انعامی: خطر تسلط امریکا به مکه مکرمه هم وجود دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۷    ۱۳۹۶/۹/۱۹ کد خبر: 142909 منبع: پرینت

وضعیت مسلمانان نباید اینطور باقی بماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالرووف انعامی، عضو مجلس نمایندگان در نشست روز شنبه 18 قوس 96 این مجلس در واکنش به تصمیم ترامپ مبنی بر اعلام بیت المقدس بعنوان پایتخت اسراییل گفت: من خطر این را می بینم که تا 50 سال دیگر اگر وضعیت مسلمانان اینطور باشد، اینها به مکه مکرمه و حرمین شریفین هم مسلط می شوند.

گفتنی است که مجلس نمایندگان در واکنش به تصمیم اخیر ترامپ با صدور اعلامیه ای خواهان تعلیق روابط دیپلماتیک و تجاری دولت های مسلمان با آمریکا شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انعامی
بیت المقدس
نظرات بینندگان:

>>>   افغانستان باید برای حفاظت مکه مکرمه سرباز بفرستد تا کسی نتواند به آن ضرر برساند

>>>   اگر این افغا ن ها باشد به راستی خو اهد مکه تسلیم شد زیرا افغان ها غیر دالر دیگر چیزرا خو ش ندارد

>>>   عطا صفوی
نه گلو ونه هم یخن پاره کنید....!
« داماد ترامپ با بن سلمان برای تحویل فلسطین به عنوان هدیه قبلاً به توافق رسیده اند »
"خرچ اگر از کسیه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود". خاندان حرمین وشریفین اجاره داران ومیراثخوران قبله دوم مسلمانان ، قبله اول مسلمانان (قدس) را به شکل تحفه به امریکا واگزار کرده اند. به این خیر جالب توجه کنید.
روزنامه انگلیسی گاردین نوشته است که داماد رئیس جمهور امریکا در دیدار اخیر خود با ولیعهد عربستان در ریاض، فلسطین را به عنوان هدیه تحویل گرفته است.
این روزنامه در مطلبی با عنوان "جارد کوشنر در حال آشوب‌آفرینی در خاورمیانه است" تصمیم اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا درباره قدس را حاصل توافق جارد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی خوانده است.
این روزنامه در ادامه مینویسد: "به نظر می‌رسد کوشنر ۳۶ ساله در نقش خود به عنوان مشاور ویژه رئیس جمهور امریکا به این نتیجه رسیده که می‌تواند سراسر خاورمیانه را دوباره طراحی کند. او اکنون با دوست صمیمی جدید ۳۲ ساله اش، محمد بن سلمان، در حال آشوب‌آفرینی در خاورمیانه هستند."
گاردین به سفر اخیر کوشنر به ریاض و دیدار او با بن سلمان اشاره کرده و نوشته گزارش‌ها حاکی است دو طرف تا نیم شب بیدار بوده و طرح‌هایی را برای منطقه تدوین کرده‌اند. مشخص نیست که آنها در آن دیدار بر سر چه مسائلی توافق کرده‌اند، اما ترامپ بعد از سرکوبگری‌های اخیر بن سلمان و دستگیری شاهزاده‌های سعودی، در توئیتی با بیان اینکه به بن سلمان "اعتماد بالایی" دارد، او را مورد تمجید قرار داد.
اما ائتلاف کوشنر و بن سلمان، اهدافی فراتر از ریاض را دنبال می‌کنند: "سعودی‌ها و امریکایی اکنون در حال پیشبرد توافقی محرمانه برای "صلح" میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها هستند که بیش از هر زمان دیگر به نفع اسرائیل است."
احمد طیبی، نماینده فلسطینی‌تبار کنست اسرائیل برخی از محورهای این توافق را در گفت‌وگو با نیویورک‌تایمز آشکار کرده است: "کشور فلسطین به طور کامل به رسمیت شناخته نخواهد شد و برای فلسطین تنها "حق حاکمیت از لحاظ اخلاقی" در نظر گرفته می‌شود." منبع - اسپوتنیک

>>>   Khorosoni
وقتی این اسناد شرم آور افشآ میشود ؛ مسلمانان سربکف ما دوگزینه بیشی ندارند: یا ازرفتن به قبله دومی جهت حج ابآ ورزند ویا اینکه این اشغالگررا از این سرزمین بیرون کنند.

>>>   افغانستان خود را نگهدارد، اول مردم مسلمان شوند، احكام دين را قبول و عملي نمايند، بعد از آن در فكر حفاظت از مكه شوند، چون در آنجا هم مردم مسلمان خلق شده اند، ولي حكام دين را وسيله قدرت ساخته اند، حلال و حرام به امر خدا نه بلكه به امر ارباب قدرت است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است