کافرها بروند جهنم
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۳    ۱۳۹۶/۸/۲۷ کد خبر: 141751 منبع: پرینت

بعضی ها فکر می کنند که غیر از ما مسلمان ها کسی دیگری حق ورود به بهشت را ندارند و تشریف ببرند در جهنم یعنی بیچاره هایی مثل افلاطون، سقراط، نیچه، نیوتن، گالیله و غیره باید بدون کدام اتلاف وقت یا دلیل خاصی با کله بروند جهنم و در آتش بسوزند و خاکستر شوند. در جهنم هم وضعیت معلوم است، تاریکی، وحشت، آتش، گرمی، تشنگی، مار و گژدم و ملایکه های غضب با گرزهای آتشین همه جای جهنم را فرا گرفته است.

در اینجا است که تمام مردم کره زمین که به جرم کافر بودن به جهنم انداخته می شوند به فکر فرو می روند که چه باید کرد. در ابتدا گالیله می آید و وضعیت جهنم را بررسی می کند و به "کاریر" می گوید که اول هوای جهنم را با دستگاه تهویه تغییر دهد، "توماس ادیسون" که زمانی مخترع برق بود می رود وضعیت برق جهنم را بر اساس فازها و وُلن های بالا را تنظیم می کند، آقای "اسپری" هم یک نورافکن در چهار طرف جهنم نصب می کند و حالت جهنم از تاریکی به روشنی مبدل می شود. خانم "ماری کوری" هم فضای شیمیایی را بررسی می کند و "فینلی" هم دست به کار شده و یک پل معلق میزند از این طرف جهنم به آنطرف جهنم و روی این پل معلق "رابرت کان" اینترنت خود را وصل می کند تا همه مردم جهنم با یکدیگر از طریق وایبر، اسکایپ و تویتر به تماس باشند، "الکساندر گراهامبل" هم چند دستگاه تلفن را نصب می کند که تمام جهنمی ها با هم به تماس باشند و در حقیقت بیایند یک کنگرۀ بزرگ جهنمی ها را تشکیل دهند، "دیوید" یخچال های برقی را وارد جهنم می کند که مردم از شدت گرمی آب سرد نوش جان کنند، "ویلس کریر" دو سه دستگاه کولر سرد بزرگ را در جهنم نصب می کند و هوای جهنم می شود دلنشین و مرطوب. "ژیفاروسانتو" هم ترتیب چند سفینه فضایی را می دهد که چند جهنم دیگر را هم کشف کنند.

برای شادی بهتر جهنمی ها "کریستوفری" یک پیانوی بزرگ روی دست می گیرد و همه از حالت ناراحتی بیرون می شوند، "کنراد تسوزه" هم تا توانست کامپیوترهای جدیدش را به جهنمی ها داد تا همه استفاده کنند و "مارک زاکر برگر" و دوستان اش "ادواردو و اندرو مک کالم" هم فیسبوک را در جهنم راه اندازی کردند.

ملایکه های غضب هم دیدند که چون اینها آدم نکشتند، دزدی نکردند، مال یتیم را قورت ندادند، کله کسی را از بیخ نکندند و مردم خوبی هستند از جهنم بیرون شدند و مار و گژدم هم توسط داروهای شیمیایی از بین برده شدند. هوای آتشین جهنم توسط تکنالوژی مدرن از بین رفت و عطرهای خوشبو کننده توسط مخترعین تهویۀ هوا در فضای جهنم منتشر شد.

طبعا پس از یک کار سخت مایکل جکسون یک کنسرت بریک دانس برگزار می کند و در ضلع غربی جهنم نیز لیدی گاگا و جنیفر لوپز هم برای بسیاری از جهنمی ها آهنگ روز را با اشتراک کیلیون ها جهنمی برگزار می نمایند. حالا اگر کسی نیاز به خنده و لبخند داشت؛ چارلی چاپلین همراه با لورل و هاردی و جری لوییس کاری می کنند که همه مرحومان مغفوران جهنم مکان خدانیامرز از خنده چند ملاق روی اتمفسر زمین بزنند.

بهر صورت جان واگر، برادران رایت، پاسگال، واندپل، و دیگر مخترعان که به جرم کافر بودن به جهنم افتاده بودند هر کدام می روند و روی سرسبزی، هوای خوش، طبیعت زیبا، تکنالوژی، پیشرفت، فرهنگ، تمدن، ایجاد رباط های جهنمی به جای حوریه و غلمان و همچنین، جویبارهای شراب و درختان و گل های خوشبو کار می کنند و جهنم تبدیل می شود به بهشت.

در آنطرف یعنی بهشت نگرانی وجود دارد که قسمت هایی از جویبارهای بهشت در اثر بمب کنار جاده تخریب شوند، حوریه ها به کنیزی گرفته شوند و غُلمان ها نیز سر بریده شوند. برخی تعمیرهای طلایی و نقره ای هم توسط راکت و بمب تخریب شوند و دیگر خدمه های بهشتی هم توسط انتحاری ها کشته شوند. بعد بهشت را بر هم بزنند و ویران کنند و بگویند که ما این بهشت را هم قبول نداریم باید یک بهشت جدیدتری به ما بدهند.

در کنار این موضوعات ابوبکر البغدادی، اسامه بن لادن، ملا عبیدالله آخوند، ایمن الظواهری و غیره می بینند که جهنمی ها پیشرفت خوبی کرده اند باز اعصاب شان خراب می شود و می زنند همه جای بهشت را خراب و ویران می کنند و می گویند که خدایا اگر ما را به جهنم روان نکنی بهشت را از این حالتی که هست بدترش می کنیم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بهشت
جهنم
نظرات بینندگان:

>>>   آقای ثاقب صاحب نمیدانم که هدف شما از این نبشته چیست؟ چرا که مثل شما مسلمانان که معلومات و تحلیل درستی از اسلام ندارند گاهی گاهی بخاطرشهرت یافتن یاهم عقده مندی با افراد که موجب اینگونه کلی گویی میگردد و هیچگونه تآثیر بالای مردم ندارد چون مردم همه از مکاری و فریبکاری کفار و دشمنان دین باخبراند. بنده نبشته شمارا کاملا رد میکنم بخاطریکه:
اولا_ بمب اتوم را نیز در شهرهای هیروشیما و ناگاساگی کفاراستفاده نمودند.نه مسلمانان.
ثانیا-اتحاد شوروی،امریکا،چین نیز در جنگهای ویتنام،انقلابات شوروی وانقلاب چین بیشتر از 60 میلیون انسان را کشتند. نه مسلمانان .
ثالثا-فرانسه،برییطانیا،هسپانیا و ایتالیا نیز صدها سال باهم جنگیدند که باعث قتل لک ها نفر گردید. جنگ جهانی اول و دوم نیز از طرف کفار راه اندازی گردید که موجب قتل 40 میلیون انسان درجهان گردیده است. مسول کفار هستند نه مسلمانان.
رابعا-فلسطین را یهود امریکا و بریطانیا اشغال نموده است درحالیکه قاتل اصلی یهود هتلر است نه مسلمانان.
خامسا-کافران موجب جنگهای خانوادگی و داخل مرزی در میان کشورها و اقوام متعدد جهان مانند اختلافات: هند وپاکستان،افغانستان و پاکستان،ایران و عراق،امارات و ایران،مراکش و الجزایر،مصرو سودان،چین و جاپان،کوریای شمالی و جنوبی؛ کشورهای اسیایی در مجموع و کشورهای افریقایی نیز در مجموع به همچو اختلافات مرزی دچار هستند این وضعیت را کفار خلق کرده است نه مسلمانان.
سادسا-آیا شما فکر میکنید که امریکا نمیتواند طالبان مزدور و جاهل را شکست دهد یا محو کند جواب اینست که میتواند ولی بخاطر منافقت و ایجاد تنش ها میان مسلمانان هنوزدامنه جنگ را قویتر می سازد.
سابعا-چند فرد مزدور مانند: بغدادی اسامه و ملاعمر که همه میدانیم مزدور بودند و هستند و نیز قاتل مسلمانان هستند و نیز دست پرورده کفار بوده ومیباشد هیچ گونه ربطی به اسلام و مسلمانان ندارد،چونه مسلمانان یکنیم ملیارد انسان است که در جهان زیست دارد ئ عملکرد این دشمنان دین اسلام را به لباس اسلام مردود می شمارند وهیچ کسی از اعمال این وحشیان حمایت نمیکند غیر ازکفار.
ثامنا-انشتین،افلاطون،سقراط و غیره که نام برده اید مسلمانان هیچ گونه اختلافات باوی نداشته و مورد نوازش قرار دارد هیچ گروهی اسلامی و کشورهای اسلامی از خدمات اینها انکار نمیکنند بنا موضوع را که شما نوشته اید غیر عقلانی و بدون تحلیل و ارزیابی میباشد با معذرت جنایات کفار را نباید با اینگونه نمونه ها کتمان نمود.
تاسعا-مسلمانان نیز البیرونی،ابن سینا،ابن هیثم،امام غزالی،ابن خلدون،ابن بتوته و غیره افراد که برای جهان بشریت خدمت نموده است وجود دارد.
در اخیر هیچ ندانستم که هدف شما از این تحلیل بیمورد و ناقص چه بوده است مثال های شما هیچ گونه ربطی باهم دیگر ندارد بخاطریکه جهنم برای کفار و مسلمانان کنهگار،فاسد و فاچر و منافق نیز آراسته شده است.
بااحترام
قدرشناس

>>>   بالآخره عرب ها تصمیمئ میگیرند وچند لانتحاری به دوزخ می فرستنده خمه برق و انترنت شان ساعت ها قطع میشود
تصادف خوب اینکه موقعیت افغانستان دران دنیاذ هزاران کیلومتر دورتر از پاکستان است
ر

>>>   اگر واقعا آنطور باشد همین مسلمانان جنت را دوزخ میسازند وهمان کافرها دوزخ را جنت تیسازند

>>>   در اخیرهم اریانا جان سعید هنرمند محبوب کشور همراه با مایکل جکسن به خاطر خوشی خاطر جهنمیان کنسرت موسقی برگزار نموده و میسراید انارم انارم .. مسلمانان در بهشت میباشد انتظارم ... دوزخیان کافران مرتدان هستند خمارم ...
کیهان اریا

>>>   خیلی قشنگ بود جناب ثاقب

>>>   برادر مهدی شاید شما نمیفهمید که انسانهای با این همه پیشرفت فقط قطره از علم خداوند (ج) را دارند.
پس فکر این را کرده میتوانید که علم خداوند(ج)چقدر خواهد بود.

>>>   قدر شناس صاحب اگر خفه نشوی کم از کم جناب ثاقب صاحب اقلا به اندازه تو از اسلام آگاهی دارند ، وهم معلومات خودت درمورد سابقه فلسطین بیطرفانه ودقیق نیست ،...

>>>   شما ..... تاهنوز از اریانا سعید صرف نظر ننموده اید او بیسوادان شیک پوش. آریانا سعید اگر انسان باشد جوی خون که از طریق بادارانش امریکا، بریطانیا و پاکستان در افغانستان جریان دارد خجالت بکشد و انسانیت داشته باشد کوشش کند در افغانستان صلح و ثبات برقرار گیرد افغانستان به صلح و نان و غذا نیازمند است نه به رقاص و آواز خوان.
قدر شناس

>>>   ثاقب جان، گپهایی که زدی ایتو معلوم میشه که یا مسلمان نیستی، یا از مسلمانی هیچ خبر نداری. طالب و القاعده و دیگرانی را که یاد کردی خو هیچ ربطی به مسلمانان نداره، شاید به خودت ربط داشته باشد. مسئله سقراط، نیچه و میچه ره هم باید کمی دین را بلد باشی، باز قضاوت کنی که در جهنم است یا دوزخ. طنز جور می کنی جور کن ولی به گفته مردم با ریش بابه هم بازی کار خوبی نیست. به هر حال دعای من این است که خداوند هدایتت کنه، درغیر آن، همراه نیجه و جنیفر لوپز محشورت کنه هر جایی که باشند.
بااحترام
عبدالله

>>>   کرده خویش آید به پبش
در این دنیا انتهاری ها مسلمانان را میکشند و برای یک بار
مگر در آن دنیا انتهاری ها در جهنم برای ابد منفجر میشوند و منفجر میشوند و تا ابد منفجر میشوند و تربیت کنندگان و پروگرام دهندگان کافر شان از این کشت خود درو میکنند.

>>>   بـه عبدالله عبدالله
اینرا کی قیصله کند که مسلمان واقعی کدام یکی است
مثلا داغش میگوید ما ، طالبان میگویند ما ، شما میگوئید ما ، القاعده میگویدما سند داریم که از همه بیشتر مسلمان ومستحق جنت هستیم ، تو وما میگوئیم که اصلا مسلمان راستین که به کسی ضررنمیرساند وخیرخواه همه بشر است ما هستیم !
حالا قاضی کجاست که حرف کی را قبول واز کی رابا چی دلایلی رد میکند؟؟

>>>   کسیکه این کلمات را تحریر داشته است مانند نمرود، فرعون وغیره از وعده خداوکلام خدا بی خبراستند و عاقبت این ها بمانند نمرود وفرعونیان خواهد بود

>>>   ایا بفکر شما اینهای که توسط اختراع سلاح های اتمی جان هزاران مسلمان جهان را که همه روزه میگرند بجز دوزخ جای اینهادیگری جایی خواهد بود

>>>   واعظی پرسید ازفرزند خویش:
گفت: میدانی مسلمانی به چیست؟
نیکی، بی آزاری وخدمت به خلق
هم عبادت هم کلید زندگیست
پسر درجواب پدر!
گفت: زین معیار اندرشهر ما
یک مسلمان است آنهم ارمنیست
من بعنوان یک فرد مسلمان و زاده مسلمان وتربیت شده ئی مسلمان مطالعه کننده پیشینه ئی مسلمان به این نتیجه رسیدم که از اسلام فقط نام است وبس
شرط اول قدم آنست که انسان باشی
شفق


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است