اهدای شرمنامه به رییس شهرداری کابل (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۸    ۱۳۹۶/۹/۲۲ کد خبر: 143095 منبع: پرینت

وکلای گذر ناحیه سیزده و اهالی درب ریاست ناحیه سیزدهم شهرداری کابل واقع قلعه نو دشت برچی دست به اعتراض زدند و لوح شرمنامه و کیک این دروغ بزرگ را برای شهردار کابل تقدیم کردند. آنان ادعا دارند که شهرداری کابل همیشه مردم ناحیه سیزدهم را فریب داده است. در اول سال 1396 برای مردم ناحیه سیزدهم وعده سپرده بود که سه سرک اتصالی کارش و بهسازی شروع می گردد.








کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شرمنامه
شهرداری کابل
نظرات بینندگان:

>>>   شرم نامه چه که اگر خاین نامه هم به سرپرست شاروالی بدهید کم است اکثر کوچه های ناحیه دوازدهم مردم در بهار از گرد و خاک و در زمستان از گل و لای خیلی بمشکل گرفتار هستند در حالیکه مردم محل بیشتر از پنجاه فیصد مصرف سرک های فرعی را میپردازند اما همین سرپرست دروغگوی فریبکار منعت جو هیچ کاری را در قسمت پخته کاری سرک های فرعی بلاک ۱۴ و دیگر بلاک ها انجام نداده و ریس ناحیه دوازههم مانند شاروال سرپرست کابل دزد چپاولگر عوام فریب دروغگوی است وظیفه حبیب زی سر پرست شاروالی کابل فقط پیشنهاد کردن و منظوری گرفتن از ریس جمهور معاش های از یک لک افغانی الی بیشتر از دولک افغانی برای خودش و رفقایش و دوستانش است از روزیکه حبیب زی پشنهاد معاشات یک لیکی و دولکی و بیشتر از انرا برای خود و رفقایش در شاروالی به امضای خود کرده بود و ریس جمهور هم بدون سلسله اداری انرا راسا منظور کرده است مردم دانستند که حبیب زی و دارو دسته ان بخاطر کار نه بلکه بخاطر چور پول امده اند دندان خود را از خدمتگذاری بمردم از جانب شاروالی کندند .

>>>   چرا از اصطلاحات ترمینولوژی قا نونی استفاده نمیکنید که چور وال میگوئید ؟؟؟ در قانون شاروال است !

>>>   بسیار ابتکار جالب
مگر حبیب زی و زی های دیگر در سایه اش مینشینند.
یک ابتکار دیگر هم انجام بدهید.
یک گروپ هزارنفری هرکدام یک ملیون سرمایه گزاری کنید و سرک را بسازید و بعد از سرک حقالعبور اخذ کنید.
هم ثواب و هم خرما
زی ها را بگذارید که کیک بخورند.

>>>   آخر این مردک یک "زی" است بنابراین مغز .....همیشه باید از او دفاع کند

>>>   اینها هر دروغی بگویند غنی نمیشنود و نه میخواهد بشنود بخاطری که پسوند نام جناب زی دارد .

>>>   جنابان یکبار یک شرمنامه به محقق و خلیلی نیز بدهید!
آنها چی کردند؟
اولین شاروالی است که رنگ کابل را تغییر داده است زنده باشد و الله متعال نصرت نصیبش کند انسان کارکن است

>>>   آغابیادر نوشته گر شما با ....هرروزه خود از گ.. بغل دیوار شروع تا .....روزمره خود چقدر پول صفاهی می پردازید که حال شاروال انتقاد میکنید ، شما اول فرهنگ زندگی شهری را بیاموزید و بعد از کدهای جاغور و دیگر مناطق دوردست به سوی شهر سرازیر شوید.
بنده به صفت یک کابلی از بود تان در شهر آبایی خود بیزار هستم ، کمی همراه شعور در اجتماع برخورد کنید.

>>>   حبیب زی چون پسوند زی دارد اشرف غنی احمد زی اورا دوست دارد.بیخش محکم است.

>>>   کدام کار را شهرداری یا بلدیه یا شاروالی درست انجام داده است که این کار را انجام می داد?

>>>   پوهاند حبیبی قصه غل زوی را بسیار جالب نقل کرده.
آن غل اول ببود دزد کبیر

>>>   پوهاند حبیبی قصه غل زوی را بسیار جالب نقل کرده.
آن غل اول ببود دزد کبیر
خود قیاس جمله زی ها زو بگیر
گر یکی کرزی ، دگر احمد زی است
یا بدین سان این زی است یا آن زی است
پبشه و مسلک بباشد غل گری
ور از این حاصل نشد ، جادو گری
گه مراد شان بود کور ملا
گه به واشنگتن ترامپ بی خدا

>>>   مشکل از ملت است، همین حکومت فاسد را ما با رای ملیونی تعیین کردیم، بهتر است برای انتخاب زعیم آینده کشور با دقت کامل به پیش برویم،تا با سرنوشت فعلی دچار نشویم.

>>>   آقای زی در سایه اش می نشیند و افتخار هم میکند. زیاد بگوئی میگویند زی ها را چیزی نگوید که وحدت مولی خراب میشود.

>>>   زی زایده نفاق است

>>>   چور وال ( ببخشيد به اصطلاح ترمينولوژي قانوني - شاروال) كه در حلقه چور و چپاول و ناموس فروشي و خيانت و وطنفروشي داخيل است و از طرف خود شخص و به حمايت حلقه خاص و متخصيص چور و خيانت ملي بخصوص قيومي مشاوير شخص درين سال ها خلاف قانون به سرپرستي مقرر شده و خود خلاف احكام صريح قانون به مقرري هاي تيّم طور ديكته شده با معاشات لك ها افغاني ( تفاوت معاش درين اداره از پنج هزار افغاني تا سه و نيم لك افغاني است) پرداخته صرفا به هدف خيانت و ازبين بردن نظام و شالوده نيمه كله شاروالي ، امضاء كردن قرار داد هاي كه خوشخور خويشاوندان عربي (لبناني) و تيّم خود شخص ... است ، صدور مجوز ساختمان به اشاره شخص بالا، واگذاري اختيارات و صلاحيت هاي قانوني به وزارت شهرسازي به نفر خاص خود شخص و جمع آوري ميليون ها افغاني عوايد از مردم مظلوم و بيچاره و حيف و ميل و تقسيم آنها به تيّم بالا و حاميان خاين او مقرر شده است و هر روزي كه اوگره اي كمتر به بالا ميبرد مثل بعضي چاپلوسان ديگر زن گفته بي آب ميشود و فحشا ميشنود. كه اين هم نماينده گي از غيرت بالا و والاي او است. ديگه اين نمونه اي از شاكارهاي اين مردك (؟) است. راستي زنش او را چند وقت از خانه بيرون كرده بود. اين هم ديگه نشانه غيرت...

>>>   یک سرم نامه هم باید به ریس ناحیه اول به اسم حسن معصومی باید داده شود که تمام ناحیه اول را چور کرده و روزانه از کچالو فروش و گندنه فروش هم حق میگیرد.او از جمله کمونیست های سابق است و زیر هر دول بخاطر منافع شخصی خود میرقصد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است