اعلام رسمی حمایت ترکمن ها از والی بلخ
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۶/۱۰/۲ کد خبر: 143562 منبع: پرینت

والی اسبق جوزجان رسما حمایت قوم ترکمن را از والی بلخ اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، روز محمد نور، والی اسبق جوزجان صبح امروز شنبه 2 جدی 96 در مراسم گرامیداشت از سالروز جان باختن عبدالقادر ذبیح الله به نمایندگی از قوم ترکمن گفت: وقتی از افتخارات مجاهدین بحث می شود، ترکمن ها شریک افتخارات هستند و در عین زمان وقتی از نیرنگ و مجادله شیطانی علیه این گروه نیز دسیسه سازی می شود بخاطر دفاع از دستاوردها در پهلوی سنگرداران این سنگر مردانه خواهیم ایستاد.

والی اسبق جوزجان بیان کرد: در نجات کشور همه اقوام شانه به شانه از دست هم گرفتند و باعث نجات کشور از دست اشغالگران شدند و از این پس نیز وظیفه این خواهد بود که بخاطر نگهداشت عزت قربانی های خود که آخرین مهره قابل شناس، قلعه و رهبر مجاهدین که استاد عطا محمد نور والی پر افتخار بلخ است از هیچگونه قربانی و مبارزه دست بر نخواهیم داشت.

گفتنی است که روز دوشنبه 27 قوس 96 رییس جمهور استعفای والی بلخ را منظور کرد و این اقدام یکجانبه از سوی وی باعث بالاگرفتن جنجال های میان حکومت و سران اعضای جمعیت اسلامی بعنوان بزرگترین شریک حکومت وحدت ملی شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
والی اسبق جوزجان
مراسم عبدالقادر ذبیح الله
نظرات بینندگان:

>>>   این والی هم ایشچی واری معلوم شد!!!!! این یک شپش چی کرده میتانه! این شخص ترکمن نیست!!!ورنه از مخدوم قلی می اموخت که دوس ترکمن کی بود واست

>>>   مشکل کلان وسیاسی نیست از استاد عطا چوکی واز عبدالله عبدالله دندان هایش درخطر است

>>>   ماشاءالله از هر گوشه گوشه وطن و از هر قوم حمایت ها از اقای نور بلند شده دلیلش اینست که در طول بیشتر از سه سال حکومت اشرف غنی احمدزی سخن راست نگفته بقوم خودش توجه کرده و در دور ساختن اقوام دیگر ازبدنه دولت ایا اینکار خود واضح نمیسازد کسانیکه ایجاد کننده و شریک همین حکومت هستند غنی احمد زی با شمشیر تیز برهان اش انها را یکا یک گردن میزند مانند ترورستان و بغل باز کرده صد ها ملیون دالر ملت را صرف میکند تا دشمنان ملت و کشور را شریک قدرت سازد ایا ازین خیانت بیشتر بوده میتواند که در طول بیشتر از سه سال غنی احمدزی انجام داده .

>>>   من خودم نه نور صا حب را می شناسم و نه کدام رابطه دارم مگر من حرف های که در مقابل ع وغ زد من این را دانستم که او واقعا جهادی دلاوراست و من از او تا اخرین قطره خو ن خود دفاع می کنم در حالیکه من از کابل هستم

>>>   ترکمن باید این کار خام را نکند که دیګر هم خام میشود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است