وزارت احیاوانکشاف از اعمار مکتب خودداری کرد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۰    ۱۳۹۶/۹/۱ کد خبر: 141960 منبع: پرینت

این خیمه مثلا مکتب لیسه کلیگان، یکی از دورافتاده ترین نقاط ولسوالی سنگتخت و بندر است. این مکتب در لیست پروژه هایی بود که قرار بود در سال 96 روی دست گرفته شود. در کتاب بودجه 1396 هم نام اش به چشم می خورد. وزارت احیا و انکشاف دهات مسوول اعمار چند مکتب از جمله لیسه کلیگان است.

بهار سال جاری در زمان مسوولیت خانم مرادی در غیاب من پروژه اعمار این مکتب و مکتب گاوشاخ شهرستان را به جاهای دیگر انتقال داده بودند که من راجع به همین موضوع با والی وقت دعوا کردم تا سرانجام جلسه انکشافی دوباره اعمار دو مکتب نام برده را تصویب کرد.

در این اواخر ریاست انکشاف دهات ولایت ما برای شورای قریه کلیگان که بایستی پروژه را بر عهده بگیرد، شماره حساب باز کرده و قرار بود پس از طی مراحل امور اداری، کارهای اولیه پروژه آغاز شود. اکنون مکاتب دیگر از جمله مکتب گاوشاخ خوشبختانه تهداب گذاری شده اما مکتب کلیگان را بنا به دلایل نه چندان مجهول از فهرست پروژه های سال 96 حذف کرده اند.

نا گفته روشن است که چون کلیگان منطقه و زادگاه این حقیر سراپا تقصیر است، بایستی مورد بی مهری و محرومیت قرار بگیرد! وا اسفا و دردا و دریغا که به خاطر من که نمی دانم چه هیزم تری به رییس و وکیل و بالاتر و پایین تر از آنها فروخته ام، اینگونه کودکان معصوم و معلمان خدوم یک جمعیت را مجازات می کنند.

ولسوالي صلح دوست "سنگتخت و بندر" متاسفانه در پایين ترین و محرومترين گراف ساخت ساز تعمير مكاتب يعني در سمت چشم كور وزارت معارف ولايت دايكندي قرار دارد.


اعمار مکتب ولایت دایکندی وزارت احیاوانکشاف



رحیمی زاده وكيل شوراي ولايتي دایکندی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مکتب
وزارت احیاوانکشاف
نظرات بینندگان:

>>>   باید اسم منطقه را ازاول کامل می نویشتید که جزو کدام ولایت است؟ همینکه برای خودت آشنا بوده کافی دانسته وفکر دیگران رانکردید، یعنی گور پدر کاربران وخوانندگان.
باکول

>>>   ننگ بر غنی و عبدالله همرای این خیمه برای مکتب!!!!

>>>   حکومت برای هزاره ها کاری کند یا نکندآنهابا استعداد خداداد وزحمت ولیاقت خود بجای میرسند فارغین همین لیسه درکانکور کاممیاب خواهند شد نه دیگران ! داگز دامیدان !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است