غوریان هیات حکومت مرکزی را گرو نگه داشتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۹    ۱۳۹۶/۸/۳۰ کد خبر: 141909 منبع: پرینت

هر چند هیاتی از حکومت مرکزی به غور رسیده است اما معترضان هشدار می دهند تا زمانیکه به خواسته های غوریان رسیدگی نشود به هیات حکومتی نیز اجازه خارج شدن از این ولایت را نمی دهند.

به نقل از آریانا، شیر محمد حاجی زاده، مشاور ارشد ریاست جمهوری در امور ولایت ها وعده ساخت 40 کیلومتر از شاهراه هرات_غور و غور کابل را سپرد اما این وعده رهبران حکومت از سوی معترضان رد شد.

رییس شورای ولایتی غور هشدار می دهد که تا پاسخ قناعت بخش حکومت مرکزی به خواسته های باشنده های این ولایت، هیات حکومت در غور باقی می ماند.

فضل الحق احسان، رییس شورای ولایتی غور در گردهمایی اعتراضی روز دوشنبه 29 عقرب 96 این ولایت گفته است که "هیاتی که آمده است قدم شان روی چشم اما به خدا قسم است که اگر جواب قناعت بخش ندهد از پیش ما رفته بتواند."

نظر محمد، رییس شورای شهر فیروزکوه با تاکید بر اینکه رهبران حکومت همواره به باشنده های این ولایت جفا کرده اند اظهار کرده است که "به رییس جمهور فراموش کار، کرزی پفک و دروغگوی گذشته و به عبدالله عطری می گویم که صبر غوری ها را امتحان نکنید! دیگر غوری ها تحمل دروغ و فریبکاری شما را ندارند."

گفتنی است که معترضان خواهان ساخت شاهراه هرات_غور، غور_کابل، ساخت بند پوزه لیچ و تامین انرژی برق در این ولایت هستند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غور
اعتراض ها
نظرات بینندگان:

>>>   درخیرنامه بجای کلمه (غوریان) باید کلمه (غوری ها) بنویسید، چونکه غوریان اسم یک وسوالی بزرگ درولایت هرات است.لطفا دقت کنید.

>>>   ما همه با شماییم.
مقاومت باید کرد و حق مشروع مردمان غور را باید به دست آورد.
وقتی در زمان کرزی اتمر 100000 دالر پول معارف را به صلاحیت خود به کرکت بازان داد کس نگفت چرا؟
اما برای کار های زیر بنایی یک ولایت همیشه بهانه پشت بهانه.

>>>   ای بابا از این دولت هیچ کاری ساخته نیست. این دولت برنامه اش در قوم گرایی و تفرقه افکنی خلاصه شده و تلاش می کند که پول باد آورده غربیان به جیب اقوام شان ریخته شود.

>>>   عدالت تا عدالت

>>>   آفرین شان نام خدای شان امی رقم که تمام مردم ولایات کشور کاری انجام دهند بسیاری از مشکلات ازبین میرود.
تا زمانیکه خود ما دست به کار نشویم این دولت ناکارا به درد مردم نموخورد.

>>>   غوری های عزیز برای هر یک شما سلام تقدیم بادطوریکه خود شما اظهارنمودید به هر حرف های این دروغ گوها بازی نخورید تا زمانیکه خواست های شما بر اورده نمیشود این هیت بی صلاحیت را اجازه رفتن ندهیدو در اینده هو شیار با شید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است