ننۀ قریش هم محکوم به پوشیدن چادر شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۰    ۱۳۹۶/۹/۱۲ کد خبر: 142513 منبع: پرینت

حرف رییس جمهور برایم بسیار جالب است؛ مثلا ایشان در جلسه واگذاری قوای سرحدی از وزارت داخله به وزارت دفاع گفتند که: "آزادی بیان باید مسوولانه باشد. هر کسی ادعا می‌کند که یک مقام افغان با داعش است بیاید و با سند در محکمه حاضر شود و ثابت کند و در غیر آن، باید برود چادر بپوشد".
رییس جمهور؛ چون آدم مهمی در این مملکت است، هر جمله ای را که از شکمش صادر نمی کند، بنابراین احتمال می رود موضوعات ذیل در این جملات شان نهفته باشد که ما متوجه نیستیم:

1- رییس جمهور گفته است که هر کسی ادعا می کند یک مقام حکومتی با داعش است اشتباه می کند، خُب راست می گوید، مثلا مقام حکومتی نمی تواند با داعش باشد اما یک عدد داعش می تواند مقام حکومتی باشد، بنابر این هر کسی گفت مقام حکومتی با داعش است باید سیصد سال اعدام شود.

2 رییس جمهور گفته است، شما سند دارید؟ ثبوت دارید؟ اصلا دیدید که یک مقام حکومتی در روز روشن ابوبکر البغدادی باشد، ریش بلندی بلندی به صورتش پینگ کند و با داعش باشد، اصلا شما بیرق داعش را در ریاست جمهوری مشاهده کردید، اصلا شما دیدید که مقام حکومتی به جای زبان انگلیسی، زبان رایج در حکومت ما به عربی حرف بزند، پس لطفا علیه مقامات دلسوز حکومتی توطئه نکنید و حرف مفت نزنید در غیر آن به جرم زدن حرف مفت به تعداد دستاوردهای حکومت وحدت ملی باید قف پایی به این پاهای سنگ پا نخورده بزنند.

3- رییس جمهور فرموده اند که هر کسی حرفش را نتواند ثابت کند باید بدون حرف و حدیث برود چادر بپوشد، مثلا نصف جامعه که زنان هستند اما نتوانستند حرف شان را در هیچ عرصه ای ثابت کنند به همین خاطر محکوم به پوشیدن چادر شدند؛ ننۀ قریش هم چون اصلا هیچ چیزی را نمی توانست پیش شوهرش ثابت کند محکوم به پوشیدن چادری تا دم مرگ شد، بی بی گل هم یک زمانی به اشرف غنی گفته بود که : "من طرف قواره ات که می بینم از تو چیزی ساخته نیست و رییس جمهور هم نمی شوی" . همین شد که اشرف غنی رییس جمهور شد و بی بی گل چون نتوانست حرفش را ثابت کند مجبور شد چادر بپوشد...

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
چادر
نظرات بینندگان:

>>>   اگر خلاف کاران چادری بپوشند حالا همه حکومت با چادری ها به دفاتر خود می آمدند مخصوصا حکمیشن کاران پارلمان حالا همه باید چادری بپوشند حکومت با این گفته هایش امروز ودیروز قیمت چادری در مندوی بالا رفته بود

>>>   اقای ثاقب حرف های را تو و پیچ داده میخواهد چیزی بگوید، اين را قبول میکنیم حرف ریس جمهور "چادر" بی جا و قابل قبول نیست

>>>   احتکار گران بی انصاف تا از زبان رئیس صاحب جمهور این حرف را شنیدند دست به احتکار چادری زدند

>>>   گرچه رییس جمهور از حرف خود در مورد توهین به زنان معذرت خواست، اما زنان نباید او را به این سادگی رها کنند.
باید زنان بالای اشرف غنی خط بینی بکشند و اشرف غنی توبه کند که دیگر به زنان توهین نمی کند و همچنان باید در سر اشرف غنی یک چادری کنند و در پایش چپلک زنانه و یک روز مکمل در مندوی برای خرید سودا برود، تا خوب مردان او را شانه بزنند و متلک بگویند، تا این که خوب دست مالی شده وگریان کرده نزد بی بی گل بیاید .

>>>   از ایه برات سر بسیار کلان بود چادری چور نیامد مجبور به پوشیدن کلاه شد و تا دم مرګ به اته برات ثبوت کرده نتوانست که سرش بزرګ است

>>>   جناب غنی خان! وابستگی ارگ بالخصوص اتمر واستانکزی در پروژه داعش سازی و کشاندن جنگها از جنوب به شمال اظهر من الشمس است. آفتاب با دو پنجه پوشانده نمی شود. همچنان که شخص شخیص شما با تقلبهای گسترده امدید این عالیجنابان هم مامور برنامه ریزی تقلبات اینده هستند.

>>>   به نظرمن چادری پوشیدن محکوم کردن نیست بلکه چادری رامعمولا درکشورما طبقه اناث می پوشد هدف ریس جمهور این بود که درجمله طبقه اناث شمرده شود.

>>>   از خیله چه گله هر وقت فول میزند گنایش نیست از کجاء است ......
ر از کارته نو

>>>   یک ضرب المثل است که اگر دوجفت حیوانی بصورت پنهان باهم جفت گیری کنند ولی آشکار ونمایان خواهد زائید. معامله غنی باداعش درخفاست، ولی آثارش درکشور نمایان.
باکول

>>>   به نظرمن چادری پوشیدن محکوم کردن نیست بلکه چادری رامعمولا درکشورما طبقه اناث می پوشد هدف ریس جمهور این بود که درجمله طبقه اناث شمرده شودههههههههه

>>>   ثاقیب جان خداتوره ازماه نگیره

>>>   رییسِ جمهور کلان مملکت ات ده ریشش نخندید اگ چادریشه کسی ور نداره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است