اعتراض به اخراج اجباری پناهجویان از آلمان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۳۹۶/۹/۱۶ کد خبر: 142750 منبع: پرینت

انتقادهای گسترده از اخراج برنامه‌ریزی شده پناهجویان افغانستانی از آلمان.

سازمان «پرو ازول»، احزاب سبزها و چپ‌ها و همچنین برخی اتحادیه‌ها از اخراج برنامه‌ریزی شده پناهجویان افغانستان در روز چهارشنبه انتقاد کردند زیرا طیاره حامل 20 پناهجوی رد شده افغانستانی از فرانکفورت به جانب کابل پرواز خواهد کرد.

به گزارش دیچه وله، سازمان «پرو ازول» روز چهارشنبه با نشر اعلامیه‌ای گفت که اخراج پناهجویان به افغانستان مبتنی بر «حدس و گمان بی‌اساس» صورت می‌گیرد که این می‌تواند «حیات انسان را به مخاطره اندازد». این سازمان علاوه کرده که گذشته از این، تا هنوز بررسی وضعیت افغانستان از جانب وزارت خارجه آلمان ارایه نشده است.

«پرو ازول» افزوده که این اقدام حکومت آلمان «به هیچ صورت با وضعیت رو به وخامت» افغانستان مطابقت ندارد. این سازمان از وزیران داخله ایالت‌ها خواسته است که در اجلاس پیش روی شان مجددا بر اساس واقعیت‌ها روی این موضوع بحث کنند و اخراج به افغانستان را متوقف سازند. همچنین نماینده حزب سبزها در پارلمان، لوییزه امتسبرگ گفته است که وضعیت امنیتی افغانستان در 12 ماه اخیر شدیدا بدتر شده است. به این دلیل او از حکومت فدرال آلمان خواسته است که اخراج‌ها به این کشور را متوقف کرده و گزارشی جدید از وضعیت افغانستان ارایه دهد.

علاوه بر این، اتحادیه «ماتیو- کلیسا و پناهندگی» و «شورای مهاجرت بایرن» نیز مخالفت خود را با این اخراج برنامه‌ریزی شده ابراز داشته اند. اتحادیه «ماتیو» گفته است که معیارهای تصویب شده ماه می در مورد انتخاب افراد برای اخراج رعایت نشده است.

این اتحادیه گفته است که دست کم در بایرن قرار است کسانی اخراج شوند که شامل کته گوری مجرمان و افراد خطرناک نمی‌شوند بلکه بیشتر «افراد خوب ادغام یافته و بی‌تقصیر» اخراج می‌شوند. با وجود اعتراض های نهادهای حقوق بشر مبنی بر اخراج اجباری پناهجوان رد شده به افغانستان همچنان ادامه دارد.


اخراج اجباری پناهجویان افغانستان آلمان

اخراج اجباری پناهجویان افغانستان آلمان

اخراج اجباری پناهجویان افغانستان آلمان

اخراج اجباری پناهجویان افغانستان آلمان



منجم زاده

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پناهجویان
اخراج
نظرات بینندگان:

>>>   همه اینهارا به اوقیانوس بیاندازید کسانیکه به وطن خود ارزش قایل نیستند برای شما هرگز مفید نیستند

>>>   بلاخره اخراج می شوند و به کسانی که ضرورت ندارند.

>>>   چرا تظاهرات وانتقاد در اینجا نمیشود .
اینجاکه سالانه ۵۰۰هزارنفر اخراج می شود هزاران برابر.

>>>   این پول دار ها را باید اخراج نماید حتا کسانیکه قبلا نیز رفته اند باید اخراج شوند این مردم که اینجا استند ایا انسان نیستند جز در بار خداوند کسی ندارند کسانیکه پول دارند باید در خارج زندکی کنند باید اخراج شوند تا از دل غریب ها بیایند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است