از این حکومت وابسته تر و مزدور تر وجود ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۴    ۱۳۹۶/۹/۲۲ کد خبر: 143097 منبع: پرینت

مطمین باشید که این حکومت بدست خودش رسوا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فضل احمد معنوی، رییس پیشین کمیسیون انتخابات امروز چهارشنبه 22 قوس 96 در نشست خبری کمیته والدین افغان ترک و وزارت معارف درخصوص حمله نیروهای امنیتی به مکتب لیسه افغان ترک گفت: غنی بخاطر اینکه در سفری که به ترکیه رفته است، دستاورد داشته باشد به اولاد وطن بی عزتی کرد.

معنوی می گوید: غنی و تیمش با حمله به مکتب لیسه دخترانه افغان ترک یک بار دیگر نشان دادند که تمام صحبت های وطن دوستی و پدر اولاد وطن گفتن شان تظاهر و ریا است.

وی افزود: باور کنید که حکومتی از این وابسته تر و مزدور تر وجود ندارد که بخاطر مصلحت هر کشوری به مردمش بی عزتی کند. اگر آخرین حقی که خودمان برای مردم خودمان ایجاد کرده ایم گرفته شود این بدین معنا است که هم این حکومت، حکومت نیست و هم ملت چندان ملتی نخواهد بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افغان ترک
معنوی
نظرات بینندگان:

>>>   این چمله درست است:
هم این حکومت، حکومت نیست و هم ملت چندان ملتی نیست

>>>   آقاى معنوى خودت نيز جز همين مزدورها استى تو هكذا نميتوانى مبرا شمرده شوى ميگوين كه افتاب به دو انگشت پنهان نميشود از خيانت كه در وقت اقتدار رياست خود در كميسون انتخابات كردى به معلوم است واقعا كه قابل بخشش نيست نميدانم كه به روى خود ماكس چه را كش كردى و جرءت أين را پيدا ميكنى كه از حق أين وان كه ان هم يك مجرم دفاع ميكنى

>>>   بله مکتب در محاصره کاملا کاسه لیسان غرب بود و سه ساعت در حال تلاشی بودند . دستگاه استخباراتی ما چنین گذارش دادند که سه استاد ربوده شده توسط دستگاه امنیتی اداره رژیم کابل ربوده شده اند و من نیز این خبر را تایید می کنم ! اختطاف های که امروز صورت می گیرد مرا به یاد دوران کمونیست می برد
حبیب الله یوسف زی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است