چرا محقق از سردار سلیمانی تقدیر کرد؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۷    ۱۳۹۶/۹/۶ کد خبر: 142143 منبع: پرینت

پیرامون برخی انتقادها که چرا محمد محقق از سردار قاسم سلیمانی تقدیر کرده است:

- سلیمانی فرمانده ای است که در طول دو سال دودمان داعش را در عراق و سوریه برکند، داعشی که با پول و سلاح کشورهای عربی و اسرائیل و آمریکا تا دندان مسلح بود، اما نزدیک به ۱۵۰ هزار نیروی ناتو و ۴۰۰ هزار نیروی امنیتی افغانستان نتوانستند در ابتدا بیش از ده هزار طالب و اکنون پس از ۱۶ سال بیش از ۲۰ هزار طالب را سرکوب کنند.

- باید این حقیقت را پذیرفت که امروز در پشت پرده جابجایی داعش در شمال افغانستان آمریکا قرار دارد.

- شبکه طلوع چند روزی است که این حرف آقای محقق را دستاویز قرار داده، اما آیا در مورد اشتباهات و شکست های آمریکا و همچنین جنایات این کشور لب به انتقاد گشوده است؟!

- نیروهای امنیتی و مردم افغانستان بیش از این که به فرماندهان چند ستاره آمریکایی و دگروالان فاسد و هوس باز ارتش نیاز داشته باشند، به فرمانده مخلص و از جان گذشته ای مثل قاسم سلیمانی نیاز دارند.

- بیایید کمی سر در گریبان خود فرو بریم و ببینیم که حق چیست؟!

سید عباس حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سردار سلیمانی
محقق
نظرات بینندگان:

>>>   این غربگرایان انتظار دارند که محقق از ابوبکر ابوبکر البغدادی و نتانیاهو تقدیر می کرد نه از سلیمانی.

>>>   هرکس کسی که مخالف داعش است ما تقدیر میکنم داعش درحقیقع دشمن اسلام است درکجای اسلام گفته اطفال خانم ها ریشسفید را قتل عام کنید اما داعش میکند داعش ساخته شده امریکا اسرائیل است که درافغانستان نیز نوکرهای داعش درداخل نظام است .

>>>   محقق واقعیت را صادقانه بیان کرده است، کشورما به سلیمانیها نیاز دارد، نه به سیاهی لشکر. سلیمانی ازکمترین امکانات وازکمترین نیروی انسانی دود داعش را به آسمان بلند کرد، حال اگرکشورما مثل سلیمانی خاک طالبان وداعش را به هوابفریستد ودیگران ازمدیریت وشجاعت کشورما تعریف وتمجیدکند اشکالی دارد؟ ایراد گرفتن برمحقق وبرچسب زدن طرفداری ازایران از روی حسادت وتنگ نظریست، اما اگر همین محقق از نیروهای آمریکایی تعریف میکرد هیچ اعتراضی هم نمیشد. غرب باکشورما چه کرده است؟ این کشتی طوفان زده به کجا وبه کدام سو روان است؟ نمیدانم. چه بازیهای پشت پرده است؟ نمیدانیم.
باکول

>>>   به كفته شما كه داعشى ها اجيران أمريكايى اند محقق هم از جمله مزدوران واجيران أمريكاست واز خيرات أمريكايى ها صاحب بلند منزل ها ومعاون غنى شده است وهمه از يك كادان رشقه و شفتل مى خورند بس جرا محقق بر ضد داعش است ؟

>>>   واقعا جای سوال داره که هدف از این نوشتار چیه؟
کل بشریت باید دست بوس این سردار بزرگ اسلام و همچنین لشگرهای مقاومت باشند.
اگر داعش شکست نمیخورد اروپا دردسترس ترین هدف بود.همه ی دنیا باید سپاسگذاری جبهه ی مقاومت باشند.جبهه ی مقاومت کاری کرد که خیلی از کشورها نتوستند.
اگر ایران نبود حالا نه عراقی در کار بود و نه سوریه ایی.بنظرم بهتره مقامات افغانستانی حواس خودشونو جمع بکنند چرا که بهترین مرکز برای احیای این گروه تروریستی همانا افغانستان ست اینو خودتونم خوب میدونید.

>>>   هر که از سخنرانی محقیق انتقاد میکند خود داعش و حتی بد تر از داعش است و بس. هرکه مانند محقیق راست و حقیقت را بگوید مزدوران و بیمایه گان علیه وی جفند میگویند. معلوم میشود که اینها طرفدار داعش و مزدوران تولید کنندگان داعش اند

>>>   اگر وقت تر اين حرفها را ميزد رنگ ديگر بهتري داشت حالا كه وقت فيض است و نوش جان كردن جشن گرفتن وپيروز ي ؟؟؟
اگر واقعاً فرصت طلبي وكدام قدرت طلبي ومطرح كردن خودش نباشد حرفهاي خوبي زده است اما به نظرم سرمه ازموده را باز ازمودن اشتباه است اين رهبران نام نهاد كاغذي بإرهابارها امتحان غلط پس دادن
الله اعلم جز خدا اين نيرنگ بازان نميشاند

>>>   اگر وقت تر اين حرفها را ميزد رنگ ديگر بهتري داشت حالا كه وقت فيض است و نوش جان كردن جشن گرفتن وپيروز ي ؟؟؟
اگر واقعاً فرصت طلبي وكدام قدرت طلبي ومطرح كردن خودش نباشد حرفهاي خوبي زده است اما به نظرم سرمه ازموده را باز ازمودن اشتباه است اين رهبران نام نهاد كاغذي بإرهابارها امتحان غلط پس دادن
الله اعلم جز خدا اين نيرنگ بازان نميشاند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است