عبدالله بدلیل بی عرضگی اش رییس جمهور نشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۱    ۱۳۹۶/۹/۸ کد خبر: 142345 منبع: پرینت

اشرف غنی از سال ها پیش، نامزد مورد نظر او (کرزی) و مورد حمایت بی دریغ‌اش بود.

یکی از مسوولان طراز اول کمیسیون انتخابات در اوایل سال 2015 در حضور خرم و زلمی هیوادمل به من گفت که داکتر عبدالله در دور اول، انتخابات را با اکثریت 52.7 درصد برده بود اما سفیر انگلیس به نمایندگی از جامعه جهانی، کمیسیون را وادار کرد تا این نتایج را اعلام نکند.

انجنیر نبیل رییس امنیت ملی(در دور دوم) بعد از اینکه در حضور معاونان رییس جمهور، خرم و من درباره تخلفات گسترده در انتخابات ریاست جمهوری گزارش داد، رییس جمهور ناراحت شد و به نبیل گفت: هر سندی که داری باید تسلیم رحیمی سکرتر ام بکنی...

من مطمین بودم که کاری صورت نخواهد گرفت. ساده پنداری تیم داکتر عبدالله در این بود که آنها فکر می کردند ملل متحد مرجع بی طرفی است.

اسپنتا، سیاست افغانستان، روایتی از درون ص: 859

فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
داکتر عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   خوب شد که نشد !

>>>   داد فر اویانی

آشکارا تبهکار ترین رژیم فاشیستی را در کشور ما داریم و «روشنفکر!» ما، از بس ایمان خدشه ناپذیر به مکتب انگلیس دارد که نبیند این و های های کنان، پشت اسد سوری سنگ دارد و تیر «دفاع از مظلومیت!» سوری ها و پالمیرای ویران شده بدست داعش غربی ها.
«روشنفکر!» اسلامی (بویژه تاجیک) ما به اندازه دلباخته مکتب اسلامخواه انگلیس است که ه‍ر آنی را که در برابر انگلیس و امریکا و سعودی و یهودی باشد، دشمن اسلام و مظلومان شمارد.

آنچه از کردار بینیم، گواهی دهد که هر آنکه از غرب با پرچم «حقوق بشر جامعه جهانی!» به شرق آید و هتا گر با ویژه ترین دستاویز فرستاده آسمانی باشد و بر جنایات ضد بشریی غربی ها در افغانستان دیده بندد، دشمن بشریت است.

جنایات که جهاد افغان-انگلیس در اوغانستان و بر مردم ما تحمیل دارد، بی مانند و بی پیشینه است و بد تر و ویرانگر تر از کرده نازی های آلمان بر دیگر مرمان.

هر دانسته افغانستانی ی که بر این جنایات فاشیستی ی فرمانروایی فاشیزم سرمایداری و پشتونیزم تباری، دیده و زبان بندد، خیانت آشکارا دارد به کشور مان.

>>>   داکتر عبدالله شخصا و با هرنیتی که بود خلاف نظر طرفداران انتخاباتی اش که از ان حمایت کرده بودند عمل کرد وبدور دوم رفت در دور دوم هم برنده شد مگر به چم وخم کردن اشرف غنی احمدزی و وعده های دروغین و سود جویانه ای وزیر خارجه وقت امریکا و همچان نماینده دولت انگلیس توافق به حکومت پنجا پنجا در سهم قدرت دولت وحدت ملی موافت کرد و روز تا روز غنی احمدزی قدرت دولت را بخود غصب و کسب کرده و به همین اساس اکثریت طرفداران داکتر عبدالله ازینکار ناراض شده و ازوی دوری جستند اگر اقای نبیل ریس امنیت ملی وقت و داوودزی وزیر داخله همان زمان انتخاباتی از تقلبات انجام شده بنفع اشرف غنی احمدزی پرده هم برنیداشتند مردم همه میدانستند که تیم تحول وهمگرایی در هردو دور برنده بودند واز تقلبات تیم تحول وتداوم اگاه هم بودند .

>>>   عبداله یک حکومت پشتونیزم را میخواست که به آن دست پیدا کرد دیگه تمام

>>>   از دزدان خود را دور کرد که حالا این لاولهب را میګوید عبدالله فهمید که ازین.... چیزی جور نمیشود.

>>>   چرانبش قبر قدرت طلبی های گذشته رامی کنيد که تفرقه اندازيد .به فکرآینده واقتصاد مردم باشيد که نصف مردم آواره ومهاجرودرحال گريز هستند.
شيوای بلخی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است