به نشست هایی مثل نشست قندهار خوشبین نیستیم
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۳    ۱۳۹۶/۹/۱۲ کد خبر: 142565 منبع: پرینت

اعضای نشست قندهار مدعی هستند که این نشست به منظور ارایه برنامه هایی برای بهبود وضعیت فعلی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، سیدعبدالمقدم امین، آگاه سیاسی در برنامه «راه حل» در ارتباط نشست قندهار و نتیجه آن می گوید: به نظر من در این مقطع زمانی نیاز بود چنین نشستی برگزار شود. گرچه من به این نشست و اینگونه نشست ها خوشبین نیستم. شاید در نهایت تاثیر گزار در وضعیت سیاسی نباشند چراکه اعضای این نشست هر کدام به نوعی به نوبه خود امتحان خود را پس داده اند.

وی افزود: اما وقتی که حکومت به بیراهه روان می شود وقتی حکومت عرصه خدمات را به مردم تنگ می کند و برای توسعه اقتصادی فعالیتی ندارد اینها باعث می شود که جایگاه حقوقی دولت از لحاظ توافقنامه سیاسی مشخص نیست اینها باعث می شود که همچون جلساتی به عنوان یک اهرم فشار در برابر حکومت و جامعه جهانی قرار داده شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست قندهار
امین
نظرات بینندگان:

>>>   در صورتیکه خود اعضاءچنین جلسات افراد پاک وو طن پرست واقعی با شند.چنین افراد نمیتوانم این وطن را نجات بدهنداینها بخا طر چوکی و موقف هیاهو دارند.این ها امتحان خود دادند.

>>>   اما این را نمی فهمید که نذد مردم این کسانیکه نشست قند هار را براه انداختن هیچ مفهوم ندارد بخاطریکه همگی شان خیانت کردن انها ان زمان های که به قدرت بودن فراموش نکردن جز دزدی و حق ملت را خوردن دیگر کدام کاری نکردن خداون همگی شان را به غصب خود گرفتار کند دیگر ملت توان ندارد جز همین دوعا برحق اینن ...

>>>   خراسان هههههههه چنانچه یک ولسوالی را ولایت ساختید چه توقع از اشخاص چون تو میتوان داشت که یک ولایت را کشوری قلمداد کنی؟ روزانه از آسمانها گز میکنید که پشتونها قدرت را انحصار کرده اند نمیدانم عطا مومد امپراتور بلخ و کی و کی یک بار دیگر این پدران و باداران تان به اثبات رساندند که جز به قدرت رسیدن و خوردن بیت المال در هیچ فکری دیگری نیستنند پروژه توسط کرزی طرح و توسط جنرال رازق عملی گردید باز هم رهبران معزز تان مانند مور و ملخ به یک نفس طرف کندهار دویدن عطا مومد که طالبان را بر چکمه های دوستم ترجیح میداد امروز تا حد کوچک شده که با پسر دوستم که جوان بی تجربه است در سفر میرود و در یک کاسه نان میخورد
سیر 3 لک افغانی ارد خوردین اما هوشیار نشدین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است