ثبت نام ترامپ در تاریخ دیوانه های سیاسی
ترامپ اینبار از همه خطوط قرمز بین المللی و تابوی مسلمانان در حرمت قبله اول مسلمانان جهان، عبور کرد. پس باید منتظر عواقب گسترده و تبعات آن بر سفارت خانه های خود و تغییر مواضع کشورهای مسلمان باشد 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۶/۹/۱۶ کد خبر: 142788 منبع: پرینت

گرچه همگان اقدام اخیر، جسورانه و حتی می توان به جرات گفت وقیحانه ی امریکا و کاخ سفید را مبنی بر حمله ی گستاخانه به پایتخت فلسطین و قبله ی اول مسلمانان جهان و به تبع آن انتقال سفارت امریکا از تل آویو به اورشلیم، محکوم کرده اند اما نباید منکر این حقیقت تلخ شد که...

که امریکا بعنوان ابر قدرت غرب و در جایگاه یک کشور همیشه پیشرو و همواره فرمان ده و تعیین کننده برای هم پیمانان و مزدوران غربی و شرقی خود، مصوبات و تصمیمات سیاسی و اقتصادی و امنیتی کلانی در سطح جهان گرفته است و دیگر کشورها خواسته یا ناخواسته به آن تن داده اند و گردن نهاده اند.

با این حال تمام روسای جمهور و حاکمان بین المللی که مطیع و سرسپرده ی کاخ سفید بوده اند و نخواسته یا نتوانسته اند از اجرای اوامر و خرده فرمایشات واشنگتن سر باز بزنند؛ هیچ یک جرات عبور از خط قرمز مسلمانان جهان و زیر پا گذاشتن تابوهای فراگیرترین دین دنیا را نداشته و ندارند.

لذا دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی و متعصب امریکا که پیش از این نیز با صدور فرمان ممنوعیت ورود اتباع کشورهای مسلمان از منطقه اعم از ایران و سوریه و عراق، جنون خود را به اثبات رسانیده بود؛ با این حرکت اخیر و حیرت برانگیز، نام خود را در تاریخ بزرگان دیوانه و دیوانگان بزرگ به ثبت رسانید.

علیرغم اینکه کاخ سفید به لطف متحدان و چاکران و نوکران بین المللی خود، تاکنون توانسته است تا حد زیادی از تبعات جنگ افروزی ها و شکستن قوانین و عرف بین المللی برای خود بکاهد و در حاشیه ی نسبتا امن ناتو و شعارهای واهی آزادی و مبارزه با تروریسم قرار بگیرد؛ اما...

اما اینبار از همه ی خطوط قرمز بین المللی و تابوی مسلمانان در حرمت و مقدس بودن سرزمین قدس بعنوان قبله ی اول مسلمان جهان، عبور کرده است و باید منتظر عواقب گسترده و تبعات دامنه دار آن برای سفارت خانه های خود در دیگر کشورها و نیز تغییر مواضع دیپلماتیک کشورهای مسلمان و حامی فلسطین نسبت به واشنگتن باشد.

در همین راستا اگر تا پیش از این، سیاست های محتاطانه و کج دار و مریز ابر قدرت غرب، به آن ابهت خاصی می داد که می توانست حتی قوانین بین الملل را نیز به نفع خود اجرا و پیاده سازد؛ زین پس بت شیشه ای کاخ سفید به دست ترامپ شکست و قطعا از دست دادن اعتبار و جایگاه ویژه در جامعه ی جهانی همانا و از دست رفتن متحدان و مزدوران همان!

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسراییل
قدس
نظرات بینندگان:

>>>   اعراب ترورست برضائیت خود درابتدا زمین های شانرادوبرابر نرخ روز برای اسرائیلی ها فروختند بعد ها که متوجه شدند اسرائیل چی چوبی رابه شکم آنها زده شروع به مظلوم نمائی کردند

>>>   دامادو دختر ترامپ یهودی است ، کوچنر یهودی بود ودخترش برای اینکه بتواند با کوچنر ازدواج کند تغیر دین داد وبه یهودیت گرائید بنا نظر آنها برترامپ تاثیردارد
ر

>>>   جناب مامون درست میگوید:
( افغانستان بار دیگر دعوای افسقالی جهان عرب را دارد
نگاه افغان ها به طرف مصیبت های دلگداز خود شان نیست؛ باز هم طبق معمول چشم شان به سوی دیگران است. خود شان دردریای خون و برهوت گرسنه گی زنده گی دارند اما از هر سو بیرق اسلام و بیت المقدس را به اهتزار درآورده اند. همه شان حاضر به جهاد فیس بوکی شده اند تا اسرائیل را فتح کنند. فراموش کرده اند که خود شان شش رقم فتح شده اند! فراموش کرده اند که جنگ چهل ساله افغانستان از خزانه حرمین شریفین تغذیه می شود که نسل های متوالی درافغانستان درفلاکت غوطه ور شده اند. برخی کتاب خوانده ها نیز طالب تر شده اند. بنده خدا، قبل از جذبه و ندبه برو تاریخ کهن و جنجالی بیت المقدس را بخوان و بعد سر در یخن خود فرو ببر که چنگ زدن به بر وپاچه بازیگران به خاطر بیت المقدس چقدر بر زنده گی تو سودمند است.)
- برای خود نان پخته نمیتوانند برای دیگران آش می پزند
ر

>>>   ترامپ با سنجش کارش را کرد مگر ما مسلمان ها با احساسات پاسخ میدهیم.
از تظاهرات و ایجاد آشوب چیزی به دست نمی آید.
در موقعیت کنونی جهان اسلام مصروف دریدن و وکشتن همدیگر هستند.
و اینکه بتوانند به گونه یکپارچه واکنش نشان دهند بعید است.
تقابل اعراب با اعراب و اعراب با ایران و وابسته بودن همه این ها یا از نظر اقتصادی یا امنیتی و یا سیاسی به امریکا دست شان را از پشت بسته است.
سیاست دو قدم پیش یک قدم به عقب سال ها است که اعمال میشود و تا بی نهایت ادامه خواهد داشت.

>>>   این مسجد با گنبد طلایی ک اصلأ مسجد الاقصی نیست مسجد الاقصی پانصد متر با این مسجد فاصله دارد
در ضمن این مسجد طلایی را روی یکی از اماکن مذهبی یهودی به وسیله اصحاب پیامبر اسلام ساخته شده است که چون زمین غصبی هست نماز در آن باطل می‌شود
خود دانید
این هم از صحابی عادل خخخخخخ

>>>   هشدار به طالبان:
عاقبت نوکری امریکا این است! !!!!
توبه کنید و به دامان اسلام باز گردید

>>>   ديوانه در کار خود هوشيار است
تصميم انتقال سفارت امریکا از تل آویو به اورشلیم 22 سال پيش در کنگره ايالات متحده امريکا (پارلمان دو اتاقه ) در 23 اکتبر 1995 متحده گرفته شد در آنزمان امريکا در جنگ عليه جهان اسلام بود و درسال 1999 که بايد تصميم عملى شود بیل کلینتون سياسيت صلح بين اسراييل و فلسطین و اعراب را پيش مى برد يعنى اينکه همه را يکجا نمايد و ايران را خنثى کند.
در همين سال سوريه و اسراييل مذاکرات صلح را آغاز نمودند.
اگر آن زمان آنکار را مى کردند اتحاد اسلامى عربى و محاصره ايران درخطر مى بود:
رييس جمهور امريکا بدون پايه قانونى سرخودرا نمى تواند تکان دهد. کشور امريکا کشور مولى خو نيست مثل افغان ستان. اين داستان نو نيست! اين داستان تاريچه قانونى دارد گرچه ضد قانون بشريت وقانون ملل باشد. امريکا قانون ملل متحد را قبول ندارد مثلا دادگاه جهانى دیوان بین‌المللی دادگستری معروف به دادگاه جهانی رکن قضائی اصلی سازمان ملل متحد است که مقر آن در کاخ صلح شهر لاهه در کشور هلند واقع شده‌است.
ببينيم که غنى جمبوره ترامپ در مورد تصمیم ترامپ به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسراییل چه نظر و منظر بيان مى کند.
ارواح هاى نيک پندار به خوبی می توانند به دونالد ترامپ اعتماد کنند که همين رئيس جمهور فعلى آمريکا صرف تصميم 22 ساله کنگره ايالات متحده امريکا را اجرا کند. در آن زمان، در 23 اکتبر 1995، نمایندگان مجلس ایالات متحده تصمیم گرفتند که اورشلیم را به عنوان پایتخت اسرائیل در نظر بگیرند و می خواهند سفارت ایالات متحده در آنجا راتا پایان ماه مى 1999 جابجا کنند.
قانون "سفارت دراورشلیم" هرگز اجرا نشده است. تمام سران ایالات متحده (بیل کلینتون، جورج دبلیو بوش، باراک اوباما تعلیق این تصمیم را تا کنون تمدید کرده بودند و در ابتدا دونالد تر مپ هم و به همین ترتیب تعلیق تصمیم کنگره ايالات متحده امريکا
1995 هم در زمان ترامپ به همين روال تمديد ادامه داده مى شد اگر ترامپ که داماد يهودى (شوهرایوانکا )خود را،به طور رسمی به عنوان "رييس مشاوران" (قوی ترین مشاور انتخابی) در جریان انتخابات ریاست جمهوری انتخاب مبارزات انتخاباتى نمى گزيند.
به سفارش شوهر دختر خود ترامپ در هنگام نامزدانتخابات براى رياست جمهورى ایالات متحده جمهور آمريکا در مبارزات انتخاباتی وعده داده بود که اگر وى برنده شود تصويب کنگره را به واقعيت مى رساند و انتقال نمایندگی ایالات متحده از شهر تلآویو به شهر مقدس تيليفونى اجرا مى کند.

>>>   Salam
اگر واقعن مشتاق مبارزه عليه ترامپ ايد ، او در بيخ گوش و شاهرگ تان است، ارگ رياست جمهورى ، پايگاه هاى نظامى اش در بگرام ، قندهار ، سبزوار ، بالون هاى جاسوسى اش در فضاى كابل و غرش هواپيما هايش هر روز شما را قبل از صداى ملا بيدار مى كند ، زمين و هواى كشور تان در اختيارش است ، نه هواپيماى و نه هم مور و ملخى بدون اجازه اش پر مى زند ، نزديك تر از اين نمى شود تا ترامپ را به مبارزه طلبيد . بيت المقدس پنجاه سال قبل از دست رفته بود و فضايش ديگراسلامى نيست ، اينكه حال ترامپ بيت المقدس راپايتخت اسرائيل مى خواند چيزى تازه نيست . ما مى توانيم بيت مقد س خود را از وجود امريكا و نماينده گان اسرائيل پاك كنيم ، اگر واقعن راست مى گويد.
تشويش نكنيد اسرائيل دير يا زود سفارت خود در كشورخويشاوندان خود خواهد كشود و شما هم در ضيافتش اشتراك خواهيد كرد.

>>>   Dawar
کدام شکاری روزی در جنگل با سلاح دستداشته اش سرگردان دنبال نشان پاه خرس میگشت و از هر کی میپرسید همین که میبینم نشان پای خرس نیست یک راهگذر به جوابش گفت نشان پای خرس را چ میکنی خود خرس کنار درخت مقابلت خوابیده است همین بود که شکاری ا ر ترس تفنگ وتنبانش را رها کرده پا به فرار نهاد،

>>>   بین المللی مطالعات استراتیژیک
کاسه داغ‌تر از آش نشوید، شب روز از دست ظلم و برتری‌جویی پشتونیزم به داد فریاد آمده اید، نخست کوشش نمایید حد اقل در برابر ظلم که در خانه خود شما(افغانستان) جریان دارد، ایستادگی کنید، بعد در جنگ پیروان ادیان ابراهیمی اشترک کنید. یادمان باشد که نفوس عرب‌ زبانها، قدرت اقتصادی، سیاسی و نظامی آنها از ما افغانستانی/خُراسانی‌ها ده‌ها برابر بیشتر است، بگذارید قضیه خود را خودشان حل کنند. به قول عامیانه بهتر است «ما سر کل خود را باید مداوا کنیم».

>>>   برخیزید، بتابید که اسلامیت و انسانیت در خطر است!!!
کی میخواهد جهاد کند؟
به هزاران خانواده های نادار، بیوه و یتیم های بی سر پرست، در 34 استان افغانستان با آمدن زمستان، منتظر کمک های انسانی، اسلامی و وجدانی شما مسلمانان با احساس و با مسولیت جمهوری اسلامی افغانستان هستند!
لطفا جهاد را از مهربانی، کمک و اسلامیت با همسایه نادار تان آغاز کنید!
الله اکبر!!!

>>>   حسین اشکبار
دیده شود که موقف رسمی حاکمان انتصابی غرب در افغانستان، دوکانداران دین و جهادی های زر اندوز و تفرقه افگن؛ در قبال بیت المقدس نخستین قبله مسلمین چه خواهد بود با آمریکا یا علیه آمریکا؟؟

>>>   حمد احمدی
غنی که زن اش یک کافر است و خودش نیز همکیش زن خود
عبدالله هم مشغول ارایش کردن خود
کدام حاکم

>>>   رشاد زریر پارسےمنش
یک پرسش از مسلمانان؛
اشتراک خواهید کرد؟
اگر بیت‌المقدس را آمریکا پای‌تخت اسرائیل سازد، مسجدالاقصی(نخستین قبلۀ اسلام) را نابود و جایش معبد اورشلیم(تخت سلیمان) را بنا کنند، قرار باشد همۀ مسلمانان جهان به نبرد اسرائیل و آمریکا در فلسطین بروند، اشتراک خواهید کرد؟

>>>   Yaktahparast
واقعا" ،،،،،، پس کمر جهاد را ببندید ،،،، این بار برای آزادی فلسطین ،،،، خود ما که خدا را شکر آزاد آزاد هستیم

>>>   مبارزه برعلیه وطن فروشان
عزیز (عزام) اولین فلسطینی بود که عرب ها را منسجم کرد وبرای جنگ در افغانستان اورد .
ما جنایات عرب ها را بنام جهاد در کشور خود دیدیم
بن لادن به صدها پیرو جوان را گردن زد شهید کرد آیا افغانستان کشور غیر اسلامی بود ؟
داعشیان رهبر شان عرب است به صد ها جوان را به قتل رساندن.
اگر جهاد میکنند و مسلمان کشی نمیکنند نجس نیستند
بروند مردم فلسطین را از ظلم اسرائیل نجات دهند .
حضرت محمد (ص) فرموده بودند که من عرب و از قوم قریش هستم ولی عرب از من نیست .
دوستان بیاید کشور خود مان که شهید خانه است زیارت است از بد بختی و نفاق نجات دهیم .
هندو را گفت دولت زیاد
برادر خود را نگهدار

>>>   درون برترامپ شمانادانان ، افراطیون و تروریست ها بروید دنبال ترور و انتحار و شاش شتر خوری شما را چه به این حرف ها

>>>   اگر مه رااجازه. بدهند. اشرف غنی با ترامپ. صبغت الله مجددی و گلبدین را در یک .... انداخته. در موزیم جهانی میندازم و عکسهایشانرا بتمام دنیا دنیاروان میکنم و بنام های سیاسی نامشانرا درج لست میسازم.
یاسینی

>>>   سیاستهای ترامپ انعکاس دهنده سیاستهای حلقه های طرفدار از "هژمونیسم وحشیانه" امریکا است!!!!

>>>   Khurasani
#طیب_امیر_خراسانی_تاجیک:
وطن دار سر در گم ام !
اول بیت المقدس خود را یعنی خراسان وطن ، مادر و ناموس ات را از دست و زیر پای آمریکایی ها و دیگر کشورهای «کفری» نجات بده و آزادی آن را بگیر! سپس اگر خواستی شعار مفت و بی مسئولیت و فراتر از توان ات در دفاع از فلسطین سر بده!
عجب مردمی بی خرد و نادان داریم ؛ خود ما را کس ارزش نمیدهد و به رسمیت نمی شناسد و سال هاست در زیر پرچم و ستم آمریکا عزیزان خود را از دست داده روان هستیم و هیچ غلطی هم از دست مان بر نمیاید ، حالا ادعا میکنیم ما بیت المقدس را به رسمیت نمیشناسیم ... !
اصلا تو کی که به رسمیت بشناسی یا نشناسی ؟! آیا واقعا شناختن و یا نشناختن تو چقدر ارزش دارد و چه چیزی را تکان و تغییر میدهد؟!
سر بیاز هستی یا ته بیاز؟!
تو اول مرد شو کمر همت ببند وطن خودت را از چنگال اشغال گران آمریکایی آزاد کن!
سپس میتوانی به خود حق دهی فراتر از مرزها و برای نقشه جهان هم موضع اتخاذ کنی

>>>   Arya Mehr
#چرا بيت المقدس را بعنوان پايتخت اسرائيل إعلام نكنند؟
#حتي اگر شما نيز بجاي نتنياهو و ترامپ مي بوديد، بيگمان همان تصميمي را ميگرفتيد كه امروز ترامپ آنرا اعلان داشت
نتنياهو و ترامپ خيلي هم ساده نيستند كه در يك چنين شرايط طلائي خاموش بمانند و بيت المقدس را پايتخت كشور يهودي اعلان نكنند !

آمريكا و اسرائيل مگر منتظر چنين روزي نبودند؟
عربستان را با ايران دشمن ساختند، سپس ذخيره هاي ارزي عربستان را زير نام خريداري جنگ ابزار هاي پيشرفته به ارزش ٨٠٠ مليارد دالر از آمريكا و ٣٠٠ مليارد دالر از روسيه و متباقي را هم در جنگ خود ساخته با يمن خالي كردند

ليبيا، سوريه و عراق را به سرزمين ارواح و ويرانه تبديلاندند، دشمني ها و نفرت ها را در جهان اسلام چنان عميق و ريشه دار ساختند كه امروزه هيچ مسلماني را نميتوان سراغ داشت كه در زادگاهش حتماً دشمني از جنس مسلمان نداشته باشد

همچنان آمريكا ذخيره ارزي ايران را در پشت ديوار هاي ذخيم تحريم ها و جنگهاي فرسايشي سوريه و عراق نيز خالي كردند

عربستان را دشمن درجه يك ايران و دوست شماره يكم اسرائيل ساختاندند، با اين حال نتنياهو و ترامپ خيلي نادان باشند كه اين همه شرايط زيبا را درك نكنند و خاموش بمانند

اين دو نفر مي بايد تا پيش از اينكه دير شود كار فلسطينيان و ادعاي يك هزارساله مسلمانان را تمام كنند... اكنون منتظر واكنش هاي واقعي جهان اسلام هستيم كه تا كجا ايستادگي خواهند كرد؟

>>>   آزادی AZADI
چرا بِه اين شخص لعنت مي فرستيد
به رهبران كشور هاي مسلمان نشين لعنت بفرستيد كه سالهاست مزدوري امريكا را ميكنند، بخاطر برادر كشي در بين خود شان .
اگر اين رهبران مفت خور و دروغين واقعا راه حضرت محمد را پيش مي برند .
حضرت محمد هيچ مانعي را در سد راه اسلام نمي پذيرفت و در مقابل ان مي ايستاد و جهاد مي كرد كه شما از جنگ هاي أو در تاريخ اسلام اگاهي داريد .
پس اين رهبران كشور هاي مسلمان نشين از چي هراس دارند كه اقدامي نمي كنند و وظيفه يك رهبر اسلام را انجام نمي دهند .

>>>   Gheyasi
از حاکمانی که میلیاردها دالر پولِ بیت المالِ جوامع اسلامی را جهت خرید اسلحه و استفاده علیه یکدیگر به خزانه ی امریکا و غرب تحویل میدهند، توقع دفاع از بیت المقدس را نکنید. با وجودیکه آیینِ برحق ما کامل ترین دین است، اما ما مسلمانان در دفاع از مقدس ترین مکان خویش خیلی ضعیف عمل کرده ایم. متاسفانه خیلی ضعیفیم، اگر قوی میبودیم، حاکمیتِ حاکمان مزدور را بر سر خویش قبول نمی کردیم. مزدوران بی سواد و شکم پرستی که تا حال در خدمت امریکا و "ملا شرنگ" های آن بوده اند، همیشه نوکری را به امریکا و خیانت خود را به مردم مسلمان نشان داده اند و میدهند. تقبیح کردن ها و سرخ و سفید شدن شان بخاطر ترسِ نیم بند از امت است، در غیر آن، به مراسم انتقال آن دعوت ناشده تشریف میبرند. دفاع از بیت المقدس مسوولیت دینی و ایمانی مسلمانان و جوامع اسلامی است، و این دفاع در نبود/راندن مُزدورهای امریکا از مسند قدرت راحت تر صورت میگیرد.

>>>   Baha
ترامپ، بیت المقدس را منحیث پایتخت اسراییل به رسمیت شناخته است، هراس از روزی که اسلام آباد را منحیث پایتخت افغانستان به رسمیت بشناسد!

>>>   Dehgaan
یک پارسی‌زبان خُراسانی امروز به دیوار فیس‌بوک خود نوشته بود در حق فلسطینی‌ها ظلم شده. با خود گفتم این آدم ظلم علیه فلسطینی‌ها را میبیند ولی ظلم علیه پارسی زبانان افغانستان را نمی بیند و در ۱۶ سال یکبار لب در برابر ظلم پشتونیزم نگشود.

>>>   دیده شود که موقف رسمی حاکمان انتصابی غرب در افغانستان، دوکانداران دین و جهادی های زر اندوز و تفرقه افگن؛ در قبال بیت المقدس نخستین قبله مسلمین چه خواهد بود با آمریکا یا علیه آمریکا؟

>>>   مردم افغانستان باید به فکرخودشان باشد، چونکه حال وروز این مردم هزار برابر بدتراز فلسطین است، فلسطین رایهودیان ازاعراب خریده است اما فرزندان اعراب این معامله گذشته اجداد شان راقبول ندارند، ولی کشورما دردست ما بدون قیمت وبدون عوض، مفت ومجانی تحویل آمریکا داده شده است که حتی برخلاف قانون اساسی رئیس دست نشانده خودرا به زورتحمیل کشور کرده وبرای دلخوشی مخالفان آن ریاست اجرایی یانخست وزیر درست میکند. امروز افغانستان مال آمریکا ودراختیارآمریکا وثروت ومعادن واورانیوم آن مال آمریکا وامنیت وناامنی نیزبدست آمریکاست، مامردم اگر عقلی داشته باشیم هزاربرابر زارتراز مردم فلسطین برایخود بگرییم. آمریکا بگونه ای مسلمانان ابله رابجان هم انداخته وازیکدیگر ترسانده وتفرقه وخونریزی توسط تروریستان ایجادکرده وبه تبع آن مسابقه تسلیحاتی رامیان شان براه انداخته که دیگر کسی به فکربیت المقدس نیست، کشورهای اسلامی کشورهای همسایه اسلامی خود راخطرناکتراز آمریکا واسرائیل میدانند، پس چه کسی درمقابل اسرائیل وآمریکا ازبیت المقدس دفاع کند؟ اگرامید تان گروههای تروریست مثل داعش وطالب والقاعده وحقانی وجنگوی و... همه ساخت آمریکاست، همانگونه که به وجود آورد، همانگونه ساکت ویا نابودهم میتواند.
باکول

>>>   جنگ اسرائيل و فلسطين بر سر سرزمين مقدس، محك خوبي براي گروه هاي در ظاهر اسلامگرا است. خوب است اين جنگ صف هاي مدعيان اسلام و كفر را روشن كند تا ما هم از شر يك تعداد گروه هاي تكفيري بي غم شويم. به جاي اينكه داعش و طالب در افغانستان سرگردان پُشت جنرال دوستم، محقق، استاد عطا نور و در دفاع از «افغانيت و دري افغاني» و شناسنامه بگردند و خون مسلمان هارا در تكيه خانه ها بريزند و بمب را در هواپيماي سياسيون تعبيه كنند، بهتر است بروند در برابر اسرائيل جهاد كنند و «قبله اول مسلمان ها» را از دست يهود و نصارا نجات دهند. اگر اين مدعيان اينجارا ترك نكردند و به جهاد عليه اسرائيل نشتافتند، بدانيد كه اين «گيم» در داخل پروژه ساخته گي است.
عزت زياد
هارون معترف

>>>   Frogh
بهترین جهاد همین است برای مردم ما که اول خودشان از نوکری یهود برآیند بعد به سرک ها چیغ بزنند برای فلسطین ، امروز زیادترین کشتار در افغانستان میشود ما ندیدیم یکنفر را که برای ما به سرک ها برآمده باشد ؟ همین حالا نماینده ترمپ بالای شان حکومت میکند زن اسراییلی مادر ملت است مگر این مردم کر و کور هستند که متوجه خودشان نیستند ؟ چرا برای حقوق خودشان به جاده ها نمیبرآیند ؟ چرا خودشان تابع یک یهودی هستند اما برای دیگران گلو پاره میکنند ، این مردم را خدا زده هرکس ازاینها استفاده میکند ، این مردم لایق همین حکومت است ، ملت گوسفندی

>>>   پشتونیزم بالایت ظلم کرده ؟
افسوس بحال توبیچاره گریه نکو هههههه

>>>   هر دو از صيونيزم جهانى و منافع حیاتی دولتى يهودى "Staatsräson ":( منافعی که با موجودیت یک دولت در ارتباط است و قابل مذاکره نیستند.)
Staat: در آلمانى دولت
Räson: در آلمانى با واژه هاى بازتاب، بینش، آرم ها، نسبت، دلیل، ذهن عقل و منطق برگردان شده
Staatsräson = دلیل ذهن عقل و منطق دولت
عقل و منطق دولت را در نظام نوين "منافع ملى" که گمراه کننده تفسير مى شود مى نامند. اما منظور منافع دولت است.
دولت آلمان و دولت انگلستان ازجانب منتقدين متهم مى شوند که باخاطر "دلیل ذهن عقل و منطق دولت " در قتل چندين نفر دست داشته بوده باشندکه قتل شان با اخطار و افشاء همراه بود.
ملکه اليزابت دوم وقتيکه عروس اش شاهدخت ديانا با پسر بچه عربى دوست شده بود دوروز پيش در بى بى سى ورسانه ها به پرنسيسين اوف ويلس آخرين اخطار داد که عزت دولت متحده سلطنتى با کارهايش زخمى نکند. دو روز بعد هردو در رويداد ترافيکى کشته شدند.
موضوع گزارش قتل ياخود کشى بارشل (Uwe Barschel برشل) صدرآعظم کشور فدرال شلويزيک هول اشتين است. بود. او عضو حزب دموکرات مسیحی آلمان بود. براثر دست داشتنش در پاپوش کثیف درست کردن برضد رقیبش، ناگزیر کناره گیری شد. در 11اکتبر 1987، او را در حمام اطاق شماره 317 در هتل بو- ریواﮊ Beau-Rivage ﮊنو، مرده یافتند. مرگ ناگهانی او، یک ماه بعد از ناچار شدنش از استعفاء، خود کشی خوانده شد. مقامات سوئیس، بر اساس یافته شدن سم در تن او، مرگ را خودکشی تشخیص دادند. اما دکتر هانس براندربرگر Brandenberger متخصص مسمومیت ها که جسد را معاینه کرد به این نتیجه رسید که او به قتل رسیده است.
دایره المعارف سیاست مفهوم "raison d'etat" (منافع ملی از لحاظ درجه اهمیت به سه دسته تقسیم می‌شوند: منافع حیاتی+ منافع مهم ( حفظ دولت يا دولت‌ها براى دولت ديگر مذاکرات و جنگ براى حفظ يک دولت ويا دولتها) + منافع حاشیه‌ای: منافعی که تنها برای بالا بردن قدرت چانه‌زنی یک دولت در مذاکرات ایجاد شده و قابل چشم پوشی اند.) را به عنوان یک اصل اساسی جهت گیری و اقدام برای اولین بار در ایتالیا بیشتر از همه ماکیاولى پيريزى کرد. قاطعيت حفاظت اقتدار دولت ارتقاء اقتدار دولت هدف سیاسی است. بدين معنى که حفاظت دولت و حفاظت قاطع ازدولت ديگر حتى نابودى فردى گروهى و دولتى دولتان کشورى را متقبل مى شود.
به همین ترتیب، فرهنگ لغت سیاست سه تعریف متفاوت از دلیل دولت ارائه می دهد:
اول از همه، منطق حکومت به عنوان "اولویت منافع عمومی در برابر سایر منافع" تفسیر می شود.
تعریف دوم، دیدگاه را به عنوان "ضرورت دولت، به عنوان مخالفت با دلائل و ضرورت فردی" می بیند.
تمایز سوم در آن "اصل را مطرح می کند که بر اساس آن بالاترین سطح عمل دولت، حفظ و تقویت سودمندی دولت است، حتی در هزینه نقض قوانین اخلاقی و قانونی".
Räsonدر آلمانى با واژه هاى بازتاب، بینش، آرم ها، نسبت، دلیل، ذهن عقل و منطق برگردان شده عقل و منطق دولت را در نظام نوين "منافع ملى" که گمراه کننده تفسير مى شود مى نامند. اما منظور منافع دولت است
حفاظت صيونيسم و دولت ويادولتهاى يهودى ويا که ازتف شان د ن ا يهوديت شان را معلوم مى کنند حفظ شان به سر قدرت ويا دوباره آوردن شان درقدرت دولتى براى کشور امريکا و بويژه آلمان به دليل ومنطق دولت آلمان شده در آلمان هيچ انتقادى قبول نمى شود که عليه اسراييل ويهوديت شود. حفظ اسراييل منطق دولت آلمان است انکار هلوکست در امريکا مجازات نمى شود ولى در آلمان حتى با زندان هيچ روزى نيست که از يهودى ويهوديت دررسانه هاى آلمان گزارش و طرفدارى نشود. نابودى کليه جزيره عرب واسلام (1,5 ميليارد در يک پله و 14 ميليون يهودى درجهان که هفت ميليون اش دراسراييل است امريکا و غرب نابودى اسلام را متقبل مى شود و شده است. عراق و ليبى ومصر وسوريه ايجاد طالب و داعش.

معادله اول هرکسيکه ضد منافع اسراييل که منافع امريکا وغرب استاده شود ومنابع خود را ملى کند نابود سياسى وفزيکى مى شود:
امريکا وغرب اولين لقب براى شان اعطا مى کنند: "هيتلر" ! متوجه شديد يا هنوز نى
امريکا وغرب اين اشخاص با لقب ناميده اند
1- مصدق در ايران
2- جمال عبدالناصر
3- اليندى چيلى
4- احمدى نژاد
5- صدام حسين
6- معمر القذافي
7- بشيرالاسد
8- اردوغان
و گفتن براى مجاهدين جنگسالار
براى بوت پاکان خود مغز متفکران
چطور که عين و غين امريکا را قاطع محکوم نکرد باوجود که تمام کشور درفش فلسطين بلند بود ولى غنى يهودى دولت امريکا را نمى تواند انتقاد کند دولت عين و غن نابودباد!

>>>   اگر واقعن مشتاق مبارزه عليه ترامپ ايد ، او در بيخ گوش و شاهرگ تان است، ارگ رياست جمهورى ، پايگاه هاى نظامى اش در بگرام ، قندهار ، سبزوار ، بالون هاى جاسوسى اش در فضاى كابل و غرش هواپيما هايش هر روز شما را قبل از صداى ملا بيدار مى كند ، زمين و هواى كشور تان در اختيارش است ، نه هواپيماى و نه هم مور و ملخى بدون اجازه اش پر مى زند ، نزديك تر از اين نمى شود تا ترامپ را به مبارزه طلبيد . بيت المقدس پنجاه سال قبل از دست رفته بود و فضايش ديگراسلامى نيست ، اينكه حال ترامپ بيت المقدس راپايتخت اسرائيل مى خواند چيزى تازه نيست . ما مى توانيم بيت مقد س خود را از وجود امريكا و نماينده گان اسرائيل پاك كنيم ، اگر واقعن راست مى گويد.
تشويش نكنيد اسرائيل دير يا زود سفارت خود در كشورخويشاوندان خود خواهد كشود و شما هم در ضيافتش اشتراك خواهيد كرد.
محترم داکتر نجیب سلام

>>>   ترامپ اگر شرم میداشت زن .....اوسلونی را نمیگریفت این زن در المان .......


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است