واکنش وزارت دفاع به لایحه کنگره آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۶/۸/۲۹ کد خبر: 141817 منبع: پرینت

اگر پاکستان از شبکه حقانی حمایت نکند کار بزرگی در جنگ با تروریزم انجام داده است.

به نقل از آریانا، وزارت دفاع کشور در واکنش به تصویب لایحه کار مشترک ارتش افغانستان با پاکستان گفته است که اگر پاکستان از شبکه حقانی حمایت نکند و اعضای این شبکه را تمویل و تجهیز نکند، این خودش یک کمک بزرگ در جنگ با تروریزم خواهد بود.

گفتنی است که کنگره امریکا بتازگی لایحه ای را تصویب کرد و از اردوی دو کشور خواسته است تا در برابر شبکه حقانی بگونه مشترک اقدام کنند.

بر اساس این لایحه تصویب شده، شبکه حقانی یک گروه مجزا از لشکر طیبه است و اردوی افغانستان و پاکستان باید این شبکه را هدف قرار بدهند.

شبکه حقانی یک شاخه بزرگ و نظامی گروه طالبان است که حکومت افغانستان این شبکه را مسوول راه اندازی مرگبارترین حملات در شهرهای بزرگ کشور می داند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت دفاع
کنگراس آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   از همان روزگاران که اسم گروه حقانی را به سرزبانها اوردند بوی یک توطیه بزرگ به مشام میرسید وان این که روزانه ده ها انتحار وعملیات تروریستی به وثوع می ویوندد مسولیت یکی ان را احتمالا گروه حقانی به عهده میگیرد ما بقی را دیگر طالب ها انجام میدهند ومسولیت را ذبیح الله مجاهد سخن گوی طالب ها می پذیرد معنی این اظهارات این است که غیر از گروه محدود وانگشت شمار حقانی دیگر طالب هارا می اورند وحاکم کشور میسازند وپروژه ای حکمتیار را با اوردن انها تکمیل مینما یند ندا های گوش خراش طالب خوب وبد وتاسیس لویه جرگه ای عنعنوی ودوباره رویکار امدن کرزی همه یک برنامه ویک نقشه است واین دسیسه ادامه دارد
تبنگ چی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است