برداشت آزاد: منزلی که غنی به شربت گل هدیه داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۹    ۱۳۹۶/۹/۸ کد خبر: 142337 منبع: پرینت


شربت گل تحفه غنی افغانستان

شربت گل تحفه غنی افغانستان

شربت گل تحفه غنی افغانستان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت آزاد
نظرات بینندگان:

>>>   کارخوب است اما میشد که بااین هزینه برای چندین بی سرپنا دیگر هم سرپنا تهیه کرد
...

>>>   زمامداران افغانستان از نوع شاهی، جمهوری ...با کمال تأسف هیچگاه از دایره تنگ وتاریک قومی شان بیرون شده نتوانستند،خانم شربت گل در کشور پاکستان روی تابعیت افغانستانی اش خط چلیپاکشیده با تقلب تذکره یا همان کارت هویت پاکستانی در یافت میکند که از نظر پولیس پاکستان مخفی نمی ماندودر نتیجه راهی زندان میشود، سفیر افغانستان موصوفه را از زندان آزاد وبه افغانستان می قرستد، به دلیل چشمان آبی اش عکس این خانم سالها قبل توسط خبر نگار خارجی پایش به نشریه نشنال جیوگرافیک میرسد، این میشود یک امتیاز برای خانم نامبرده که بایست خانه به این زیبایی را از رئیس جمهور کشور دریافت کند، آیا اگر به وجدان مان بدور از تبعیض وتعصب برگردیم اهلیت داشتن این خانه را آنانیکه جانهای شان رابرا ی امنیت شهر وندانش از دست میدهند ویا جوانان با استعداد فوق العاده که اختراع واکتشاف مینمایند ندارند؟

>>>   حيف خانه اين زن پاكستانى در همو پاكستان ميبود حيف همو عكس كه در خورد سالي گرفته در چهره اش حس وطن دوستي يا خوش باشد يا تشكري كند بهتر بود در همان زندان پاكستان ميپوسيد .

>>>   واه واه مبارگ شه غنی گاگاه استلیی ماشی

>>>   شربت گل را شربتش را پاکستان کشید خورد متاسفانه تفاله اش به اوغانستان رسید.

>>>   بلی به شربت گل به خاطر جعل اسناد پاکستانی قصر میدهند و به بیوه شهید دگروالان تبار غنی تعفن گندیده وجود خود را پیشکش میکنند.
...

>>>   شربت گل مگر چه امتیازی نسبت به دیگران دارد که مستحق همچون منزلی شده است؟ ایا چشمهای آبی او این امتیاز را به او داده است؟ چشم آبی ها در کشور کم نیست؟ آیاچونکه پشتون است این امتیاز را دارد؟ پشتون هم که در کشور ما کم نیست. آیا پاکستانی ها او را آزار داده است؟ در پاکستان که افغانی های بی شمار مورد اذیت و آزار قرار گرفته است؟ و صد ایاهای دیگر. شاید خود اشرف غنی علت آن را بداند که شربت گل چه امتیازی دارد که دیگران از آن بی خبر است؟!

>>>   ببینید آیا ما راست گفته ایم که تاجکها و دیگر اقوام
حق شان را اوغان ها ۳۰۰ سال است که تلف میکنند
فقط در یک اداره هوایی از ۱۰۰ نفر ۲ هزاره و یک تاجک
کار میکنند..قضاوت با شما.....پس انقلاب آریایی و خوراسانی
ضرور است....امریکا دروغ میگوید و به چشم تاجکان و دیگر
اقوام متواتر خاک میزند حتی پیشنهاد اخیر رهبرد ترامپ یک بازی
و فریبی دیگر بیش نیست...
jamshed

>>>   غنی نیز از شربت بی نصیب نمانده است.

>>>   همیجا هم غنی قوم پرستی کرده اگر عودت کننده است هزاره تاجک پشتون وهمه اقشار همگی افغان استند بخاطریکه پشتون است سیار مهم بوده که خانه مهم ولوکس برایش غنی لطف کرده

>>>   خدا این شربت رو نصیب همه افغان های بی پناه بکند ، خدا شانس بده ، اگه اجنت باشی کلاه ای روی آسمون بالا میره ،خود کش بیگانه پرستی هم اعدی دارد .

>>>   شربت گل چه تولید میکند والا این قدر سربازان مسکین به خاطر 12000 هزار روپیه شهید میشوند این زن خداداند که درپاکستان چه کارهاکرده حال آمده درچنین قصر مفت زندگی میکند، بح بح نوش جانت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است