دستور اشرف غنی در تقابل علنی با کرزی
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۶    ۱۳۹۶/۹/۴ کد خبر: 142042 منبع: پرینت

دستور بررسی مراحل قانونی و فنی شهرک عینو مینۀ شهر قندهار صادر شد.

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور طی فرمانی هیاتی را برای بررسی چگونگی ساخت و ساز شهرک عینومینه ولایت قندهار توظیف کرده است.
در این فرمان به دادستانی کل دستور داده شده است که در هماهنگی با ریاست عمومی امنیت ملی، وزارت شهرسازی، اداره ارگان های محلی و اداره اراضی مراحل قانونی و فنی شهرک عینومینه بطور کامل و در مدت 45 روز بررسی شود.

شهرک عینومینه توسط محمود کرزی، برادر رییس جمهور پیشین ساخته شده است.
قابل ذکر است که بدنبال پیگیری حامد کرزی در برگزاری مجلس بزرگان (لوی جرگه) برای تصمیم گیری در خصوص آینده حکومت وحدت ملی، غنی هواداران برگزاری این مجلس از جمله یکی از مشاوران و یکی از اعضای مجلس سنا را از کار سبکدوش کرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   شهرک عینو مینه مال شخصی رئیس جمهور نیست مال ملت است. رئیس جمهور حتی قومهای نزدیکش را حمایت نکرده است. اجازه دهید که رئیس جمهور اصلاحات را بیاورد و فساد را از بین ببرد. شما مردم در هیچ چیزی راضی نیستید.
حقگوی

>>>   بسیار کار خوب شد که شهرک عینو مینه مورد برسی قرار داده شود زیرا زمینی که در ان ساختمان صورت گرفته مربوط وزارت دفاع است که در زمان حکومت کرزی توسط برادراش محمود کرزی بون هیچ نوع اسناد خرید غصب و ساختمان بالای ان انجام داده و انرا به پول بلند بفروش رسانده و ازین بابت ملیون ها دالر را از پول بیت المال را غیر قانونی به جیب زده است خدا کند که درست و بدون ترساز حامدکرزی دقیق بررسی گردد و ده ها شهرک سازی های دیگری هم است که ایجاب بررسی را میکند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است