اشتباه بزرگ جمعیت بی برنامگی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۵    ۱۳۹۶/۹/۲۸ کد خبر: 143395 منبع: پرینت

اشتباه كلان جمعيت اين است كه در برابر موضع تهاجمى ارگ و سياستگذارى هاى قومى و غير قانونى آن تاكنون واكنشى نشان نداده است.

هر بار كه ارگ يك گام به جلو آمد و شرايط را دگرگون كرد، جمعيت آن را جدى نگرفت و در افكار عمومى هواداران خويش آن را حادثه اى اتفاقى ترجمه نمود و از كنارش به نرمى گذر كرد. به عبارت ديگر در مقابل برنامه هاى استراتژيك و حساب شده حريف، به روش هاى تاكتيكى، روزمرگى و انفعالى متوسل شد كه بالطبع تاثير تعيين كننده اى روى وضعيت نگذاشت.

در تحولات اخير بلخ هم نشان داد كه بيمارى بى برنامگى همچنان وجود آن را فرا گرفته و رهايش نمى كند. چندين ساعت از اعلام حكم بركنارى عطا توسط غنى و حزب اسلامى مى گذرد و آقايون سياست ساز هنوز هم دارند "چُرت" مى زنند!

عبدالله


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب جمعیت
عطامحمد نور
نظرات بینندگان:

>>>   جمعیت ممعیت نیست یک تعداد استفاده جویان بنام قوم وسمت وجهاد و مقاومت صرف به فکر خود هستند

>>>   بلی در گذشته برنامه را بریشان افسران پاکستانی میداد و حال دیگر کله نیست بغیر از عینک های سیاه و اشتراک در محافل مرده های شان ... ! هههه

>>>   اینها ازروزیکه تولد شده اند کدام برنامه نداشته اززمانیکه بیاددارم غیر ازپل ویران کردن غیر ازمعلم وشاگرد وماموردولت کشتن وغیر از راه گرفتن وجیب مردم پالیدن وغیراز تخریب وغیر از ترس دربین مردم ایجاد کردن هیچ برنامه نداشتند. وقتیکه به قدرت رسیدند این کارهارا به شکل رسمی اجرا میدارند. حالا دردیگر کارها بلد نیستند که برنامه بگیرند من نمیدانم که ازین ها شما چرا توقع برنامه دارید ویاخود شما زندگی آینده خودرا درقدرت ماندن اینها می بینید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است