نیلی: پروژه حذف شخصیت ها به اوج رسیده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۷    ۱۳۹۶/۹/۳۰ کد خبر: 143477 منبع: پرینت

اشخاصی که دارای وجهه ملی و مردمی هستد به بهانه های مختلف در این حکومت حذف شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، صادقی زاده نیلی عضو مجلس نمایندگان روز چهارشنبه 29 قوس 96 در نشست علنی این مجلس در واکنش به منظوری استعفای والی بلخ از سوی رییس جمهور گفت: پروژه حذف شخصیت ها در حکومت وحدت ملی به اوج خود رسیده است و بحث هایی در برکناری عطامحمد نور نیز دخیل است.

نیلی درخصوص برکناری والی بلخ از سوی رییس جمهور گفته است که بحث گسترش حضور داعش و پروژه علیه شخصیت ها مطرح است و هر شخصی که دارای وجهه ملی و مردمی باشد به بهانه های مختلف حذف می شود؛ ولو که معاون رییس جمهور باشد بی بی گل درباره او تصمیم می گیرد.

گفتنی است که رییس جمهور صبح روز دوشنبه 27 قوس 96 منظوری استعفای والی بلخ را بدون اطلاع قبلی و یا مشورت با جمعیت اسلامی بعنوان شریک قدرتمند حکومت وحدت ملی امضا کرد و این موضوع سبب واکنش تند اعضای رهبری جمعیت اسلامی، سیاسیون، فعالان نهادهای مدنی و سایر احزاب در کشور شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برکناری نور
نیلی
نظرات بینندگان:

>>>   اګر شما عطا چور را شخصیت میګوید از این معلوم میشود که خود شما هم از جمله همان .......هستید که الف در جګر ندارد و امده بنام اګاهی سیاسی و نظامی .........میګوید چور انسان جاهل و سګباز و قمار باز است که تمام عمراش در بچه رقصاندن ګذشته است.

>>>   اگر عطا هیچی ندارد بلاخره یک امنیت که آورده مثل شیر در جنگل به قول شماآرامش آورده و حق دارد که خودش هم بخورد و شغال ها و ووو

اما دیگر والی ها چی دارد؟ برای مثال یکی را بگویید

من میگویم اگر عطا اوغان بود تا ابد والی بود و والی بود و والی بود
اماحیف که ازین قوم نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است