نیروهای آمریکایی باید از کشور خارج شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۲    ۱۳۹۶/۹/۲۰ کد خبر: 142950 منبع: پرینت

ترامپ نمی خواهد در هیچ کشور اسلامی امنیت برقرار باشد.

حنیف حنفی، عضو مجلس سنا در نشست روز یکشنبه 19 قوس 96 این مجلس در واکنش به تصمیم اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام بیت المقدس بعنوان پایتخت اسراییل گفته است که دولت امریکا نمی‌خواهد در هیچ کشور اسلامی امنیت برقرار باشد و دولت ما نیز باید نیروهای امریکایی را از کشور خارج کند.

بگفته حنفی، ترامپ نمی خواهد در افغانستان امنیت بیاید و باید پیمان امنیتی کابل_واشنگتن نیز لغو گردد.


از سوی دیگر برخی سناتوران امریکا را به نقض حقوق بشری در جهان و بویژه در کشورهای اسلامی همانند افغانستان متهم کردن و نیز سازمان ملل را در بهبود وضعیت حقوق بشری در جهان ضعیف دانستند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سنا
بیت المقدس
نظرات بینندگان:

>>>   این امریکادرمدت ۱۸سال که درافغانستان است چی کمکی کرده برای بهبودی وضع مردم باید درهمان یکی دوسال اول امنیت رادرافغانستان تامین میکرد ومیرفت پشت کارخود نه اینکه کشوراشغال کند مثل شوروی ثابق حالا مردم افغانستان ازغم شوروی ثابق خلاص شدند درغم امریکاوشریکهای ماندن آشغال شوروی وامریکاچی فرقی کرده به حال مردم افغانستان فقط همه دزدهارا صاحب خانه هاوزمینهایبیشمار ساخت وجهاد وسلام را پیش چشم مسلمانان بدنام ساخت وبس حالا هم افغانستان امن است هرمشکلی که است بلاخره خودافغانها بین خودشان حل وفصل میکنند وپای هیچ کشوری بیگانه وسط نیست باید امریکایها بروند هرگاه کشوردیگربه افغانستان تجاوزکرد منحیث هم پیمان میتواند وارد صحنه شود اما فعلا باید نیروهای خارجی رفع زحمت کنند بروند تا بازهم مردم افغانستان خودشان راجع به آینده اولادهای خود وکشورخود خودافغانها تصمیم بگیرند

>>>   اگر امریکائی ها نباشند معاش کی برایت بدهد؟؟؟

>>>   سلام به همگی.درجواب نظردهنده دوم همه مردم افغانستان معاش خورنیست. که بودن ونبودن متجاوزین فرقی بحال مردم کند.بودن امریکا فقط به نفع دزدان است. که ازجامعه جهانی به حساب مردم افغانستان پول میگیرند. وهمه راخودشان دزدی میکنند.سوال اینجاست‌ که تاچی وقت امریکایها به شماهاپول مفت بدهد. که تاخرچ عیش ونوشتان شود‌ وحسابش رامردم غریب که هیچ چیزی نه خوردن و نه بوردن بپردازند. یک چیز رابدان حرامخور که خداوند درقران قول داده. که حق رابه حقدار برساند. چی دراین دنیاباشد یادر دنیای باقی ‌پس هیچ وقت بفکرشکم خودنباشید.روزی همه در دستان امریکانیست.روزی رسان اصلی خداونداست..
ف ی

>>>   یک پرنده که صبح از آشیانه خود پرواز میکند و تا دور دست ها بال و پر می زند آیا آذوقه اش را غیر خدا کس دیگری میدهد ؟؟؟ افسوس صد افسوس که از فضل و کرم خداوند غافل شده ایم و به یاری غیر دلباخته و دلگرمیم دین و دنیای خود را یکسره به جهنم تبدیل نموده ایم عاقب حلقه غلامی در گردن خویش نهاده ایم یارب حجاب خوش خط خال را از پیش روی چشمان ما دور کن تا به تو توکل نموده و از جمله راه یافتگان حق قرار گیریم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است