مسلمیار: نشست قندهار برای منافع شخصی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۴    ۱۳۹۶/۹/۱۳ کد خبر: 142604 منبع: پرینت

اعضای نشست قندهار، خواست های شخصی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، فضل هادی مسلمیا، رییس مجلس سنا در نشست روز یکشنبه 12 قوس 96 این مجلس در پشتیبانی از حکومت از بهر برگزاری نشست مخالفان سیاسی در قندهار گفته است که انتقاد، اعتراض و پیدا کردن راه برای اصلاحات، حق همه است اما ملت و حکومت را به مبارزه خواستن این بدبختی است و کسی اجازه اینکار را به شما نمی دهد.

وی خواستگاه برگزاری این همایش را کینه توزانه خوانده و بیان کرده است که برگزارکنندگان این نشست بدنبال خواست های شخصی هستند.

گفتنی است که صدها مخالف و منتقد سیاسی حکومت روز شنبه 11 قوس 96 در نشستی در قندهار گردهم آمدند و از قانون شکنی ها دراین حکومت انتقاد کردند و بر برگزاری انتخابات شفاف تاکید کردند.

قرار بود که والی بلخ نیز دراین مراسم حضور بیابد اما بگفته خود وی حکومت مانع پرواز هواپیمای حامل وی به قندهار شده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلمیار
نشست قندهار
نظرات بینندگان:

>>>   بلی همینطوراست

>>>   Rasa
زمری پیکان زیر عنوان سوء استفاده وظیفوی به هشت سال و شش ماه حبس محکوم گردید.
آیا در مورد قصاب مزار؛ مهمند کتوازی از بهر کشتار حدود هزار ارتشی در سپاه ارتش ۲۰۹ شاهین، و گل نبی احمدزی پسر کاکای داکتر غنی از بهر گلوله باری بر روی معترضان و کشتار بیرحمانه عدالتخواهان؛ چنین اصدار حکمی صورت خواهد گرفت؟ و ایا اصلا مورد بازپرس قرار خواهند گرفت؟
این است وحدت ملی و عدالت اجتماعی!
پانوشت:
ماده ۲۶ قانون اساسی چنین صراحت دارد؛ "جرم يک عمل شخصي است. تعقيب، گرفتاري يا توقيف متهم و تطبيق جزا بر او به شخص ديگري سرايت نمي کند".
اما درینجا؛ خلاف همه قوانین نافذه داخلی، قواعد اسلامی و کلیه نظام های حقوق دنیا، جرم پسر را به پدر ربط میدهند و پدر را از وظیفه سبکدوش و راهی زندان میسازند.

>>>   لطیف پدرام:
یاد تان باشد یک عده که وحدت ملی می گویند، اتفاق ملی یا اعتماد ملی می گویند، منظور شان فقط رضایت یک قوم خاص است. اما هیچ گاه فکر نمی کنند که در این جا بلوچ، پشه یی، عرب، ترکمن، اوزبیک، براهوی، نورستانی، هزاره، تاجیک، ایماق، گجر، هندو و...هم وجود دارند.
باید حق و حقوق همه ی اقوام تحقق پیدا کند، باید در تصمیم گیری ها شریک باشند. چهار چوب حقوقی و سیاسی حضور عادلانه ی اقوام در همه ی سطوح باید از نو تعریف شود.از این نحوه ی اداره و حاکمیت موجود که ادامه ی چند قرن است، عدالت و آزادی بر نمی خیزد.

>>>   ﺣﻤﻴﺪ ﺣﻤﻴﺪ
اﺷﺮﻑ ﻏﻨﻲ ﺗﺎﺑﻌﻴﺖ اﻣﺮﻳﻜﺎ,
ﺯاﺧﻴﻠﻮاﻝ ﺗﺎﺑﻌﻴﺖ ﻛﺎﻧﺎﺩا
اﻧﻮاﺭاﻟﺤﻖ ﺗﺎﺑﻌﻴﺖ اﻣﺮﻳﻜﺎ
ﻭاﻟﻲ ﻓﻌﻠﻲ ﻫﺮاﺕ ﻭﺯﻳﺮ ﺳﺎﺑﻖ ﺯﺭاﻋﺖ ﺗﺎﺑﻌﻴﺖ ﻛﺎﻧﺎﺩا
اﺗﻤﺮ و ﺳﺘﺎﻧﻜﺰﻱ ﺗﺎﺑﻌﻴﺖ اﻧﮕﻠﻴﺲ
ﺧﻼﺻﻪ ﻫﻤﻪ ﺷﺎﻥ ﺗﺎﺑﻌﻴﺖ ﺧﺎﺭﺟﻲ ﺩاﺭﻧﺪ,,

>>>   چون به زیانش است

>>>   ....چه داند قدر حلوا و نبات، تبره كاه باشد و كنج ربات. از شخص بيسواد و دزد مانند مسلميار چه توقع داشته باشيم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است