نماز جنازه نیروهای امنیتی ترسناک است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۶/۱۰/۳ کد خبر: 143600 منبع: پرینت

بعضی از علمای دین در حوزه غرب همچنین ولایت هرات نماز جنازه برای نیروهای امنیتی نمی خوانند. این عالمان دین علت نماز نخواندن بر جنازه سربازان کشور را ترس و هراس عنوان می کنند.

انتقادها از عدم خواندن نماز جنازه بر قربانیان ارتش در غرب کشور؛ فرمانده ارتش می گوید شماری از علما برای قربانیان نیروهای امنیتی نماز جنازه نمی خوانند. یکی از جنرالان دو ستاره گفت این کار مرام نیروهای امنیتی برای جنگ علیه دشمنان افغانستان کمتر می سازد این در حالی است که بعضی از عالمان دین برای کشته شدگان طالبان و داعش نماز جنازه می خوانند.

مجلس سنای افغانستان: ملا‌هایی که نماز جنازه افسران را نمی‌خوانند در قطار داعش ثبت شوند. محمد علم ایزدیار معاون اول مجلس سنای افغانستان در نشست روز یکشنبه 22 آکتوبر 2017 این مجلس گفت: دولت باید مساله خودداری برخی ملا امامان از خواندن نماز جنازه قربانیان نیروهای امنیتی را جدی بگیرد.

ملا امام مسجد "عیدگاه" کابل در حضور رییس جمهوری افغانستان حاضر نشد برای پیکر فرمانده پولیس پکتیا نماز جنازه بخواند. بر اساس این گزارش ملا امامان در برخی نقاط افغانستان حاضر نمی‌ شوند نماز جنازه نیروهای امنیتی این کشور را بخوانند زیرا بر بنیاد مفکوره‌، آنها نیروهای امنیتی را در جنگ با طالبان بر حق نمی‌ دانند.

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نماز جنازه
نیروهای امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   این ملا امامان جنگ نیروهای امنیتی رابرضد اشرار برحق میدانند اما از ترس جان حاضر نمیشوند چون اشرار ترورست بدون پرس وپال یا حق وناحق مردم را می کشنددرحالیکه حکومت هیچگاهی چنین کاری خلافی نمیکند مثلا ملا امام را نمیکشد که چرا نماز ندادی !
بهتر اینست که درتشکیل قطعات ملا اماملان خود شان این کار را کنند

>>>   برای کسانیکه واقعا بخدا ایمان دارد ومتزلزل نیست نمازجنازه نیروهای قهرمان ملی ترسناک نیست بلکه افتخاراست
براستی برای انسانهای بزدل وبی ایمان این کارترسناک خواهد بود

>>>   یک ضرب المثل است که میګوید بد نکن بد نمیبنی همین دلالان دین اخوانالشیاطین مانند یزید یار و دیګر لاولهب شان حتا علمارا اجازه نمیداد که جنازه یک ماموران عادی دولت را بخواند و میګفتند که کمونست است و حالا بیبنید که جنازه این مرتدین را کسی نمیخواند اګر اخوان شیاطین نیستید پس رها کنید این چوکی های را که قبل کمونست در ان نشسته بود و حالا تو ملحد نشسته ای علمارا سرزنش نکنید خود تان جنازه اف اد خود را بخوانید عالم دین شاید بفهمد که نمیخواند. و جبری نیست که عالم به زور تفنګ جنازه یکی بخواند که ان نماز نمیشود

>>>   هیچ کدام پروبلم نیست.
یک کست نماز جنازه را در تیپ بگذارید و یا در تیلفون موبایل و به یک لودیسکیپر یا بلند گو وصل کنید، میشود نماز جنازه.
هنوز پاک تر از نماز ملا است. زیرا با وجود وضو و غسل، هنوز هم یک مقدار کثافات در معده و یا زیر قول ملا به شکل عرق و بوی وجود دارد، اما صدایی که از یک تایپ ریکاردر و یا موبایل میبرآید، هیچگونه مکروبی در آن وجود ندارد.
شما در قرن بیست و یکم زندگی میکنید، باید نظافت را در نظر بگیرید و از خود ابتکار نشان دهید.

>>>   این ملا ها از دولت معاش می گیرند، باید به امر دولت در جنازه نیروی های امنیتی اشتراک کنند. در غیر آن باید معاش شان قطع شود.

>>>   وای ، چه خیانت عظیم و قابل نه بخشیدنی و این آخوند و ملا از کی ها پول می گیرد و برای کدام سر زمین کار می کند جای تاسف است سر بازی که در مقابل دشمن اجیر شده می جنگد و این ...تا خواهر و مادر پدر برادر این سر زمین خواب ارام داشته باشند این ملا های مفت خور حتی نمازه جنازه نمی خواند ؟ جای افسوس است ملا افغانستان باشد تخم این جا بزار و قدقد در خانه همسایه کند ؟

>>>   خوب همین مسئله "دمکراسی" چه شد؟ نماز نمی دلش..........


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است