غنی 9 قرارداد کمیسیون تدارکات را تایید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۸    ۱۳۹۶/۹/۲۸ کد خبر: 143388 منبع: پرینت

رییس جمهور در جلسه کمیسیون تدارکات ملی 9 قرارداد به ارزش بیش از 4.7 میلیارد افغانی را تایید کرد.

قراردادهای پروژه حفظ و مراقبت، عملیات و مدیریت خطوط آهن حیرتان تا مزار شریف، پروژه ساختمان سرک‌های داخلی شهر فراه به طول 12 کیلومتر، تدارک تجهیزات مورد نیاز از قبیل ترانسفورمرهای مربوط به شرکت برشنا، پروژه حفظ و مراقبت سیستم بیلنگ وزارت مخابرات و تکنالوژی معلومات، پروژه استخدام موسسۀ همکار در راستای تطبیق پروژۀ میثاق شهروندی در شهر قندهار از جمله پروژه های منظور شده است.

همچنین در جلسه کمیسیون تدارکات ملی تعدیل قرارداد پروژه انتقالات هوایی پرسنل قطعات و جزوتام‌های اردوی‌ملی مورد تایید قرار گرفت.

در این‌جلسه، ناظرین ملی و بین‌المللی از جمله کاکس پارلمانی مبارزه با فساد اداری، دیدبان شفافیت، کمیسیون‌های مالی و بودجه و اقتصاد ملی شورای‌ملی، بازرس امریکا برای بازسازی افغانستان (سیگار) و سیستیکای حمایت قاطع نیز حضور داشتند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون تدارکات
قراردادها
نظرات بینندگان:

>>>   عطا صفوی
شش ویژگی عمده ای که «رژیم موجود کابل» رابا سایر دولتها وکشورهای جهان متمایز میسازد:
-------------------------------------------------------------------------------
1- این رژیم از جمله فاسد ترین حکومت ها درسطح جهان بشمار میرود، فکر میکنم که هیچ کشوری را نمیتوان با این حاکمیت صادر شده فاسد وبیکاره مقایسه نمود..
2 - با یقین کامل این رژیم درتصفیه قومی درجمله متعصب ترین کشور های جهان حساب میشود که شباهت کامل وحتی بدتر ازکشور میانمار دارد.(اگر در میانمار فاشیزم دینی بیداد میکند اینجا فاشیزم قومی بیدادمیکند)
3 - این رژیم به یک " پایگاه توطیه" علیه شهروندان بومی این سرزمین تبدیل شده است وهیچ دولت وحاکمیتی را شما درجهان سراغ نخواهید داشت که دراین حد بالای توطیه "فرمایشی " قرار داشته باشد.
4 - این حاکمیت همراه با مربیان خویش زمینه انکشاف ورشد تولید مواد مخدر را مهیا نمودند که تمویل کننده مرگ انسان ها درکره زمین است و درحقیقت ریکارد متمایز را نظر به سایر کشورها بازگو میکند.
5 - این رژیم خود در تلفات همه روزه خونین هموطنان ما به شکلی از اشکال دست داشته که حتی این تلفات انسانی دربدترین کشورهای جهان که درآنجا نیز جنگ جریان دارد دارد به چنین تلفات وحشتانک مواجهه نمیباشند ونیز فقرغیر قابل تصور هم از برکت این سیه دلان تاریخ ریکارد جهانی را از آن خود نموده است و بیداد مینماید ارقام وشواهد وحشتتناک از بالاترین سطح زیر خط فقر حکایت میکند که وضعیت زندگی را به جهنم تبدیل ساخته اند کمتر کشوری را میتوان دریافت کرد که با این وضعیت ناهنجار گریبانگیر باشد.
6 - معاملات ننگین تحقیرآمیز ضد مردمی یک تعداد اشخاص وافراد وآنهم برای اندوخت سرمایه و لم زدن به اریکه قدرت یا ازطریق این رژیم خونخوار ویاهم ازطریق اجیر شدن به بیرونی ها . که من متیقین هستم هیچ کشوری تا این اندازه افرادش وابسته واجیر شده به بیرونی ها نخواهد بوده باشد واینها حاضر هستند برای رسیدن به مقامی ازهمه چیزبگزرند وحتی هویت انسانی خویشرا درمعرض فروش قرار دهند چه رسد به عزت - شرف وناموس شان.
درحقیقت این شش اصل عمده ، این وطن را با سایر کشور در طول 17 سال اخیرمتمایز میسازد و این متمایز مایه ننگی است بر آنانیکه که با تفکر فاشیزم قومی وقبیلوی وطنفروشی این کشور را تا لبه پرتگاه نابودی هدایت میکنند.
بنآ تازمانیکه برای نابودی این نظام پوسیده تحمیل شده دست به دست هم ندهیم واین نظام خلع نگردد وفرونریزد و یاحداقل درشرایط موجود مهار نگردد وسعی تلاش برای یک نظام عادلانه فیدرالی نکنیم ؛ واقعآ ماشاهد ده ها وصد ازاین نوع به اصطلاح دست آوردهای غیرانسانی توسط این رژیم خواهیم بود.وهنوز این آغاز بدبختی است...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است