حکومت اجازه دهد انتخاب وزیران قانونی پیش رود
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۳    ۱۳۹۶/۹/۱۱ کد خبر: 142506 منبع: پرینت

معاون دوم رییس جمهور، دوازده نامزد وزیر کابینه حکومت وحدت ملی را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.
به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، نقیب الله هاشمی، عضو شورای ولایتی کابل در برنامه «چشم انداز» در انتقاد از حکومت درمورد گزارشاتی که درمورد نامزد وزیران رسیده می گوید: گزارشاتی وجود دارد که در معرفی این نامزد وزیران به مجلس پول زیادی از سوی حکومت برای اعضای مجلس نمایندگان مصرف شده است تا وزیران مورد نظرشان رای اعتماد بگیرند. در این هیچ شکی نیست. قبلا هم این کار شده است حالا هم بعید نیست که چنین کارهایی کرده باشد. اما باید به مجلس نمایندگان گفت که این کار را دوباره با مردم نکنید. به درستی اسناد آنها را بررسی کنید، درمورد آنها و سابقه تحصیلات و کارشان تحقیق کنید و در آخر به فردی رای اعتماد دهید که لیاقت و شایستگی دارد و برای مردم کار می کند و مهم این است که چقدر به مردم افغانستان متعهد می باشد.

وی افزود: کسانی که در این مدت در وزارتخانه ها بوده اند و بودجه های خود را مصرف نکرده اند کسانی بوده اند که رییس جمهور پشتیبان آنها بوده است. امیدوارم حکومت اجازه دهد که مجلس نمایندگان برای انتخاب وزیران با این روند پیش برود. اما اگر حکومت بخواهد کمپاین کند که وزیران مورد نظرش رای بگیرد و از این طریق بتواند آینده حکومت بعدی خود را تامین کند جفای بزرگی به مردم کرده است. از حکومت خواهش می کنیم که اجازه دهد انتخاب وزیران قانونی پیش رود و دخالت های بیجا و رشوه دادن ها را کنار بگذارد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
وزرا
نظرات بینندگان:

>>>   فقط هدف خدمت به امریکا و خیانت به ملت است.
حکومتی که معاون ندارد وبر دو لنگ استوار است و در راس آنهم کسی که با فریکانس پایین چیغ بلند میزند و بلند گویش مرتضوی بلی گوی باشد رنگش ده گور.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است