاجیکان این همه حمایتی که از عبدالله کرده‌اند، اگر دو درصد آن را از حکمتیار یا اشرف غنی می‌کردند، امروز وضعیت بهتری داشتند.

>>>   در افغانستان هیچ کس متوجه دندان های خویش نیست.
تا زمانی که شما دندان درد نشوید، نزد داکتر دندان نمیروید. درحالی که اقلأ سال یکبار باید نزد داکتر دندان بروید.
زیرا با وجود شستن دندان هایتان، بازهم رسوبات در دندان های شما ترسب میکند که باید توسط پاک کردن دزیعه ماشین برمه داکتر دندان پاک شود. در غیر اینصورت این رسوبات به مرور زمان به ریشه دندان میرسد و باعث کرم خوردگی و پوسیدن دندان میشود و بالاخره دندان یا می افتد و یا درد میکند و باید کشیده شود.
تنها موضوع دندان هم نیست. باید هر دو و یا سه سال بعد وجود انسان یک چک عمومی توسط داکتر شود، که اگر عوارضی وجود دارد که باید در مراحل ابتدایی آن تداوی شود، مورد تداوی قرار گیرد، زیرا با پیشرفت این عوارض، تداوی آن مشکل میشود.
خلص هیچ کار افغانستان مطابق نورم و ستندرد های بین المللی نیست و فقط کلوخ را روی آب میگذارند و از آن تیر میشوند و فقط به یک چیز خود افتخار میکنند که الحمد لله شکر ما مسلمان هستیم و غیرت افغانی داریم و مهمان نواز هستیم و بس.
دیگر از دانش و علم و پیشرفت و تمدن و غیره هیچ خبری نیست.

>>>   جناب عطایی!
========
... با توجه به تجربه چند سال اخیر کسی که تا هنوز چشم امید به داکتر عبدالله دارد، یا یک ابله و نادان سیاسی است و یا این که وجدان خود را زیر پای کرده، چشم مال و مقام و نان از عبدالله و یا ارگ دارد!

>>>   امرالله صالح وقتی وضعیت را تحلیل می‌کند، تندتر از عطا محمد نور بر ضد ارگ و وضعیت حاکم است. اما همین آدم وقتی اعلان موضع سیاسی می‌کند، از داکتر عبدالله حمایت می‌کند. من نمی‌فهمم که دقیقا علت چه است. اما این را می‌دانم که با توجه به تجربه چند سال اخیر کسی که تا هنوز چشم امید به داکتر عبدالله دارد، یا یک ابله و نادان سیاسی است و یا این که وجدان خود را زیر پای کرده، چشم مال و مقام و نان از عبدالله و یا ارگ دارد

>>>   Khurrami
امرالله وعبدالله ازیک مرجع رهبری وبه برکت همین مرجع به نان ونام رسیده اند . حمایت شان ازیکدیگر به هدایت مرجع مشترک ، یک امرطیعی است..

>>>   Mansoor Badry
۲۵۰ سال است که حاکم و فرمان روا هستید ، از شما آموختیم ! مردم عادی تان خبر نداشتیم و از پادشاهان تان یاد گرفتیم ، کور کردن برادر را از امیر دوست می خان ، وطنفروشی را از امیر عبدالرحمن خان ، پدر کشتن را از امیر امان خان ، قسم خوردن به ورق قرآن را از نادر خان ، خواب کردن را از ظاهر خان ، مال مردم خوری را از وزیرمامد گل خان ، چال و نیرنگ مردم فریبی را از داود خان ، استاد خود توسط بالشت کشتن را از حفیظ الله امین خروتی ، گریختن شبانه را از داکتر نجیب ، آدم کشتن را از ملا عمر ، شیر شدن را از کرزی ، نان خوردن و به نمک دان شاشیدن را از غنی کوچی .

>>>   Sadeqhi
عبدالله یک پشتون خطرناک است که از پشت به پیکر جامعهٔ تاجیک خنجر می زند در حقیقت عبدالله بدتر از طالبان است زیرا طالبان دشمنی اش آفتابی است اما عبدالله در لباس دوست بدترین و خطرناک‌ترین ضربات را تا بحال به پیکر تاجیکان زده است.
اعتماد به عبدالله حماقت محض است

>>>   وقتی حرف های هردو را شنیدم فرق از زمین تا اسمان بود عطا مثل یک پسر ولگرد حرف زد و داکتر مثل یک رهبر
عباس

>>>   داکتر عبدالله فیشنی دوبار درانتخابات ریاست جمهوری برشما ودوبار به سید صفی الله هاشمی سناتور برحال سناسخت کمباین نموده ام نمیدانم مرا خداوند می بخشد یا خیر همیشه درنمازها اریارګاه ذات لایزال طالب مغفرت میباشم
سمنګانی

>>>   خطاب به مردم افغانستان تاهروقت که این زورمندان وتنظیم درافغانستان وجود داشته باشد وازاسمان فرشته هم بیاید افغانستان جور نمی شود حمایت تان از این تنظیم وتنظیم داران یک خطای بزرک است گفته های داکتر نجیب به یاد تان است این ها همان مردم است دیگری نیست

>>>   تاجیک ها مشغول کندن دندانهای یکدیگر اس و غنی مشغول کندن بنیان انها.

>>>   استاد عطا میدان را باخته با سالم وحدت و قاری که هردو شب و روز در تلاش هستند و فیسبوک ها را پر میکنند چیزی جور نمی شود به خود بیاید و دوباره از داکتر عبدالله معذرت بخواهد شاید باز برایش یک چوکی بدهد

>>>   سنگینی داکتر صاحب عبدالله وصبرشان قابل تمجید هست..

>>>   ازین تنظیمی ها گرچه ازسابق به انسان خوری عادت داشتند و مشهوراند از بی عزتی و بی آبرویی وبی ننگی درجهان نمبریک اند ما اینهارا ازسابق دیده ایم ومی شناسیم مگر متاسفیم به که چرا یک تعداد هنوز عقب این بی غیرت ها روان اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است