نمی توانید ثابت کنید چادر بپوشید
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۰    ۱۳۹۶/۹/۱۲ کد خبر: 142509 منبع: پرینت

«هرکسی که ادعا دارد که یک عضو عالی‌رتبه از این کشور یا وسط‌رتبه و یا غیره همراه داعش شامل است،جرات کند به محمکه بیاید و ادعای خود را تثبیت کند ور نه چادر بپوشد.»
جملات بالا را باسواد ترین و متفکر ترین و صد البته زن ستیز ترین رییس جمهور افغانستان بیان کرده است.

آقای غنی هم می داند که سر کردن چادر یعنی ضعف، ناتوانی، بیچارگی و اطاعت از قدرتمندان. اینکه می گویند چادر عفت زن است، مصونیت می آورد دروغی بزرگ است، چادر تحقیر آمیز ترین چیزی است که رییس جمهور توانست مخالفانش را به واسطه ی پوشاندن آن خوار و کوچک کند.

زن چادر پوش از دید رییس جمهور یعنی ناتوان و بی ارزش !

بهار سهیلی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
چادر
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   از برگه حشمت مصلح
آیا ملت ....است....؟
هرگاه حرف از فدرال می شود مخالفین زود ملت را نادان و ....معرفی می کنند، می گویند مردم به سطح فهم فدرال نرسیده اند، در فدرال جنگ قومی در می‌گیرد و کشور تجزیه خواهد شد!
ما می گويیم، ای مردم مسلمان خراسان شما نادان و خر نیستید، شما را الله آزاد و با اراده و عقل آفریده و اسلام را برای شما نازل کرده تا الله پرست باشید نه قوم پرست.
هندوی گاو پرست در نظام فدرال با وجود تعدد دین و قوم زندگی کرده می تواند شما اهل توحید نمی توانید؟ به الله قسم که إن شاء الله می توانید. اما طرفداران نظام مستبد مرکزی می گویند مردم به درجه ی فهم هندوی گاو پرست نرسیده اند که در نظام فدرال زندگی کنند!
ای مردم خراسان، الله شما را با کرامت آفریده و اراده بخشیده شما فهم و درک هر چیز را دارید. اگر استبداد و ستم از سر شما پس شود و شما حق انتخاب داشته باشید، شما إن شاء الله انتخاب خوب می داشته باشید.
اما ستمکاران برای شما حق انتخاب نمی دهند و می گویند مردم نادان هستند ما باید برای آنها تصمیم بگیریم!
ما می گوئیم دست الله با جماعت است بگذارید جماعت رای بدهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است