رویا سادات جزو ده متفکر تاثیرگذار جهان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۶/۹/۱۴ کد خبر: 142663 منبع: پرینت

رویا سادات جزو ده متفکر و چهره ای تاثیرگذار جهان در 2017 از سوي نشريه فارین پالیسی معرفی شد.
فارین پالیسی در واشنگتن دی سی سالانه چهره های تاثیر گذار و اندیشمند جهان را که اندیشه و تفکر شان تاثیر روی افکار مردم جهان داشته و برای تغیر تاثیر گذار بودند، به معرفی می گیرد. از جمله ای چهره های مطرحی که جز ده چهره اندیشمند و تاثیر گذار جهان در 2017 شدند می توان از ادم برو رییس جمهور کامبیا- پیدرو کوماموت عضو کانگرس میکسیکو نام گرفت و تا بحال چهره های چون هلیری کلینتون- حسن روحانی- اصغر فرهادی... در سال های پیش معرفی شده اند.
این برنامه عصر روز دوشنبه 4 دیسمبر در واشنگتن دی سی با حضور رسانه ها- نماینده های دیپلوماسی- کمپنی های دولتی وخصوصی برگزار شد.


رویا سادات

رویا سادات



خالده خرسند

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رویا سادادت
متفکر
نظرات بینندگان:

>>>   بهتر بود در مورد خانم سادات کمی معلومات میدادید.
من این نام را شنیدهام ام در موردش چیزی نمیفهمم
امیدوارم تاثیر گذاری مثبتی بر جهان داشته باشد.

>>>   انتخاب رویا شادات جای افتخار است ولاکن نشریه فارین پالیسی باید در انتخاب خود هر چه دقت بیشتر بخرچ بدهد تا اشتباه اند دیوانه هاو اشخاص روانی را مانند {اشرف غنی} دوهمین مغز متفکر جهان انتخاب نکنند که این بار نه تنها نافهمیده گی شان ثابت میشود بلکه آبرو و حیثیت شان بکلی از بین خواهد رفت .

>>>   حالا فهمیده شد که آقای غنی را کی متفکر دوم جهان لقب داده است و از کار کرد های شان هم معلوم می شود و محبوبیت خاص در بین مردم افغانستان دارد وافغانستان دارد واقعآ گل و گزار میشود.ومتفکر دیگر هم مبارک ما باشد .

>>>   حالا دیگر جناب رئیس جمهور تنها متفکر نیست بلکه رویا سادات هم از جمله متفکران است ، باید درانتخابات آینده خودرا کاندید سازد
ر

>>>   از جمله ده متفکر جهان دوتا ازان جمله آن ز افغانستان استند رئیس جمهور ما ورویا سادات؟؟؟

>>>   سادات یک سینما گر است از ولایت هرات ولسوالی غوریان هم مرز ایران - کدام تفکر خاصی را تا بحال از خود بروز نداده صرف فلم ساز است جوانان را تشویق به رفتن در صحنه و سینما مینماید .برای خارجیان هر کس به ساز شان برقصد متفکر است

>>>   باز چه کاسه زیر نیم کاسه است؟
جای شکی نیست که آمریکا و انگلیس بهترین دانشگاه های روی دنیا را دارد و در کنار این ، شرکت های با اهداف خاص و منافعی خاص زیر عناوین مختلف فعالیت دارند و ازین موقعیت سو استفاده می کنند.
این شرکت های هیچ گاهی در مورد کشور های با ثبات و مترقی فکر نمی کنند چون جامعه آنجا را نمی توان اغوا کرد.و از آنها استفاده کرد.
حالا می فهمم که درین دنیای که ملیارد ها انسان زندگی می کنند افغانستان جز بهترین ده معلم ، مغز متفکر نه یک بار ، بار دوم. و انظار بیشتر می رود تا روزی بهترین و اعتقادی ترین ، و شجاع ترین مردم دنیا، مردم افغانستان را معرفی کنند. و آنگاه زمینه برای دولت مردان شان بیشتر فراهم می شود که چور و چپاول شان را سرعت ببخشند. و مردم ما مشغول بسازند.

>>>   ههههههههههه راست گفتی باتاسف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است