غنی روی کرزی را سفید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۱    ۱۳۹۶/۹/۶ کد خبر: 142202 منبع: پرینت

این حکومت متاسفانه هیچ آبرویی برای «قانون» نگذاشته است.

مظلوم‌ترین و خوارترین متاع در اینجا شاید قانون باشد. بیچاره قانون که چگونه راحت می‌شکند و زیر پا می‌شود. در پانزده سالی که مردم ما دمکراسی و حکومت مبتنی بر رای را تمرین می‌کردند، یک‌تعداد دیگر در کانگرس آمریکا و مجلس عوام انگلیس این را لابی می‌کردند که «دمکراسی و انتخابات در این خراب‌شده راه به جایی نمی‌برد و این کشور باید به‌همان سیستم‌های بدوی و قرون وسطایی اداره شود.» حکومت وحدت ملی اما این وضعیت را در عمل برای دنیا ثابت می‌کند.

نقض مکرر قوانین، انحصار قدرت، اعتبارزدایی از نهادها و ساختارشکنی‌ها، هیچ دلیل دیگری ندارد مگر اینکه گروهی تلاش کنند تا دنیا از حمایت دمکراسی در افغانستان دست بردارند. کرزی به استثنای ماده‌ «کابل پایتخت افغانستان است»، تمامی ماده‌های قانون اساسی را مکررا نقض کرد اما حکومت وحدت ملی، طی سه سال گذشته، روی حکومت کرزی را در قانون‌شکنی 13 ساله، سفید کرد.

معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قانون افغانستان
دمکراسی
نظرات بینندگان:

>>>   من اگر چه با اکثریت تحلیلهای پر از تعصب آقای "معترف" توافق نداشته ام ولی با نوشته شان زیر عنوان "غنی روی کرزی را سفید کرد" صد در صد موافقم منتها با اضافه کردن اینکه ".. زرد برادر شغال" است!!!

>>>   از همان روزی که غنی کوچی بیشرمانه اعلان کرد که این عادلانه نیست تمام زندانیان بگرام گویندگان یک زبان خاص باشند ماهیت این فاشیست قومی معلوم گردید۰ تمام آن تروریستان زندانی در بگرام را رها کرد چون پشتون بودند۰ و گندیکه از ریاست امور که زیر مدیریت مستقیم خود این کوچی بیفرهنگ قرار دارد بلند شده بود در حقیقت نمونه کوچکی از کار های خود این خائن است که توسط دستیاران دلخواهش تطبیق میشدند و میشوند۰ مکتوب قومی وزارت داخله که به امر شفائی این ...نوشته شده بود۰۰۰ وغیره وغیره۰۰۰۰

>>>   آقای معترف
روی کرزی هنوز هم سیاه است اما در مقایسه با غنی سفید معلوم میشود.
این یکی کرده سیاه رو همچو قیر
پیش قیر اندوده دود است چون پنیر
غر و پف زین دو فقط بر ملت است
پیش کافر هر دو باشند سر به زیر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است