درگیری گارد ویژه محافظان رولا غنی با خبرنگاران
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۱    ۱۳۹۶/۹/۲۶ کد خبر: 143256 منبع: پرینت

ماموران گارد ویژه ریاست جمهوری، خبرنگاران را با اهانت و تهدید از دومین نمایشگاه پروژه های تکنالوژی معلوماتی نهادهای تحصیلی بیرون کردند.

به نقل از جمهور، شماری از خبرنگاران رسانه‌های مختلف کشور که روز شنبه25 قوس 96 برای پوشش خبری برنامه " دومین نمایشگاه پروژه‌های تکنالوژی معلوماتی نهادهای تحصیلی افغانستان" به وزارت تحصیلات عالی رفته بودند مدعی شدند که ماموران گارد ویژه ریاست جمهوری همراه بانوی نخست، آنان را با اهانت و تهدید از نمایشگاه بیرون کرده اند و آنان نیز این برنامه را تحریم کردند.

عارفه پیکار مسوول مطبوعاتی وزارت تحصیلات عالی، از برخورد نادرست ماموران گارد ویژه ریاست جمهوری با خبرنگاران معذرت خواست و در اعلامیه ای آورد که وزارت تحصیلات عالی رسانه ها را بعنوان یکی از مولفه های جدی جهت تقویت حکومتداری خوب، شفافیت و آزادی بیان در افغانستان می داند و از حضور خبرنگاران در دومین نمایشگاه پروژه های تکنالوژی معلوماتی سپاسگزاری می نماید.

در اعلامیه تاکید شده است که" وزارت تحصیلات عالی با تآکید بر همکاری رسانه ها با این اداره، در صورت خلق سوء تفاهم که باعث ناراحتی خبرنگاران محترم شده باشد معذرت می خواهد".

وزارت تحصیلات عالی تاکید کرده است که آزادی بیان و دسترسی به اطلاعات در چوکات قانون حق هر شهروند است و وزارت تحصیلات عالی خود را متعهد با رعایت این اصل می داند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خبرنگاران
محافظان رولا غنی
نظرات بینندگان:

>>>   من برای شما بار ها می گویم که غنی همرای بانو وی یهودی است شما با ور نمی کنید

>>>   هنوز هم بیخ غنی ریشه ندوتنده .غنی عین نادر خان غدار میشود اگر بیخش ریشه بگیرد شخص پرعقده ومتعصب وکینتوز است تمام فرمان هایش غیرمنطقی وعقده مندانه است داعش وطالب را رشد داد ملا عمر را تبرء نموده است.ضدحقوق بشر است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است