با نابودی داعش منافع ملی به خطر می افتد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۶/۹/۶ کد خبر: 142189 منبع: پرینت

به جرم هزاره بودن در حين استخراج زغال سنگ كشته می شوند به جرم شيعه بودن در مسجد به گلوله بسته می شوند به جرم دادخواهی در سرک انتحار می شوند-منافع ملی خدشه دار نمی شود-چون خون هزاره ها كم رنگ تر از قلمی است كه می نويسد منافع ملی.

وقتی محقق از نابودی داعش اظهار خرسندی می كند منافع ملی سرچپه می شود در هر جایي كه شيعه ها كشته می شوند داعش بی درنگ مسووليت می گيرد پس حق هر هزاره هست كه در هر جاییکه داعش نابود می شود ابراز خوشحالی كند و دست نابودكده گرهای داعش را به گرمی بفشارد.

ما سال ها است تاوان نادانی آنهايی را می پردازيم كه تحت نام وحدت ملی-منافع ملی فريب خوردند و هنوز هم نمی دانند كه تحت اين نام ها حذف سيستماتيک می شويم منافع ملی كه از خون افراد تامين شود به آن تمسک جستن بی غیرتی است.

نایب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
منافع ملی
نظرات بینندگان:

>>>   منافی ملی در افغانستان مثل فکاهی های ملانصردین طنز خنده دار و در ضمن زیرکانه است، کی است که نداند فاشیستها دولتی و غیر دولتی (فعال مدنی )زیر ای عنوان منافی ملی یا مولی برای بقای خود سعی عوام فریبانه دارند تا به اهداف فاشیستی برسند.

>>>   اگر واقعا دلی تان برای هزاره ها می سوزد و محقق را برای آن نکوهش میکنید
پس بیایید باهم برای شان اهمیت و ارزش قاییل شویم نه تعصب و تبعیض
قیصاری

>>>   همگان در آن فیلم معروف دیدند که آمریکی های حیله گر و حقه باز چگونه چند هزار داعشی را که در رقه در حال نابودی بودند فراری دادند ! باتوجه به اینکه داعش در سوریه و عیراق در حال نابودیست و تمام سرزمینهایش را از دست داده است پس مقصد بعدی افغانستان و مصر و لیبیا و نیجریا و ... خواهد بود ، پس در افغانستان هم باید هزاره های مظلوم برای دفاع از قتل و عام نشدن بدست طالبان خونخوار و داعش آدمخوار لشگری قدرتمند مانند فاطمیون داشته باشند ، همگان در سوریا قدرت رزمی و دلاوری هزاره ها را دیدند که هر جایی لوای فاطمیون هزاره به اهتزاز درآمد تمام تروریستها گریختند یا قتل و عام شدند ، حتی سربازان ارتش سوریه چون ترس دشمنان از فاطمیون را میدانستند هرجایی کار برایشان سخت میافتاد میخاستند تنها با لوای فاطمیون پیشروی کنند تا دشمن مورال خود را از دست بدهد تنها با بیرق فاطمیون که این خود برای ما هزاره ها افتخار بزرگ است ، از برکت همین فاطمیون است که طالبان خونخوار و داعش ادمخوار در افغانستان و بادارانشان تا حدی ترسیده اند که میدانند هزاره دیگر هزاره مظلوم سابق نیست و اینهمه جنجالها برای همین است که طالبان و داعش و بادارانشان مانند آمریکی و بریتانیا و عربستان و امارات و ... مثل سابق میخاستند خون هزاره های مظلوم را بریزند و ظلم کنند و از هزاره ها هم هیچ صدایی برنخیزد ، اکنون از قدرت رزم و صلابت هزاره ها و از اینکه هزاره مظلوم دیروز امروز فنون رزم یادگرفته و مجهز شده و دیگر نمیتوانند به هزاره ستم کنند سخت ترسیده اند ، با منافع ایران کار ندارم و درست است که ایران صرف با هر وسیله بدنبال منافع خود است اما لشگر قهرمان فاطمیون به سود هزاره و تاجیک و ازبک است و به ضرر دشمنان خونخوار این سه ملت بزرگ کشور افغانستان ( خراسان قدیم )
درست است که هزاره خون میدهد
حسین هزاره از بامیان

>>>   میگم آفرین محقق
با یک سخن تمام چهره های داعشی دولتی را با زبان خودشان افشا کردی
باید هوشیار بود و بیدار
باید آنهای را که شمشیر زیر عبا دارند را در همینطور بیانات شناخت
اکه منان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است