امضای قرارداد بازساری بند پلخمری (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۶/۹/۱۵ کد خبر: 142693 منبع: پرینت

مراسم امضای قرارداد بازسازی بند پلخمری و امضای تفاهمنامه انکشاف بند دهله قندهار با حضور رییس اجرایی و وزیر انرژی و آب در کابل برگزار گردید.


وزارت انرژی و آب رییس اجرایی افغانستان کابل پلخمری قندهار

وزارت انرژی و آب رییس اجرایی افغانستان کابل پلخمری قندهار



کد (7)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داکتر عبدالله
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   وزیر صاحب برق !
منحیث یک عضو از سی ملیون نفوس افغانستان که هیچکار ه نیستم نه سرپیاز نه بیخ پیاز ،ونه از بغلان هستم که ازان برق مستفید شوم ،
اما وجدانم میگوید : خداوند هزاران خیروبرکت در زندگی ات بیاورد و آنچه می خواهی همان شود ، بوجود تو افتخار میکنیم واقعا وزیر هستی وخداوند همیشه سرافرازت داشته باشد
ر

>>>   به نظر دهنده اول!
هی بی خبر از دنیا، تو تا بحال خبر نداری که قرار داد بخاطر چه امضأ میشود.
چه فکر میکنی که از صد ها قراردادی که در دوران کرزی و اشرف غنی امضأ شده است، چقدر اش تطبیق شده است و به پایه اکمال رسیده است؟
این قرار داد ها بخاطر آن امضأ میشود که از پول کمک های جامعه بین المللی که بخاطر پروژه های انکشافی افغانستان داده میشود، دزدی کنند.
پروژه به یک شرکت داده میشود و پول آن از وزارت مالیه کشیده میشود و چند فیصد اش به قرار دادی داده میشود و با قیمانده را رهبران دولت بین خود تقسیم میکنند و پروژه نیز بخاطر عدم موجودیت امنیت در منطقه، سال ها دوام میکند و در آخر دولت بعدی می آید و میگوید که پول این پروژه چه شد؟
پول این پروژه وقت توسط اشخاصی که خورده اند به خارج انتقال داده میشود و خودش و فامیل اش نیز بعد از ختم وظیفه اش در افغانستان به خارج میرود.
ویا این که پروژه قرار دادی افلاس خط میدهد که بانکروت شده است و مثل کابل بانک، از کجای آن پول میگیری؟
در نهایت یک خس دزد منحیث رییس پروژه قلم داد میشود و به بیست سال زندان محکوم میشود و چند وقت بعد به محکمه رشوت میدهد و در روز مولود و یا عید رمضان و عید قربان، توسط رییس جمهور عفو میشود.
بنأ خودت در خواب خرگوش هستی و از جهان هیچ خبر نداری.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است