حذف حکومت وحدت ملی یک راه حل است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۳    ۱۳۹۶/۹/۲۰ کد خبر: 142975 منبع: پرینت

منتقدان ساده انگار

در جایی خواندم که "جوانگرایی در حکومت وحدت ملی قابل قدر و تحسین است". این نوع برداشت به خصوص از طرف کسانی که اهل انتقاد و مبارزه نسبت به سیستم و ساختار غیر ملی و غیر دمکراتیک موجو اند، خیلی ساده انگارانه است زیرا:

اول، وقتی درختی از ریشه و بنیاد خبیثه باشد بانصب کردن برگ و بار به ظاهر پاک و مصنوعی، طیبه نمی شود. این حکومت از بنیاد جعلی و تقلبی است. با آمدن چهار نفر وابسته به هرم قدرت زیر عنوان جوان گرایی چیزی از جعلی و تقلبی بودن آن کاسته نمی شود بلکه این چهره های جوان نیز ابزاری در اختیار رژیم فساد سالار، تبعیض آلود و تمامیت خواه قرار می گیرند که گرفته اند.

دوم، رهبری حکومت موجود وابسته به تیم خاصی است که کمتر با خوی و بوی جامعه خود تطابق دارند، تیمی که اکثرا از حیث دیدگاه و مشرب یا انگلیسی اند یا آمریکایی. پس جوانگرایی از نوع "وحدت ملی" آن نیز شامل حال همان جوانانی است که متعلق به همین تیم و طرز دید خاص باشند.

سوم، دید حاکم در رهبری و تیم موجود بر تجرید و تصفیه "غیر خودی" ها است و این غیر خودی ها کسی نیست جز جمعی جوان، تحصیلکرده، منتقد و مبارز که فقط بواسطه همین جوانگرایی نوع حکومتی می شود از ورود و رشد آنها در ساختار نظام و حکومت جلوگیری کرد.

نتیجه: نسل جوان و آگاه جامعه ما بداند که حکومت با این ترفندها فقط با ذهن مردم بازی می کند و تمام. یگانه راه برون رفت از وضع آشفته موجود حذف خود حکومت وحدت ملی است نه چیز دیگر، یعنی این حکومت فقط به درد نبودن می خورد.

صالحی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وحدت ملی
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   حذف حکومت وحدت ملی یک راه حل است در صورتیکه دوباره به وندبازان ربانی مزاری و سیاف و حکمتیار بیافتد!!!!!!!!!!!!!!!!!
خلقی

>>>   استالین !
از استالين كه فقير ترين جنرال ان زمان و همچنان قهرمان جنگ دوم جهاني بود پرسيدند .
چرا براي ارامش فردايت ويگانه فرزندت پول و جايداد جمع اوري نميكني ؟
در حاليكه قدرت وپول اين كشور بدست توست ؟
خنديد و گفت .
اولا - مكتب فكري من اجازه نميدهد .
دوم _ در فلسفه خلقت انسان نگاشته اند انسان از خاك است .
سوم _ من نمي خواهم فرزندم با پول حرام بزرگ شود .
چهارم _ در كشوريكه سياست مدار در قدرتش قوم گري كرد صاحب منصبش ، قاضي اش ، و معلمش حرام خورد ، ديگر جنازه كشور را بخوانيد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است