ستاره افغان بدون هیچ چادری به مرحله 24 رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۷    ۱۳۹۶/۹/۱۴ کد خبر: 142648 منبع: پرینت

چادر هنوز بر سر زبان‌ها است درحالیکه برنامه‌ ستاره‌ افغان به مرحله 24 بهترین رسیده‌است!

درحالیکه از میان نامزد وزیران در پارلمان تنها یکی آنان رای نیاورد، پی‌دی‌اف کتاب اسپنتا خشم ناشر را به همراه داشت و رییس‌جمهور پیشین یمن در صنعا از سوی حوثی‌ها به قتل رسید!

به دنبال نشست قندهار، دونالد ترامپ و کیم جونگ اون همچنان به جنجال‌های موش و گربه‌ای خود ادامه می‌دهند درحالیکه اسپوتنیک از خبرهای سقوط شهاب سنگ به زمين اصلا دست نکشیده است، چادر هنوز بر سر زبان‌ها است و برنامه‌ ستاره‌ی افغان به مرحله 24 بهترین رسیده‌است!

اینجا است که میر مفتون دنبوره را می‌گیرد و احمدظاهر می‌خواند.

آریانفر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
چادر
ستاره افغان
نظرات بینندگان:

>>>   پدرام:
من از هر چه تاجیک خاین، مزدور و مزدورمنش است بیزارم. چه سیاست مدار، چه تاجر، چه نظامی، چه شاعر، چه نویسنده و…
من از همه ی مزدورمنشان و نوکرصفتان جهان بیزارم. در هر قاره ی که هستند از هر کشوری که هستند از هر دین و مذهبی که هستند از هر هویت و تباری که هستند.
تاجیک هایی که در به در دنبال غنی و کرزی و اتمر و بقیه می گردند تا لقمه نانی به دست بیاورند، به کرسی ای بنشینند، یا مشروعیت خود را از شوونیست های پشتون بگیرند، کوچکترین اهمیت، اعتبار و عزتی نزد من ندارند. من راهم را ادامه میدهم حتا اگر تنها بمانم.همیشه سخن دکتر شریعتی به یادم می آید، که در باره ی ابوذر غفاری(رح) گفته بود: ابوذر تنها زندگی می کند تنها میمیرد و تنها حشر میشود، البته این را هم بگویم که حضرت ابوذر کجا و ما آدم های معمولی کجا!
سخن دکتر شریعتی را در مقام مثال آوردم نه در مقام مقایسه.

>>>   فروش تابلیت K در بدخشان توسط فواد احمد خالد جان یک جوان دیگر را گرفت. این واقعیت است.
منبع تمام مردم که در مرکز ولایت بدخشان زندگی می کنند
یفتلی

>>>   واقعآ جالب بود ، همه دنیا رو در چند کلمه به هم نزدیک نموده ای سپاس ، دنیا خیلی کوچیک شده در ظرف ۳ ثانیه از توی شاخ آفریقا از موضوع خبر دار میشن ،آه ستاره افغان که این ستاره ها در آسمون افغانستان تازه به سو سو زدن پرداخته و در انون سر زمین همین قدر که صدای یه زن در آمده جای شکرش باقی است ، انون سر زمین مرد سالار که از یه تار موی زن مرد کنترل خودشه از دست میده ، جای شکر است که خانمی بدون حجاب اجباری تونسته به مرحله چهارم برسد افتخار بزرگی است ، درود به شهامت همچو خانم های افغان .

>>>   پدرام هم احترام و عزتش را وقتی از دست داد که به خاطر پول ، با فرشته حضرتی ازد.اج کرد!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است