چرا باید در مورد سرنوشت يك ملت، قندهار تصميم بگيرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۶/۹/۱۱ کد خبر: 142466 منبع: پرینت

چرا هر بار در مورد سرنوشت يك ملت بايد قندهار تصميم بگيرد؟ آيا مردم ساير ولايت های اين سرزمين انسان نيستند يا منطق تصميم گيري در امور سياست و دولتداري را ندارند؟

نشست پنجشنبه 9 قوس 96 توهين آشكار به تمام مردم افغانستان بود به اين معني كه قدرت را ميراثی فكر مي كنند و هنوز به فكر زمان شاه شجاع و سلطنت دراني ها هستند. ديگر آن زمان و مردم گوسفندی نيست. تمام مردم افغانستان و همه از اقوام امروز به منطق تفكيک خوب از بد لااقل رسيده و مي دانند در ميدان سياست چگونه بازي كنند.

حامدكرزي پس از پايان يافتن دوره ماموريت اش اكنون منحيث يك فرد عادي جامعه است. جناب هيچ برتري نسبت به عادي ترين فرد اين سرزمين ندارد. بهتر است چند روزي دوري از قدرت را تحمل كند. به اين زودي به نزد ملت خود را بيشتر رسوا نسازد.

زمان ماموريت حامدكرزي چه برتري از حكومت امروز (وحدت ملي) دارد؟ آيا تمام بدبختي هاي امروز و حيف و ميل پول هاي بي حساب كمك هاي دولت ها در زمان حاكميت حامد كرزي صورت نگرفت؟ اين كرزي نبود كه 6 هزار زنداني طالبان دهشتگر و انتحاري را از زندان بگرام و صدها تن قاتل و دزد و فاسد و رشوه خور را از زندان هاي مركز و ولايات آزاد نمود؟

به حامد كرزي و همفكران اش جاي شرم است كه نام دوباره دست يافتن به قدرت را بگيرد. نظام ناكارا و وضعيت بد سياسي، اقتصادي، فرهنگي، نظامي و تمام بدبختي هاي امروز ميراث مديريت نادرست زمان حامد كرزي است. مردم نمي خواهند بار ديگر تجربه تلخ زمان حاكميت او را تكرار كنند.

نیکان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست قندهار
سیاستمداران
نظرات بینندگان:

>>>   چون درکندهار کشت مخدر فراوان است وقاچاق بران آن آنقدر پول دارند که بتوانند جلسه برای سی ملیون نفوس افغانستان داری کنند وبر ای سی ملیون مصارف تهیه کنند
آیا بامیان میتواند برای دوهزار مهمان امکانات ومصارف از پول خود تهیه کند؟؟

>>>   حق ندارد که تصمیم بگیرند

>>>   راست میگوئید، اینبار نوبت جاغوری است که باید تصمیم بگیرد، دفعه بعدی، دایکندی.

>>>   چرا قندهار مرکز جلسات رهبران دولتی هستند ؟ واضح است که مرکز طالبان ، برادر داعش هستند، قسم که معلومه در افغانستان جز طالب که مرکز ان قندهار است که البته دوره بعدی که برادران طالب به قدرت میاد ، باید جلسات در این مرکز تمدن طالب دایره گردد .

>>>   با سلام دوستان عزیز
اگر شما اراده توان و قدرت برگزاری یک نشست را دارید
شما هم می توانید ده نشست در دیگر ولایات برگزار کنید.
چرا بزرگان و سیاسیون می خواند در این نشست شرکت کنند.
زیرا همیشه نشست های کندهار سرنوشت ساز بوده است.
علی اکبر محمدی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است