اگر ترامپ از تصمیم خود برگردد به خیر آمریکا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۶/۹/۲۶ کد خبر: 143260 منبع: پرینت

نشست سران سازمان همکاری های کشورهای اسلامی با اشتراک رهبران اکثر کشورهای اسلامی در استانبول برگزار شد. این نشست در واکنش به تصمیم اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسراییل برگزار شده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، غلام فاروق مجروح عضو مجلس نمایندگان در برنامه «خط کابل» در ارتباط با نتیجه نشست سران کشورهای اسلامی در برابر تصمیم ترامپ می گوید: همین جمع شدن یک اقدام است. وقتی کشورهای اسلامی در یکجا جمع شوند که از یک حریم دینی خود دفاع کنند اقدام بزرگی است و تصمیمات مهمی در قسمت روابط، به حمایت متوسل شدن مسلمان ها حتما تدابیری اتخاذ خواهد شد. من بر این باور هستم که کشورهای اسلامی در این مقطع حساس و زمانی تلاش خواهند کرد که یک تصمیم معقول و همه جانبه ای را در تمام حوزه های سیاسی و امنیتی جهان وجهان اسلام اتخاذ خواهند کرد.

وی افزود: اگر ترامپ خواسته های ملت مسلمان را بپذیرد به خیر خودش و آمریکا هم خواهد بود و اگر نپذیرد، چیزی که برای ما بسیار مهم می باشد این است که ما مسلمان ها با یکدیگر متحد می شویم و زمینه ای برای این می شود که دیگر از جنگ و برادرکشی دست برداریم و به عنوان یک ملت واحد و مسلمان راه هایی برای مبارزه با استعمار پیدا می کنیم.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
بیت المقدس
نظرات بینندگان:

>>>   مرد ها ره قول است.
شیمون شالوم از کنیسه هرات.

>>>   Qasani
فاصله ميان حكومت و ملت را در ايستگاه ها به خوبى ديده مي توانيد.
حكومت وحدت ملى براى ارائه ابتدايى ترين خدمات شهرى كه ترانسپورت است، برنامه ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است