بی توجهی عبدالله آغازی برای ختم حیات سیاسی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۷    ۱۳۹۶/۹/۲۷ کد خبر: 143305 منبع: پرینت

جناب داکتر صاحب!

طوریکه به جهانیان ثابت شده است شما رییس جمهور منتخب ملت افغانستان بودید اما سفاکان و سارقان اراده ملت 52 درصد رای شما را به تاراج بردند. بعد از آن همه رسوایی ملی و بین المللی، متقلبین بی عزت و بی هویت با کمترین رای واقعی و بیشترین رای گوسفندی، ریاست حکومت را برای تیم خود اما ریاست اجرایی را برای شما درنظر گرفتند.

طراحان تقلب های گسترده و سارقان رای ملت در حضور وزیر خارجه آمریکا، نماینده خاص سازمان ملل متحد و سایر میانجیگران به شما تعهد قولی و کتبی دادند که شما صاحب 50 درصد قدرت هستید. در زودترین فرصت مجلس بزرگان(لوی جرگه) برگزار می شود و پست صدراعظمی برای شما ایجاد می شود اما تا امروز شما حتی در امورات شخصی تان نیز صاحب صلاحیت نشدید.

تقلب گرایان در زمان پیکارهای انتخاباتی ایشان، چاپلوسانه به جنرال دوستم لقب قهرمان ملت را دادند، او را بزکش بُرنده و بی جوره اعلان نمودند، او را فرد صدیق و شخصیت ملی اندیش لقب دادند اما بعد از انتخابات چندین بار کوشش کردند که او را ترور کنند. بعد از ناکام شدن در ترور او بالاخره پدیده ایشچی را اختراع کردند و درغیاب او پایگاه های او را ناامن ساختند.

آنها فاسدترین، بی عزت ترین و بدنام ترین اشخاص را به عنوان مشاور، وزیر و سفیر تعیین کردند اما شما قطعا آنچه که حق تان بود و می خواستید به آن نرسیدید. همانگونه که رفتن ایشان به ارگ براساس جعل و تقلب بود بار دیگر براساس یک دسیسه آشکار، وزیر مالیه آنها رای تایید گرفت اما وزیر خارجه شما که رییس حزب نیز بود رد صلاحیت شد.

احمدضیا مسعود زمانیکه به تیم تقلب گرایان پیوست او را جانشین قهرمان ملی، میراث دار ارزش های ملی و طرفدار آرمان های ملی عنوان دادند. پیوست او را به تیم تقلب پروران به مثابه تغیر تیم تحول از شکل مثلث به شکل مربع دانستند و موجودیت او را در تیم خود تضمین برای وحدت ملی، همبستگی ملی و اقدام اساسی دانستند اما دیری نگذشت که او را بدون دلایل موجه برکنار کردند.

آنها وعده سپرده بودند که نهادهای امنیتی را سیاسی نمی سازند اما دیری نگذشت که عجولانه و جاهلانه ضعیف ترین و ناشایسته ترین اشخاص را در راس وزارت های دفاع و امنیت ملی تعیین کردند. یک نظامی بی تجربه را بخاطر احراز کُرسی وزارت دفاع در یک سال سه بار تفویض رتبه نمودند و شخص دیگری که به ترور و شهادت استاد ربانی متهم است را در راس امنیت ملی قرار دادند.

سفاکان و سارقان اراده ملت چنان زیرکانه و مکارانه برای خنثی ساختن شما و حامیان شما عمل نمودند که حتی بخاطر تضعیف پایگاه های مردمی تان، ولایات شمالی را قصدا ناامن ساختند، طالب و داعش را از طریق هلیکوپترها تجهیز نمودند، بغلان را توسط گلاب منگل، رسما به پایگاه تولید و تمویل تروریزم مبدل نمودند و وفادارترین دوستان شما را نیز حذف و ترور نمودند.

حالا تیم متقلب، ظالمانه و زبونانه در پی حذف آخرین پایگاه مردمی، در پی خاموش سازی آخرین صدای عدالت خواهی و درتلاش برکناری آخرین مرجع عدالت پروری اند. هنوز باورم نمی شود که این جعل کاران و قامت لرزان چگونه احساس شجاعت نموده اند که خواب حذف شخصیت های مثل عطامحمدنور را ببینند. آنها هنوز درک نکرده اند که خاموش ساختن صدای میلیون ها شهروند و صلح پسند افغانستان حذف و نابودی ارگ نشینان باد آورده شده را نیز به دنبال خواهد داشت.

بنابراین در این برهه حساس زمانی یکی از مهمترین وجییه ای ایمانی، وظیفه اخلاقی و مکلفیت سیاسی شما این است تا در مقابل این همه انحصار طلبی، استبداد جویی، حذف محوری و دسیسه سازی ارگ نشینان جعلی و خیالی، موقف تان را روشن ساخته صدای مخالفت بدر کنید. حمایت از عطامحمدنور، حمایت از حفظ و بقای سیاسی خود شما و لبیک گفتن به خواست میلیون ها هموطن تان می باشد.

اما در صورتیکه هنوز هم سکوت اختیار کنید خاموشی شما به مثابه همدستی، همکاری و هماهنگی با سفاکان ارگ نشین خواهد بود. بی توجهی شما آغازی برای نابودی شما و اقدام برای ختم حیات سیاسی تان نیز خواهد بود. بنابراین منحیث یکی از جوانان و یکی از همکاران قبلی تان احترامانه تقاضامندم تا با مُشت آهنین و صدای طنین آفرین علیه ارگ نشینان جعلی و تقلبی، حمایت، قناعت و رضایت ملت افغانستان را حصول کنید.

رحیمی
همکار سابق شما


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داکتر عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   چهره ... ارگ به همه برملاه شده است دیگر چال فریب ارگ به پایان رسیده دیگر لازم نیست فریب ارگ کی غیر از قوم گرایی دیگر هیچ چیزرا دیده نمی تواند
فقد بخاطر خاینین در ارگ باید از این ایتلاف بزرگ مردمی کشور حمایت قاطع صورت گیردو بس
هادی

>>>   عبدالله اگر حد افل جرءت سیاسی و اخلاقی مسعود را میداشت نه خودش ذلیل میشد و نه ملت.

>>>   غنی منتظر عواقب عملکرد های خود باشد.
از همین پنجشنبه شروع

>>>   نوبت عبدالله هم نزديك!!! أيا ندانستى تا حال كه عبدالله تسليم شده!!

>>>   محمد اسلم سلیم
پاسخ حلقهء خبیثه ارگ یا همان کانون توطئه شعار نیست!
من هیچ مناسبت حزبی وسیاسی با عطا محمد نور ندارم ولی از موضع یک تاجیک با قلم وقدم درکنار او برای دفاع از هویت وعزت تاجیک ها قرار دارم.
باید به اقدامات متقابل متوصل شد !
امروز روز شعار نیست همه باید با قلم وقدم وتفنگ دار با تفنگ به میدان بیآیند از هویت وعزت مردم باید دفاع صورت بگیرد.
کنار زدن عطامحمد نور در برنامه نانوشته ائتلاف گلبدین غنی بود و همه پافشاری ها برای زمینه سازی حاکمیت فاشیزم در بلخ و یکسره سازی تاجیک ها حتی از حاکمیت دریک ولایت می باشد.
راه شمال از دند شمالی تا مزار را به روی غنی وهوادرانش باید بست .
دند شمالی کوهدامن ، پروان ، کاپیسا و پنجشیر باید مردانه وار درکنار عطا محمد نور به ایستند ، بغلان ، سمنگان ، بلخ ، سرپل ، جوزجان وفاریاب باید برای دفاع کامل آماده شوند .
سالها گفته ام که راه دیگری به جز ایجاد جبههء مقاومت مسلحانه در برابر فاشیزم وجود ندارد و از همین روز باید آغاز شود .

>>>   ذکی صفدری
ما فریب ارگ نیشینان را نمخورم

>>>   اگر به این رقم حکومت راکه میبنیم تمام اقوام تاجیک از حکومت برکنار حواهد شد وحکومت بدست خاک فروشان می افتد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است