بيشتر از اين، ميدان را به دشمن واگذار نكنيد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۶/۹/۲۲ کد خبر: 143081 منبع: پرینت

چرا نور كنار زده شود در صورتيكه داعش در دروازه های شمال رسيده باشد؟!

كدام منطق اين را می پذيرد كه داعش در حال ايجاد پايگاه در درزاب جوزجان باشد حلقاتى در حكومت تصميمى براى بركناری والی بلخ را بگيرد؟ آيا ارگ می خواهد با بركناری والي بلخ پروژه ی انتقال داعش را مانند گروه طالبان به شمال تكميل كند؟ از سوى ديگر داكتر عبدالله شريک پنجاه فيصد قدرت در حكومت است به داكتر صاحب عبدالله بگوييد اگر استاد عطا از بلخ كنار زده شود شما در شمال چه كسى را داريد؟ مطمين ام كه گليم شما، جمعيت اسلامی و مقاومتگران را از شمال جمع خواهند كرد.

حكمتيار براى بدست آوردن بلخ لحظه شماری دارد كه چه زمانی به جزيره قدرت عطا پايان داده می شود. مردم ما بخاطر همين به صندوق شما راى شان را ريختند كه تمين امنيت و عدالت كنيد در حاليكه ما از ادارات دولتی تصفيه می شويم؟ جنرالان توانمند و جسورى كه توانايی كار را دارند يا كه مانند جنرال ظاهر اغبر تبعيد می شوند يا كه مانند جنرال ازمری پيكان با توطیه بركنار و يا براى شان پرونده ساخته می شود.

حوزه نفوذ شما را داعش تهديد می كند و چرا نور كنار زده شود؟ حلقات بی شمارى در شمال برنامه هاى شومى دارند. ما نه تنها در بازی هاى منطقوی شامل نيستیم بلکه در داخل كشور نيز ميدان را باخته ايم. دليل اين همه دورماندن مردم ما از سياست محصول تمكين بيش از حد شماها در برابر حكومت تک قومى است وگرنه مردم ما اينقدر ضعيف و ناتوان نبودند.

وقتى يونس قانونی و بسم الله محمدی به شما می گويند كه در اين شرايط بركناری عطا اشتباه جبران ناپذير خواهد بود و عطا هر قدر بد شود با شما بد نخواهد شد راست گفته اند كه بدون شک هيچ كسى جاى او را پر نخواهد كرد. پس از عطا محمد نور هر كسی را كه در ولايت بلخ والی تعيين شود شش ماه طول نخواهد كشيد كه اشرف غنی جمعه خان همدرد را والى تعيين خواهد كرد. مردم ما در لبه پرتگاه سياسى قرار دارند بيشتر از اين ميدان را به دشمن واگذار نكنيد.

آریایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
دشمنان افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   جناب ریس جمهور شما نمی خواهید مردم در آرامش به سر ببرند ویا که بخاطری به خاک خون کشاندن مردم ماموریت میکنید. اول کو هیچ قدرتی نمیتواند عطا محمدنور را کنار بزند چون همه مردم شمال با او است چون مردم درکنار والی بلخ در آرامش کامل به سر میبرند در صورت که این اشتباه را ارگ مرتکیب شد جبران بسیار بزرگ خواهد کشید .
این اشتباه را مرتکیب نشوید شما جناب ریس جمهور ؟
هادی

>>>   Magazine
خری به درختی بسته بود.
شیطان خر را باز کرد.
خر وارد مزرعه همسایه شد و تر و خشک را با هم خورد.
زن همسایه وقتی خر را در حال خوردن سبزیجات دید ؛تفنگ را برداشت و یک گلوله خرج خر نمود و کشتش.
صاحب خر وقتی صحنه را دید؛ عصبانی شد و زن صاحب مزرعه را کشت.
صاحب مزرعه وقتی با جسد خونین همسرش روبرو شد
صاحب خر را از پای دراورد!
به شیطان گفتند چکار کردی؟!!!
گفت من فقط یک خر را رها کردم!
نتیجه:هرگاه میخواهی یک جامعه را خراب کنی خران را آزاد کن!
در اینجا غنی فقط وظیفه شیطانی خود را انجام داد و گلبدین را آزاد کرد؛ او کار خودش را پیش میبرد.
رستگار دهگان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است