اعتراض بدخشانی ها برای برکناری والی
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۹    ۱۳۹۶/۹/۲۶ کد خبر: 143278 منبع: پرینت

شماری از باشندگان ولسوالی کشم ولایت بدخشان در واکنش به بی پروایی والی ولایت با راه اندازی تظاهرات خواهان برکناری وی شدند.

به نقل از طلوع، تظاهر کنندگان با مسدود کردن چند ساعته سرک این ولایت گفته اند که والی بدخشان در تامین امنیت باشندگان بی پروا است و از اینرو آنان خواهان برطرفی بدون قید و شرط احمد فیصل بیکزاد هستند.

بگفته مظاهره کنندگان، اگر بیکزاد تبدیل نشود مظاهرات ادامه می یابد و نیز مقام های ذی صلاح در جرم این والی شریک شمرده می شوند.

یک عضو شورای ولایتی بدخشان نیز والی بدخشان را به توزیع جنگ افزار میان افراد مسلح غیرمسوول متهم کرده کرده و می گوید که والی این ولایت، بدخشان را مافی، ناامن و بحران زا ساخته است.

گفتنی است که والی بدخشان حاضر به گفتگو در اینباره نشده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
والی بدخشان
تظاهرات
نظرات بینندگان:

>>>   والی بدخشان لکۀ ننگ و نفرت بر پیشانی حکومت است، اما بگمانم یکی از خصوصیات حکومت وحدت ملی داشتن همین گونه والی های ناکاره است.
میهن زرغون

>>>   سلام من عاصف امیری ۱۴تهران هستم ما بایداز معادن ومنابع ملی به نفع احسنداستفاده کنیم ونگذاریم بیگانگان ان را به تاراج ببرندو من از دولت خواستارم که از نظر برق خود کفا شویم وتا موقعی که از نظر برق خودکفا نشویم برق ها از همسایه های گرفته میشود و خرج زیادی برای کشور دارد و روابط دوستانه باپاکستان داشته باشیم تا انها موشک اندازی خود را بس کنندوتا موقعی که قوی نشدیم با انها صلح داشته باشیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است