طالبان: جهان اسلام درباره قدس دست برادری بدهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۶/۹/۱۶ کد خبر: 142790 منبع: پرینت

آمریکا پالیسی دشمنی با دین اسلام و حمایت از غصب و استعمار را رسما اعلام کرد.

امارت اسلامی صبح امروز پنجشنبه 16 قوس 96 در واکنش به رسمیت شناختن بیت المقدس بحیث پایتخت اسراییل از سوی رییس جمهور آمریکا در بیانیه ای آورده است که "امارت اسلامی به رسمیت شناختن نخستین قبله مسلمانان یعنی بیت المقدس را بحیث پایتخت اسرایيل از سوی ریيس جمهور امریکا شدیدا نکوهش می کند و این عمل را گامی پر از تعصب علیه تمام امت اسلامی و دور از عقل می پندارد."

در بیانیه طالبان آمده است که این اقدام ترامپ دامن زدن به آتش جنگ در تمام جهان خصوصا خاورمیانه خواهد بود. ترامپ با اینکار خود واضح ساخت که امریکا در تمام مشکلات مسلمانان که از دهه ها امت اسلامی را به رنج آورده، کشورها را اشغال کرده، مسلمانان را قتل عام کرده و سعی از بین بردن ارزش های اسلامی را دارد، مستقیما دخیل است.

امارت اسلامی از همه کشورها و ملت های مسلمان می خواهد که حمایت خود را از بیت المقدس اعلام نمایند و با مبارزه ملت مظلوم فلسطین عملا کمک کنند.

بیانیه افزوده است که اگر جهان اسلام دربین خود دست برادری ندهد و با اتفاق بخاطر حل معضلات خود اقدام نکند، دسیسه های دشمنان اسلام را درک ننمایند و بازهم فرصت ها را ضایع کند بدور نخواهد بود که از طرف قوت های استکباری ارزش های اسلامی بيشتر پایمال خواهد شد و موجودیت مسلمانان در مخاطره قرار خواهد گرفت.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امارت اسلامی
بیت المقدس
نظرات بینندگان:

>>>   همین را بر ای آی اس آی بگوئید تا اجراات کند ،تو اول غم خود را بخور

>>>   شمااول ناموس خودرا از داغش نجات دهید بعد به فکر اعراب باشید

>>>   مولانا های ترورست پاکستانی چرا خاموش هستند ؟ چون درخفا شراب اسرائیلی می نوشند وبا فاحشه خانه ها نشست وبرخاست دارند

>>>   رييس جمهور امريکا بدون پايه قانونى سرخودرا نمى تواند تکان دهد. کشور امريکا کشور مولى خو نيست مثل افغان ستان. اين داستان نو نيست! اين داستان تاريچه قانونى دارد گرچه ضد قانون بشريت وقانون ملل باشد. امريکا قانون ملل متحد را قبول ندارد مثلا دادگاه جهانى دیوان بین‌المللی دادگستری معروف به دادگاه جهانی رکن قضائی اصلی سازمان ملل متحد است که مقر آن در کاخ صلح شهر لاهه در کشور هلند واقع شده‌است.
ببينيم که غنى جمبوره ترامپ در مورد تصمیم ترامپ به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسراییل چه نظر و منظر بيان مى کند.
ارواح هاى نيک پندار به خوبی می توانند به دونالد ترامپ اعتماد کنند که همين رئيس جمهور فعلى آمريکا صرف تصميم 22 ساله کنگره ايالات متحده امريکا را اجرا کند. در آن زمان، در 23 اکتبر 1995، نمایندگان مجلس ایالات متحده تصمیم گرفتند که اورشلیم را به عنوان پایتخت اسرائیل در نظر بگیرند و می خواهند سفارت ایالات متحده در آنجا راتا پایان ماه مى 1999 جابجا کنند.
قانون "سفارت دراورشلیم" هرگز اجرا نشده است. تمام سران ایالات متحده (بیل کلینتون، جورج دبلیو بوش، باراک اوباما تعلیق این تصمیم را تا کنون تمدید کرده بودند و در ابتدا دونالد تر مپ هم و به همین ترتیب تعلیق تصمیم کنگره ايالات متحده امريکا
1995 هم در زمان ترامپ به همين روال تمديد ادامه داده مى شد اگر ترامپ که داماد يهودى (شوهرایوانکا )خود را،به طور رسمی به عنوان "رييس مشاوران" (قوی ترین مشاور انتخابی) در جریان انتخابات ریاست جمهوری انتخاب مبارزات انتخاباتى نمى گزيند.
به سفارش شوهر دختر خود ترامپ در هنگام نامزدانتخابات براى رياست جمهورى ایالات متحده جمهور آمريکا در مبارزات انتخاباتی وعده داده بود که اگر وى برنده شود تصويب کنگره را به واقعيت مى رساند و انتقال نمایندگی ایالات متحده از شهر تلآویو به شهر مقدس تيليفونى اجرا مى کند.

>>>   خاموش باشید نوکران وهابی وامریکا
با کدام ابرو از اسلام حرف میزنید ؟
شما که دستتان تا مفرق در خون مسلمانان آغشته است واهداف اجنبی را پیش میبرید حیف نام اسلام که برزبان جاری کنید

>>>   اگرمرد هستید اگر غیرت داریدبروید اسرائیل بجنگید ای دروغ گویان ریاکار چهره پلیدتان بر همه نمایان است
...

>>>   Salam
اگر واقعن مشتاق مبارزه عليه ترامپ ايد ، او در بيخ گوش و شاهرگ تان است، ارگ رياست جمهورى ، پايگاه هاى نظامى اش در بگرام ، قندهار ، سبزوار ، بالون هاى جاسوسى اش در فضاى كابل و غرش هواپيما هايش هر روز شما را قبل از صداى ملا بيدار مى كند ، زمين و هواى كشور تان در اختيارش است ، نه هواپيماى و نه هم مور و ملخى بدون اجازه اش پر مى زند ، نزديك تر از اين نمى شود تا ترامپ را به مبارزه طلبيد . بيت المقدس پنجاه سال قبل از دست رفته بود و فضايش ديگراسلامى نيست ، اينكه حال ترامپ بيت المقدس راپايتخت اسرائيل مى خواند چيزى تازه نيست . ما مى توانيم بيت مقد س خود را از وجود امريكا و نماينده گان اسرائيل پاك كنيم ، اگر واقعن راست مى گويد.
تشويش نكنيد اسرائيل دير يا زود سفارت خود در كشورخويشاوندان خود خواهد كشود و شما هم در ضيافتش اشتراك خواهيد كرد.

>>>   بین المللی مطالعات استراتیژیک
کاسه داغ‌تر از آش نشوید، شب روز از دست ظلم و برتری‌جویی پشتونیزم به داد فریاد آمده اید، نخست کوشش نمایید حد اقل در برابر ظلم که در خانه خود شما(افغانستان) جریان دارد، ایستادگی کنید، بعد در جنگ پیروان ادیان ابراهیمی اشترک کنید. یادمان باشد که نفوس عرب‌ زبانها، قدرت اقتصادی، سیاسی و نظامی آنها از ما افغانستانی/خُراسانی‌ها ده‌ها برابر بیشتر است، بگذارید قضیه خود را خودشان حل کنند. به قول عامیانه بهتر است «ما سر کل خود را باید مداوا کنیم».

>>>   برخیزید، بتابید که اسلامیت و انسانیت در خطر است!!!
کی میخواهد جهاد کند؟
به هزاران خانواده های نادار، بیوه و یتیم های بی سر پرست، در 34 استان افغانستان با آمدن زمستان، منتظر کمک های انسانی، اسلامی و وجدانی شما مسلمانان با احساس و با مسولیت جمهوری اسلامی افغانستان هستند!
لطفا جهاد را از مهربانی، کمک و اسلامیت با همسایه نادار تان آغاز کنید!
الله اکبر!!!

>>>   مبارزه برعلیه وطن فروشان
عزیز (عزام) اولین فلسطینی بود که عرب ها را منسجم کرد وبرای جنگ در افغانستان اورد .
ما جنایات عرب ها را بنام جهاد در کشور خود دیدیم
بن لادن به صدها پیرو جوان را گردن زد شهید کرد آیا افغانستان کشور غیر اسلامی بود ؟
داعشیان رهبر شان عرب است به صد ها جوان را به قتل رساندن.
اگر جهاد میکنند و مسلمان کشی نمیکنند نجس نیستند
بروند مردم فلسطین را از ظلم اسرائیل نجات دهند .
حضرت محمد (ص) فرموده بودند که من عرب و از قوم قریش هستم ولی عرب از من نیست .
دوستان بیاید کشور خود مان که شهید خانه است زیارت است از بد بختی و نفاق نجات دهیم .
هندو را گفت دولت زیاد
برادر خود را نگهدار

>>>   اینکار ریس جمهور امریکا کار درست نبوده ونیست طالبان چوچه های شیطان دشمن مسلمان و اسلام ایکاش که به اوامر اسلامی پابند میبود که نیست در انصورت حرف از اتحاد مسلمین میزد شما ترورستان سر کشان از دساتیر اسلام اسلام را بد نام و تفرقه اسلامی را ایجاد و انرا دامن زده ایدباعث قتل و ضعیفی مسلمین شما باند های ترورستی شده اید شما باند های ترورستی سبب نفاق افگنی در بین مسلمین و ضعف و ناتوانایی جهان اسلام گردیده اید شما باند ها بنام اسلام اسلام را ضعیف و نا توان در مقابل دشمنان اسلام کرده اید ایا جنایاتی را که بند ترورستی طالبان اله دست پاکستان در کشور ما افغانستان از زمان حکومت مجاهدین تا امروز انجام داده کجا ان اسلامیست قتل مسلمان سربریدن شان و سنگسار کردن شان و سوختاندن شان ویران کردن مساجد کشتن نماز گذاراندر داخل مسجد و سوزاندن قران در مساجد ومکاتب و صد ها جنایت دیگر کدامش را اسلام اجازه داده که شما انجام داده اید .

>>>   داغشی های عربی درجلال آباد برای مردم شما میگویند اگر دختر باکره دارید بیرق سفید واگر بیوه دارید بیرق سرخ دربام خود نصب کنید تا آنرا برده با او جهاد کنیم ! شما اول ناموس خودرا از چنگ اعراب نجات دهید بعد درمورد عرب های فلسطین فکر کنید

>>>   این بیانیه را فکر نکنم طالبان نوشته باشند؛ چون برادران ناراضی جناب کرزی خیلی بی عقل هستند و مردم بی گناه خود را سالهاست که می کشند.
زلمی از بدخشان

>>>   هیچ ابر مردی مانند مجاهدین واقعی و فرزندان واقعی کشور یعنی طالبان نیست.

>>>   او طالب! امریکا خو آشکار یا پنهان کمر برای نابودی اسلام عزیز بسته و به همین منظور گروی وحشت و دعشت داعش ایجاد کرد تا اسلام ناب بد نام و نابود شود، و در این راه البته تنها نبود با پول عربستان و غیره کشور های عربی اسلام را بدست خود مسلمان ویران و خراب کرد، پس شما چرا در خدمت این شیاطین آگاه یا نا آگاه قرار دارید و مردم افغانستان که مسلمان است و حق دارند در آرامش و صلح باشند، و از طرف دیگر شما ها هستید که حضور اینها را موجه کردید. بس است اگر تا حالا در خود نیامدید بیاید و وطن را خراب نکنید.

>>>   Arya Mehr
#چرا بيت المقدس را بعنوان پايتخت اسرائيل إعلام نكنند؟
#حتي اگر شما نيز بجاي نتنياهو و ترامپ مي بوديد، بيگمان همان تصميمي را ميگرفتيد كه امروز ترامپ آنرا اعلان داشت
نتنياهو و ترامپ خيلي هم ساده نيستند كه در يك چنين شرايط طلائي خاموش بمانند و بيت المقدس را پايتخت كشور يهودي اعلان نكنند !
آمريكا و اسرائيل مگر منتظر چنين روزي نبودند؟
عربستان را با ايران دشمن ساختند، سپس ذخيره هاي ارزي عربستان را زير نام خريداري جنگ ابزار هاي پيشرفته به ارزش ٨٠٠ مليارد دالر از آمريكا و ٣٠٠ مليارد دالر از روسيه و متباقي را هم در جنگ خود ساخته با يمن خالي كردند
ليبيا، سوريه و عراق را به سرزمين ارواح و ويرانه تبديلاندند، دشمني ها و نفرت ها را در جهان اسلام چنان عميق و ريشه دار ساختند كه امروزه هيچ مسلماني را نميتوان سراغ داشت كه در زادگاهش حتماً دشمني از جنس مسلمان نداشته باشد
همچنان آمريكا ذخيره ارزي ايران را در پشت ديوار هاي ذخيم تحريم ها و جنگهاي فرسايشي سوريه و عراق نيز خالي كردند
عربستان را دشمن درجه يك ايران و دوست شماره يكم اسرائيل ساختاندند، با اين حال نتنياهو و ترامپ خيلي نادان باشند كه اين همه شرايط زيبا را درك نكنند و خاموش بمانند
اين دو نفر مي بايد تا پيش از اينكه دير شود كار فلسطينيان و ادعاي يك هزارساله مسلمانان را تمام كنند... اكنون منتظر واكنش هاي واقعي جهان اسلام هستيم كه تا كجا ايستادگي خواهند كرد؟

>>>   نجیب بارور:
این شرم‌نامه را به ننگ‌های بشریت یعنی شیخ‌های عرب و تمام مزدوران بیگانه‌ی کشورهای اسلامی تقدیم می‌کنم

ما را به جرم کفر و مسلمان نکُشته‌اند
ما را به پاس حرمت قرآن نکشته‌اند

در سر هوای بندگیِ کس نداشتیم
باور به ایستادگیِ خس نداشتیم

این سرو را به پاس بلندی بریده‌اند
آنان که در تمدن ما پاک ریده‌اند

ما تیکه‌دار مذهب دونان نبوده‌ایم
از راه دین که در طلب نان نبوده‌ایم

ما پیروان "جان و خرد" را نخواستند
جهال تخم کینه در این خطه کاشتند

شمشیر شان به نام خدا سر بریده است
این‌گونه دین شان به سراسر رسیده است

ما وام‌دار بیهق و ساسان و خاوران
ما رهروان منطق بلخیم و سیستان

در کیش ما به جز غم انسانیت نبود
فرهنگ ما عجین که به حیوانیت نبود

آزاده بوده‌ایم به هر فکر و کیش خود
درویش شاه بود در این خاک پیش خود

عرفان ما طلیعه‌یی از صلح داد بود
دل‌های ما به لطف خداوند شاد بود

آنان که از جهالت شان داغ و ننگ بود
در فطرت قبیله‌ی شان کُشت و جنگ بود

از لطف سوس‌مار به شاهی رسیده‌اند
از نفت بی‌کران به تباهی رسیده‌اند

از نام دین تجارت شان بیش‌تر شده
این مار گنده در بدنم نیش‌تر شده

اینان که از قبیله‌ی نمرود بوده‌اند
در آتش خلیل زمان دود بوده‌اند

ابلیس را به کعبه‌ی خود راه داده‌اند
در دست‌های منکر دین ماه داده‌اند

از ما به نام دین همه زر می‌ستانده‌اند
از صبح ما شکوه سحر می‌ستانده‌اند

شد سال‌ها که پیرو دیو و ددان شدیم
هم‌جام با صراحیِ این ناکسان شدیم

اینان که آب‌رو به پیمبر نمانده اند
از شرم بهر هیچ‌کسی سر نمانده اند

اینان به نام دین خدا سر بریده‌اند
گاهی به پول، گاه به خنجر بریده‌اند

از چوب تاک کشور ما دَر خریده‌اند
از پول حج به کُشت تو خنجر خریده‌اند

"ای از تبار هرچه سیاهی سرشت" شان
"رنگ جهنم است، تمام بهشت" شان

از این به بعد بابت چه سوی شان روی؟
مجنون‌صف دوباره به آن کوی شان روی

این کعبه نیست، دام برای من و تو است
این صبح نیست، شام برای من و تو است

اینان اگر مدافع دین خداستند
فتوا همی‌دهم که ز قرآن جداستند

از این به بعد قبله خود را عوض کنیم
یک‌بار سوی کعبه دل با خدا رویم

آ‌ن‌جا که عشق فلسفه‌ی زندگی ماست
حرمت برای دوستی و بندگی ماست

دیگر به کعبه‌های سیاسی چرا رویم؟
بیرون از این حصار چرا پا نمی‌کشیم؟

از خانه‌ی مقدس پروردگار ما
اینان کشیده‌اند همیشه دمار ما

من را اگر به کفر بگیرید یا به قهر
گامی نمی‌نهم به دَر کعبه‌اش دگر

پولی اگر اضافه در آن جعبه‌ی من است
هم‌سایه‌ی گرسنه‌ی من کعبه‌ی من است

>>>   Baha
ترامپ، بیت المقدس را منحیث پایتخت اسراییل به رسمیت شناخته است، هراس از روزی که اسلام آباد را منحیث پایتخت افغانستان به رسمیت بشناسد!

>>>   Khalid
جالب است:
جهان مخصوصا کشور های اسلامی در برابر تصمیم ترامپ دست به اعتراض زده اند.
اما بر عکس در عربستان سعودی امروز برای بار نخست بزرگترین کنسرت یک خانم با شور و شادی اجرای شد

>>>   کشورهای ثروتمند و برده تبار اعراب که همسایه و همتبار فلسطین هستند در خفا با یهودیان پیمان های حمایتی و دوستی با آنها دارند پس برای ما چه نیاز است تا لشکر پیاده و پیش قراول عربها شوئیم.
فراموش نکنید که طالبان، داعش و القاعده تحفه همین اعراب برای ما هستند و تا به حال، عربستان و قطر رسماً از طالبان در افغانستان حمایت میکنند. هیچ فلسطینی به اندازه یک چهارم حسن نیت شما، به شما حسن نیت متقابل ندارند. هیچ گاهی بخاطر قتل عام مردم افغانستان به جاده ها نریختند و ابراز احساساتی نداشتند. متاسفانه اکثریت مردم نادان فلسطین و جریان های سیاسی و نظامی شان به شمول "حماس" و "فتح"، طالبان را یک جریان اسلامی میدانند و از آنها در مجامع داخلی شان حمایت میکنند. وضعیت مردم افغانستان، ده مرتبه از مردم فلسطین بدتر است. در سال روان هیچ انفجاری در فلسطین رخ نداده است ولی افغانستان در خون شناور است.

>>>   اگر نزدیک بین باشیم یا دوربین در واقعیت مشکل اسرائیل وعرب به ما هیچ ربطی ندارد، اگر از عینک انصاف ببینیم ، این عربها بودند که بد تر از چنگیز در برابر ما عمل کردند وتمدن چندین هزار ساله تاریخی مارا از تهداب ویران کردند، نه یهود ها...حالا هم هیمین شیخ های نیمه وحشی عرب برای ما ترورست اسلامی صادر می کنند، نه کس دیگر.

>>>   wow ,چه جالب ، کسی که توسط دلار طالب شد و برادر ناتنی داعش برای باداران خود اعلامیه میده بخدا آدم خنده اش میگره ، بگیرش که نگیرد آه خدای من چه دوره زمونه شده که شاگرد علیه استاذ قد علم می کند .؟

>>>   طالبان خود قاتل وجانی اند مذدور اسرایل این رانمیدانند. باید توبه بکنند

>>>   شما ازکدام سرچشمه تغذیه میشوید
پس انتقاد شما بالای صاخب سرچشمه تان فریب دادن بمردم است دوکانداران اسلام اسلام را درهمین سرحد رساند

>>>   تروریست ها برادری ندارند زیرا نوکرهستند مستقل نیستند

>>>   طالبان نوکرومزدور درجائیکه باید بجنگند هرگزنه جنگیده صرف مسلمانها را میکشد اینها نه اسلام است ونه انسان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است