سکوت شینواری جرمی نابخشودنی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۸    ۱۳۹۶/۹/۲۲ کد خبر: 143092 منبع: پرینت

شینواری باید از همه زودتر صدای اعتراضش را بلند می کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فضل احمد معنوی، رییس کمیسیون انتخابات پیشین امروز چهارشنبه 22 قوس 96 در نشست خبری کمیته والدین افغان ترک و وزارت معارف خطاب به سرپرست وزارت معارف در نشست گفت: از آغاز ماموریت هایم برخی از روسای من شینواری بوده اند و به غیرت این دسته اطمینان دارم اما تعجب می کنم که شما وزیر معارف باشید و به مکتب شما اهانت شود و شما سکوت کنید.

بگفته معنوی، جرم نابخشودنی تر از این وجود ندارد. شما مسوول درجه یک این موضوع هستید این حکومت از هر راهی که به قدرت رسیده باشد، مردم به شما از طریق نمایندگان شان اطمینان کرده اند شما باید زودتر از همه صدایتان را بلند می کردید. قسم به خدا که اگر من مسوول بودم، اینطور عمل نمی کردم.

گفتنی است که ابراهیم شینواری، سرپرست وزارت معارف در واکنش به حمله نیروهای امنیتی به لیسه دخترانه افغان ترک در کابل با بیان اینکه خانواده ها و شاگردان آرامش خود را حفظ کنند گفت: هر تصمیمی که در رابطه با مکاتب افغان ترک گرفته می شود در تفاهم با کمیته والدین و متعلمین و در پرتو منافع اولیای کشور و قانون اساسی خواهد بود.

گفتنی است که شام روز سه شنبه 21 قوس 96، نیروهای امنیت ملی بر مکتب لیسه افغان ترک در منطقه تایمنی کابل حمله ور شده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین دانش آموزان این مکتب شدند و گفته می شود که نیروهای امنیتی 4 استاد این مکتب را با خود برده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
معنوی
شینواری
افغان ترک
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی نمیتوانند پاکستانی ها وحقانی های جنایت کار را دستگیر کنند بگذارید اقلا دو دختر وزن را دستگیر کنند چون اینرا میتوانند

>>>   ميگويند كه هر عمل عكس العمل دارد أين استادان شايد مرتكب كدام جرم و ان هم شايد خيانت به وطن باشد و اينكه رياست هاى كشفى وزارت أمور داخله ورياست جنايى ان وزارت و رياست عمومى امنيت دولتى برأى همين كارها پرسونل اش معاش ميگرند نميدانم كه چرا آقاى معنوى اينقدر به تشويش و وارخطا است أين آقاى معنوى خودرا قانون دان ميگيرد و انتقاد از آقاى شنوارى ميكند به فكر من مجرم مجرم است و اگر ثابت شود بايد محاكمه شود و أين ارگانهاى كشفى و استخباراتي به همين منظور وظيفه دارند پس آقاى شينوارى نميتواند از يك مجرم دفاع كند

>>>   بر حریم ناموس ملت تجاوز صورت گرفته و شنواری دعوت به آرامش میکند.
قوم شنوار را شرماندی

>>>   شينواري بيچاره چه است، جاي و مقام خودش معلوم نيست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است