دعوتنامه برای پناهجوی اخراج شده از آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۲    ۱۳۹۶/۸/۳۰ کد خبر: 141853 منبع: پرینت

برای اولین بار یک پناهجوی افغانستانی که به افغانستان اخراج شده بود دوباره می تواند به آلمان برود.

آلمان یک پناهجوی 23 ساله افغانستانی را که از این کشور اخراج شده بود، دوباره از افغانستان دعوت می کند. گفته می شود که اخراج این جوان در نتیجه تصمیم اشتباه اداره امور مهاجرت صورت گرفته است.

رسانه اینترنتی آلمانی "فوکوس آنلاین" به روز شنبه گزارش داده است که یک پناهجوی 23 ساله افغانستانی که در نتیجه تصمیم نادرست از آلمان اخراج شده و به افغانستان برگشت داده شده بود، می تواند دوباره به آلمان بیاید.

این رسانه می نویسد که درحال حاضر مقامات مسوول آلمان فدرال و ایالات در اینباره بحث می کنند که چگونه روند برگشت دادن پناهجویانی را که مورد پذیرش قرار نمی گیرند را به زادگاه های شان آسان کنند اما قضیه بازگشت احتمالی این پناهجوی افغانستانی نشان می دهد تا چه حدی برخورد حقوقی با مهاجرین پیچیده است. این قضیه همچنان روشن می سازد که تصمیم نادرست ادارات امور پناهندگی در آلمان چه پیامدهای ممکن را در پی خواهد داشت.

بر اساس گزارش "فوکوس آنلاین" وکیل مدافع این پناهجوی افغانستانی علیه جمهوری آلمان فدرال به دلیل اخراج موکل اش اقامه دعوا نموده و مسوولین پناهندگی را متهم به تخطی از قانون کرده است.

این جوان افغانستانی قرار است در 11 دسامبر دوباره به آلمان برود. در آخر ماه اکتبر ادارات آلمانی حکم محکمه شهر زیگمارینگن مربوط به ایالت بادن ورتمبرگ را پذیرفت و حالا بر اساس گزارش "فوکوس آنلاین" برگشت دوباره پناهجوی افغانستانی را از افغانستان سازماندهی کرده است.

بدون شک شاید صدها پناهجوی افغانستانی تحت چنین شرایطی پناهندگی شان رد شده باشد که مستلزم بازنگری می باشد.

منجمزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دعوتنامه
اخراج آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   چشم های حکومت المان کور است باید خوب برسی نماید که چی مشکل سیاسی این فرد افغان دارد اګر مشکل سیاسی دارد پس چطور دوباره به افغانستان امد و زندهګی ارام خود را شروع کرد باید یاد اور شد که از صد فیصد نودونوعشاریه نو فیصد مشکل سیاسی ندارند فعلا در افغانستان از هیچ نګاه مشکل نیست بی دینی در افغانستان شراب خوری درافغانستان فحشا به عالی ترین درجه در افغانستان. دیګر کدام مشکل وجود ندارد اینکه المان. بخاطر چی این عمل را اجرا میکند خود المان میداند

>>>   آن یک نفر نه به خاطر آن که چرا پناهندگی اش رد شده است، دوباره به آلمان خواسته شده است، بلکه نظر به پروسیجر ناتمام پناهندگی و یا عدم تطبیق سیستم قانونی پناهندگی و یا اشتباه در پروسیجر پناهندگی، خواسته شده است که شاید هم بعد از تطبیق پروسیجر معینه، دوباره رد شود و به افغانستان فرستاده شود.
این بدان معنی نیست که تمام پناهنده های اخراج شده را از سر بخواهد و از سر آنها دوباره درخواستی پناهندگی بدهند و قبول شوند.

>>>   ما افغانها فقط سکوت کنیم، تنها بی عدالتی درافغانستان، وعدالت کامل را درکشورهای جهان اول تماشا کنیم، همه بازیچه دست های پیدا وپنهان این وآن هستیم، مانند کف روی آب که به کدام سمت مارا میکشاند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است