دولت فاسد ما، از برنامه های خارجی ها بود
 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۵۷    ۱۳۹۶/۹/۱۹ کد خبر: 142872 منبع: پرینت

این بحران افغانستان، باید به آسیای میانه برود. این بحران هم سرانجام باید روس ها را از میان بردارد و با کمال تاسف باید بگویم که ما قربانی این رقابت ها شده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، آصف بکتاش، آگاه امور سیاسی در برنامه «آغاز روز»، وجود دولت فاسد را از برنامه های خارجی ها می داند و می گوید: این یک نوع بازی است که یک دولت ضعیف و یک دولت غرق در فساد، یک دولتی را که بخشی از اعظم آنها هم نوکران خودشان را تشکیل می دهد، وجود داشته باشد. اینها باید بر سرنوشت افغانستان حاکم باشند و با استفاده از این وضعیت، بحران باید حاد شود. این بحران باید به آسیای میانه برود. این بحران هم سرانجام باید روس ها را از میان بردارد و با کمال تاسف باید بگویم که ما قربانی این رقابت ها شده ایم.

وی افزود: در عین حال، نباید بار مسوولیت تمام این قضایا را بر بیرونی ها بیندازیم. این جمع خانین وطن فروشی را که مزدور شده اند و اجیر گشته اند که در پیش این جاسوسخانه و آن جاسوسخانه می گردند و امروز از این کار، به میلیارد ها دالر سرمایه و ثروت رسیده اند، همین ها در حقیقت زمینه مداخلات بیرونی در کشور ما را فراهم ساخته اند. همین ها هستند که وطن ما را به میدان رقابت و مقابله بیگانگان تبدیل ساخته اند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دولت فاسد
خارجی ها
نظرات بینندگان:

>>>   خارجی ها میگویند شما فساد کنید دزدی کنید اختلاس کنید !!! همه تقصیر از خارجی هاست ، خارجی ها کارت های رای دهی را دروزیراکبرخان چاپ مینمودند ،
مردم ما هم حرف خارجی هارا قبول دارند اما امر خداوند را نادیده میگیرند که از حرام ومفسدات منع نموده است

>>>   برنامه اګراز خارجی ها بود ، عقل خو ازخودتان بود - ځارجی میګه چتلی رابخور شما میخورید ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است