حمله انتحاری در لوگر 11 زخمی بر جای گذاشت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۶/۹/۷ کد خبر: 142270 منبع: پرینت

در حمله انتحاری در شهر پل علم مرکز ولایت لوگر 11 فرد ملکی زخمی شدند.

سلیم صالح، سخنگوی والی لوگر می گوید که این حمله انتحاری صبح امروز سه شنبه 7 قوس 96 در نزدیکی ایستگاه موترهای ولسولی بره کی برک در شهر پل علم رخ داده است.

بگفته صالح، هدف این حمله آمر امنیت فرماندهی لوگر بوده اما وی از این حمله جان سالم به در برده است.

وی افزوده است که حال دو تن از زخمی ها وخیم است و آنان برای درمان به کابل منتقل شده اند.

حسیب‌الله استانکزی رییس شورای ولایتی لوگر گفته است که این رویداد هنگامی رخ داد که یک دانشجوی انستیتوت معدن لوگر ماینی را به محل نامعلومی انتقال می‌داد و ماین در بازار منفجر کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لوگر
انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   پیرامون تبصره دوستی:
دوستی نوشته اند:
« ...در پروان، کاپیسا، پنجشیر، قطغن زمین و بلخ، گروه های تروریستی التحریر و داعش سرباز گیری و عده یی را مغز شویی نموده اند. به خصوص فعالیت ملا های استخباراتی وهابی زمینه برآوردن خواب وزیرستان را فراهم ساخته است».
باید گفت که فاجعه بسیار عمیق است. پروژه ساختن یک وزیرستان دیگر در افغانستان در دست اجرا است. من سال های سال پیش از امروز نوشته بودم که پروژه ساختن یک وزیرستان دیگر در شمال هندوکش و ساختن یک اسراییل دیگر در افغانستان در دست اجرا است.
کوتاهی ارگ و شخص غنی و اتمر در مساله موجب گسترش پویایی های این گروه ها گردیده است. وابستگی عمیق ارگ به شیوخ وهابی سعودی، موجب گردیده که این گروه ها با خاطر آرام و فکر آسوده به پویایی های ویرانگر شان ادامه بدهند. اکنون در کشور کسی نیست که به این ها بگوید که سر چشم تان ابرو است. وقتی رسما در تخار مدرسه اشرف المدارس با هزینه ملاهای وهابی 7000 دوشیزه بینوا را آموزش های سلفی می دهند و با موافقت ارگ در جلال آباد با هزینه نیم میلیارد دالری شیوخ عرب دارالفساد ساخته می شود، دیگر جای گلایه می ماند.؟
باید مانند ازبیکستان، قزاقستان و تاجیکستان آیین سلفی (وهابی) در کشور رسما ممنوع شود. البته این تنها مصیبت نیست.رژیم اخوانی اردوغان هم با طیب خاطر در اشاعه اخوانیگری و پان ترکیسم در کشور دست باز دارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است