افتتاح پروژه واحدهای مسکونی ورثه نیروهای امنیتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۷    ۱۳۹۶/۹/۸ کد خبر: 142314 منبع: پرینت

پروژۀ اعمار یک‌هزار واحد مسکونی برای ورثه‎ نیروهای امنیتی و دفاعی کشور افتتاح شد.

مراسم آغاز پروژۀ اعمار یک‌هزار واحد مسکونی برای ورثه‌ نیروهای امنیتی و دفاعی کشور روز سه شنبه 7 قوس 96 با سخنرانی رییس جمهور آغاز شد.

سید سعادت منصور نادری، وزیر شهرسازی و مسکن در این مراسم گفته است که پروژه اعمار یک هزار واحد مسکونی برای ورثه نیروهای امنیتی در نظرگرفته شده و این پروژه از سوی سفیر غیر مقیم قطر برای افغانستان تمویل می گردد.

نادری وضاحت داده است که تفاهمنامه اعمار پروژۀ یاد شده دو سال قبل میان وزارت شهرسازی و بنیاد خیریه الغرافه به‌امضا رسیده‌ بود و در این مدت، ساحۀ اعمار واحدهای مسکونی مشخص و طرح و دیزاین آن نیز به اکمال رسیده‌است.

گفتنی است که پروژۀ اعمار یک‌هزار خانۀ مسکونی در ساحۀ مربوط به جایداد تصدی ملی‌بس واقع در منطقه خوشحال‌خان‌مینۀ کابل تطبیق خواهد شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ورثه نیروهای امنیتی
مسکن
نظرات بینندگان:

>>>   بنام ورثه شهدا گدائی میکنند ووقتی تکمیل شد به گرگ ها ودزد ها تقسیم میکنند صد اپارتمان از گرگ ها یکی از ورثه آنهم ورثه ایکه چیزی شیرینی وچیزی شناس وواسطه داشته باشد
در اپارتمان های قبلی دو اپارتمان را یکی از معاونین شرکت انحصاری پنشیر وردک که سابق بنام ریاست امنیت ملی یاد میشد برای خود قباله کرد

>>>   سالانه حدود ده هزار سرباز کشته میشود. در شانزده سال گذشته حدود یکصد و شصت هزار سرباز کشته شده است. زخمی ها را هنوز محاسبه نمی کنیم.
این که ازین جمله صرف هزار فامیل صاحب خانه میشوند و آنهم در صورتی که به مستحقین برسد؟
خدا داند چقدر نفر با پرداخت رشوه خود را وارثین شهدا دانسته و یا چقدر نفر با واسطه خود را در لباس وارثین شهدا زده و اپارتمان ها را تصاحب میکنند، معلوم نیست؟
بنأ این مانند یک قطره یی برای حل مشکلات بحر کلان فاجعات رخ داده در افغانستان است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است