وضعیت بلخ عادی است و تنشی بوجود نیامده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۷    ۱۳۹۶/۹/۳۰ کد خبر: 143492 منبع: پرینت

در افغانستان تنها نام قانون وجود دارد و تطبیق درست قانون وجود ندارد چنانچه ما یک حکومت دو طرفه در کشور داریم اما در قانون چنین چیزی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عباس ابراهیم زاده نماینده بلخ در مجلس نمایندگان در گفتگو با صدای آشنا درخصوص وضعیت امنیتی در بلخ پس از اعلام برکناری والی این ولایت گفت: عطامحمد نور در حال رایزنی با بزرگان ولایت بلخ، شورای علما، نمایندگان مجلس، احزاب سیاسی و باشندگان این ولایت است و معاون وی بدلیل مصروفیت والی، جلسات اداری بلخ را کنترل می کند.

ابراهیم زاده گفت: تا هنوز کدام تنشی بخاطر منظوری استعفای والی بوجود نیامده است و وضعیت در بلخ عادی است.

وی درخصوص اینکه آیا سرپیچی نور از حکم رییس جمهور غیرقانونی است اظهار کرده است: نور، تنها والی بلخ نیست بلکه رهبر یک کتله مردم و رییس اجرایی حزب بزرگ جمعیت است و تصمیم گیری درباره این موضوع را به شورای رهبری جمعیت واگذار کرده است.

نماینده مردم بلخ افزود: در افغانستان تنها نام قانون گذاشته شده است و تطبیق درست قانون وجود ندارد چنانچه ما یک حکومت دو طرفه در کشور داریم که در قانون چنین چیزی وجود ندارد؛ کشور در وضعیت بحران اقتصادی و سیاسی است و طرف های قدرت باید اقوام و احزاب دیگر را در تشکیلات حکومت در نظر بگیرند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نماینده بلخ
برکناری نور
نظرات بینندگان:

>>>   تنش در بلخ نه از جانب استاد عطا بلکه از جانب ارگ به وجود خواهد آمد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است