بازی شرکت برشنا با توزیع برق در شهر کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۶/۸/۲۹ کد خبر: 141815 منبع: پرینت

این چه وضعیت توزیع برق در شهر کابل است‌؟ باور کنید در منطقه ما در ظرف ده دقیقه چندین بار برق خانه های ما رفته و آمده و تمام وسایل برقی ما را یاسوختانده و یا نیم سوز کرده است؟ یقینا در مناطق دیگر شهر هم وضعیت از این بهتر نیست.

جنابان مسوولین شرکت برشنا اگر توان و کفایت توزیع برق را ندارید لطفا بطور کامل برق کابل را قطع کنید تا خاطر همه ما جمع شود که برقی در کابل وجود ندارد ولی به این شکلی که شما برق توزیع می کنید بازی با زندگی مردم و شعور آنها است و بیشتر شبیه بازی با اطفال است که معمولا آنها را با هدیه (چوشک) که نه شیر دارد و نه شکم طفل را سیر می کند بازی شما با مردم هم شبیه همان بازی با اطفال است که فقط نشان می دهید که کشور ما ترقی کرده و ما در پایتخت کشور خود برق داریم ولی از این توزیع برق شما نه کسی استفاده کرده می تواند و نه هم بدرد کسی می خورد زیرا شما وقتی که مردم به برق ضرورت دارند برای آنها برق نمی دهید بلکه برق شما اکثرا مانند دزد شب در تاریکی می آید و در تاریکی میرود و از آن کسی استفاده کرده نمی تواند. چون در آن وقت همه مردم در خواب اند و در این کشور هم متاسفانه چیزی که شنیده نمی شود فریاد است و کسی و مقامی هم نیست که اقلا پرسان نماید.

نمی دانم مگر شهر کابل مسوولین شهری ندارد؟ شورای ولایتی موجود نیست؟ وکلای کابل در پارلمان حضور ندارند؟ بزرگان دولتی در این شهر مانند فامیل های شان زندگی نمی کنند و یا اینکه یک بام و دو هوا است؟ و آنها کمبودی برق را احساس نمی کنند.

فقط کمبودی برق را ما مردم بینوا احساس می کنیم و عالیجنابان بزرگ برق 24 ساعته دارند و ما خبر نداریم مثل پول برق برشنا که بزرگان از تادیه آن معاف اند غربا مجبور و مکلف به پرداخت آن اند.

خیرخواه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برق کابل
شرکت برشنا
نظرات بینندگان:

>>>   شرکت برشنا یکی از بی کفایت ترین, فاسد ترین و ضعیف ترین بخش های است که خدمات نه تنها عام المنفعه نداشته بلکه درد سر و خشم مردم را در هر بخش از مسولیت های خویش فراهم نموده. بل های سرسام آور, عدم مراعات اصول میتر خوانی, اجرای بل برق برای دو ماه بخاطر بدست آوردن نفع زیاد, وقفه های بسیار دلخراش و غیر انسانی برق در تمام ساحات کابل, تکان های شدید برقی که باعث از بین رفتن وسایل برقی همشریان شده و سایر مواردی که باید تذکر داده شود بناً گفته میتوانیم که شرکت برشنا از جمله بی کفایت ترین بخش های دولتی بوده که هیچ نوع بررسی دقیق از طرف ارگان های تفتیش در مورد شان صورت نمیگیرد.
وسلام

>>>   چه بگویم از این حکومت بی کفایت از بی برقی بنالیم و یاکه از ناامنی بالیم یا از بی عدالیت بنالیم از بی توجهی بنالیم یااز سر پرست و سرپرست بازی بنالیم از رشوه ستانی بنالیم از بی حجابی از بیکاری و بی نانی بنالیم از انتحار و انفجار بنالیم، جز اینکه عریض خویش را خدمت الله متعال از دست این سردمداران بی کفایت دشمن نشین خود کش بیگانه پرور تقیدیم کنید و میکنیم و از این بیکفایتی شان به نزد الله متعال شکایت خواهیم کرد.
رنجبر از کابل

>>>   اگر اشرف غنی با تمام دستگاه دولت توانست ملیاردها افغانی محصول برق را از زورداران کرفت تمام لاف و گزاف او را در مورد غاصبین زمین و افراد مسلح غیر مسئول میتوان تا حدی جدی گرفت !!! در غیر آن همه گپهای او را فیلیلیفس بشمارید !!!!

>>>   خیرخواه صاحب؛ اگربرق ندارید چی تشویش پرداختت پولشه دارید؟

>>>   سرنگون بادشرکت خاین وبی کفایت برشناجمعی ازدزدان در نقاب دولت و حکومت در آن جمع شده و به صورت علنی درحالیکه هیچگونه خدمات برق رسانی برای مردم را عرضه نمیدارند، پول های مردم را می ربایند و مردم بیچاره نیز مجبور هستند که آن را با کمال عجزو نا توانی بپردازندولی آنهائیکه زوردارند برق شان نه تنها 24 ساعته است بلکه پول صرفیۀ آنرا نیز با استفاده از موقف غاصبانۀ شان نمی پردازند لعنت به این حکومت و دار و دسته اش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است