مردم فقط منتظر دستور نور هستند تا شورش کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۱    ۱۳۹۶/۹/۲۸ کد خبر: 143375 منبع: پرینت

مردم پروان کاپیسا، پنجشیر، بغلان، قندوز، تخار، بدخشان، سمنگان سرپل، فاریاب، جوزجان، باد غیس، دایکندی، مزار شریف، بامیان، غزنی و هرات اعلام کردند همه نیروهای مسلح و غیر مسلح نیروهای مردمی آماده فرمان و دستور عطا محمد نور هستند تا همه ادرات دولتی را در اختیار بگیرند.

امروز مردم این ولایات با مراجعه به شوراهای ولایتی تاکید کردند که اگر استاد دستور دهد مامورهای وارداتی را از مناطق شان دور خواهند کرد و امنیت شهروندان توسط حرکت مردمی گرفته خواهد شد.

قاسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمدنور
مردم افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   چوکی دولت چ.کی میراثی نیست حکم ریس جمهور حکم قانون است هیچ کس سر کشی نمیتواند وهیچ یک از این ولایات حاضر نیست تا وطن خود را ویران کنند این مقام ها چی کردن به این مملکت جز خیانت همگی شان خاین است مردم هیچ وقت به این خاینین پیوند نمیدهند

>>>   دزدان باز بی پول شدند جلو دزدی شان گرفته شده میخواهند دست به جور و چپاول بزنند ولی بیخبر از اینکه حال دولت قوای مسلح قوی دارد

>>>   بسیار...... نکنید
کمی ........ بچلید بخدا مارا ترساندید

>>>   بغاوت هآ به خیر وصلاح کشور نیست بلکه سبب ویرانی مملکت و کشتار انسانهای بیگناه شده است، بغاوت بچه سقاو علیه شاه امان الله خان ، بغاوت اخوانیها در مقابل جمهوری داود خان، بغاوت مومن در مقابل حکومت داکتر نجیب شهید که جز تباهی ملت نتیجه مثبت نداشت، لذا ازتاریخ باید اموخت و لجاجت بیفایده است و عقل را از دست ندهد و تسلیم قانون شود.

>>>   قاسانی سپاس از گزارش نيک.اگر نشود دست خود را اقوام غيرپشتون از اين کشور بشويند و....... و گپهاى باد افغان و چرس افغان و جست زدن .... افغان نکنند.
به غير افغانان گوشزد مى کنم که دولت هاى اروپايى و امريکا آسترياليا کانادا وناتو همه با ميکروفونهاى جديد از هواو زمين جلسات محلى غير پشتون ها را رسد مى کنند و در اختيار دولت اگر قرار مى دهند و خودرا در ظاهر دوست تان وانمود مى کند.
همين ممالک نامبرده رهبران غيرپشتونان را "جنگ سالار"٬ "فسادگر"٬ قاچاق بر مى دانند.
خاينين "فسادگر"٬ قاچاق بر برادران وحاميان طالبان در ارگ ا ند.

>>>   نور از محوطه سخی هم پیش رفته نمیتانه ساده ... درکت ضعیف است

>>>   کدام ریس جمهمور و کدام حکم قانون ریس جمهور تلبکار توافقی که یک جهت از همان توافق مربوط به حزب جمعیت اسلامی است که به همین اساس حکومت وحدت ملی بوجود امد چگونه غنی احمدزی میتواند یک جناح را خلع و برکنار کند کناره ساختن اقای نور ریس اجرایی حزب جمعیت و والی بلخ بمعنای هم پاشی حکومت وحدت ملی است ایکاش که ریس جمهور باساس رای پاک مردم در انتخابات برنده میبود تا مطابق قانون اساسی تمام صلاحیت های یک ریس جمهمور قانونی را دارامیبود در انصورت کار ریس جمهور هم قانونی میبود واما که باساس توافق دو تیم انتخاباتی ریس جمهور توافی رقیب انتخاباتی اش را که هردو مساویانه در قدرت پنجاه پنجاه سهم دارد حکم خلاف توافق نامه را صادر میکند که هرگز حیثیت و اعتبار حقوقی و قانونی را ندارد .

>>>   ههه مثلی که خواب دیدید؟ هیچ کس حاضر نیست بخاطر دزدان ضد دولت خود بغاوت کند .

>>>   والله اگریک مورچه هم منتظر دستورنورباشد بیغم باشید وقت این بچه ترسانکها گذشت

>>>   یک مراتب خود از مایش کنید که چی نتجه بدست می اید ان دوران که مردم تحت عناوین مختلف باز ی میدادید ان دوران دیگر سپری شده است.

>>>   به مردمان شریف ولایات پروان کاپیسا، پنجشیر، بغلان، قندوز، تخار، بدخشان، سمنگان سرپل، فاریاب، جوزجان، باد غیس، دایکندی، مزار شریف، بامیان، غزنی و هرات تهمت بستن گناه کبیره است چون مردم نجیب افغانستان عدالت و مصالح ملی میخواهند نه والی

>>>   وقت دزدان تمام شد بس شان است

>>>   اسپ و گادي عطاى نور در سربالايي، پسگشت اش خطرناك است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است