پایگاه نظامی تازه آمریکا در کجای افغانستان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۴۷    ۱۳۹۶/۹/۱۵ کد خبر: 142713 منبع: پرینت

آمریکا قصد ایجاد پایگاه نظامی جدیدی را در افغانستان دارد که روند ارسال تجهیزات لازم برای ساخت این پایگاه را به «بندر کراچی» سرعت بخشیده است.

به گزارش «پاکستان تریبون»، شواهدی در بندر کراچی نشان می‌دهد که آمریکا در پی ایجاد پایگاه نظامی جدید در افغانستان است که تجهیزات بسیاری را برای ساخت پایگاه از طریق این بندر به افغانستان منتقل می‌کند.

بر اساس این گزارش اخیرا یک کشتی باربری با مقادیر زیادی مواد ساختمانی و تجهیزات در بندر کراچی پهلو گرفته است و اسناد مربوطه این کشتی نشان می‌دهد که این واردات به درخواست گروه خدمات مهندسی ارتش آمریکا صورت گرفته است.

گفته می‌شود که این تجهیزات و مواد ساختمانی قرار است برای ایجاد پایگاه نظامی جدید با عنوان «کمپ شاهین» مورد استفاده قرار گیرد.
این مواد وارداتی شامل 13 محموله قطعات یک نیروگاه کامل 22 مگاواتی برق و لوازم جانبی و قطعات ضروری آن است.

براساس اسناد منتشر شده این محموله‌ها شامل تعداد زیادی ورق فولادی سرد و گرم است که برای ساخت پایگاه‌های نظامی استفاده می‌شود.
گفته می‌شود، دیگر تجهیزات ساختمانی نیز از بنادر مختلف جهان برای ارسال به افغانستان به بندر کراچی رسیده است.

این در حالی است که براساس گزارش اخیر وزارت دفاع آمریکا، شمار نظامیان مستقر این کشور در افغانستان به بیش از 15 هزار نفر می‌رسد و سازمان ناتو نیز قصد اعزام نظامیان بیشتری را به افغانستان دارد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پایگاه نظامی
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   قبلا خود شما نشر کردید که سال پیشرو سرباز خانه های زیاد در سرتاسر افغانستان توسط انجنیران حماین قاطع وناتو برای ارتش ملی ساخته میشود
ر

>>>   حتما بغیر از کوریای شمالی وایران امریکا به فکر بم های اتمی پاکستان هم لاست علاوه بر ادافی چون چین وروسیه وداغش

>>>   حتمااول پایگاه های نظامی وشهرک میسازندوبعدش هم یهودیها رامیاورند کاری که درحق فلسطینی ها شد سالها قبل افغانستان هیچ اختیاری ازخودندارد وسران دولتی همگیشان نوکران امریکاو متحدینش هستندو کشور فروخته اند ومانند غلام عمل میکنندفقط باید مردم یک فکری بحال خود بکنند

>>>   عطا صفوی
" داعش شکست ناپزیر است"....!
این خبرخیلی جالب ودرضمن اسفناک و باورنکردنی را با دقت بخوانید :
جنرال والری گراسیموف رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه در جلسه امروزی جهارشنبه همراه با وزیر دفاع روسیه، سرگئی شایگو ساعاتی پیش به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه این مطلب را گزارش دادند که " تمام تشکل های تروریستی در سرزمین سوریه نابود شده اند و تمام مناطق در آزادی کامل است". ولی لحظه بعد نماینده رسمی پنتاگون اریک پاهون اعلام کرد که پنتاگن با نظر روسیه در مورد پیروزی بر داعش در سوریه مخالف است ؛ زیرا " داعش شکست ناپزیر است" ....! اما چرا وبه چه علت ؟ گزارش داداه نشده است. منبع - اسپوتنیک.
دوستان وهموطنان گرامی ! دقیقآ این خط کشیدن ها درمورد سرنوشت کشورما قطعا بی تاثیر نبوده نیست ومن شخصآ درمورد تبصره ندارم ..؛ ولی اکنون همه باید بدانند که وضعیت از چه قرا است ؟ وداعش کیست؟؟؟؟؟!!!!

>>>   افغا نستان یکی از ایلا ت های امریکا است

>>>   کاشکی این پایگاه در ایالت سرحدی بدخشان افغانستان مستقر و اعمار شود. اگر این خبر راست باشد حتی اگر حدس هم باشد .
تا جلو استحکامات طالبان ، داعشیان ، داعشیان خارجی آسیای میانه
و دیگر تروریستان و خرابکاران که در بدخشان و از طرق بدخشان به ولایات
همجوار رخنه و نفوذ داشته و دارند گرفته شود . امروز وسالهاچندین علاقه های بدخشان تحت نفوذ و حاکمیت این گروه ها قرار دارد . زور حکومت مرکزی
و حکومات مرکزی به آنها نمی رسد . خطر بزرگ متوجه مردم این سرزمین است . تاجک ها ، ازبک ها ، قزاق ها ، قرغز ها ، تاتار ها ، و غیره توابع مسلمانان منطقه و روس ها با ایغور های چین و غیره متوجه باشند .
داعشیان در شرق میانه به شکست و انقراض مواجه شده اند و پایگاه و مناطق این گروه ها و گروه های خرابکار دیگر و تکفیری ها به این مناطق
پلان حمله و به قول خود شان جهاد را دارند .
اظهارات آقای اشرف غنی رییس جمهور مبنی به فرار داعش از افغانستان
متکی به کدام رویداد واقعی و سند نیست یک لاف است و پتاق .
م . ش . فروغ بدخشان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است