برنامه ریزی انتحاری ها در کابل انجام می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۶/۸/۲۷ کد خبر: 141745 منبع: پرینت

کسانیکه انتحاری ها را به جان مردم می فرستند در کابل هستند.

به نقل از خورشید، بشیر احمد ته ینج سخنگوی حزب جنبش ملی ا فغانستان در واکنش به حملات انتحاری در پایتخت می گوید که این حملات نشان می دهد که شخص انتحاری در کابل است و کسانیکه انتحاری ها را به جان مردم می فرستند نیز در کابل هستند و تمام برنامه ریزی ها در کابل انجام می شود.

ته ینج با انتقاد از رخ دادن این حوادث در پایتخت و بیخ گوش مقامات امنیتی اظهار می کند: ریاست های عمومی امنیت ملی، ریاست های کشف و استخبارات وزارت داخله چه می کنند که این اتفاقات رخ می دهد؟

گفتنی است که باوجود انتقادات شدید از عملکرد مقام های امنیتی و استخباراتی کشور و استیضاح آنان در شورای ملی باز هم فجایع ناگوار امنیتی نه تنها در ولایت های دور از مرکز که بارها در قلب پایتخت اتفاق می افتد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ته ینج
حمله به همایش عطا
نظرات بینندگان:

>>>   من کاملا با اقای ته ینج هم نظر هستم و هزاران انسان شهروند این کشور هم به همین نظر هستند تا جاییکه من معلومات دارم .

>>>   ریاست امنیت ملی هدف شما شرکت انحصاری پنشیر وردک است؟؟
وظیفه آنها اختزاف تجار دزدی بالباس زناتنه ودسیسه سازی جهت انتقام گیری است
ر

>>>   اتمر و گلو است که این انتحاری را در کابل می اورد

>>>   در همین چهل سال است که کابل شاید رویدادها خونین است، اقای تیج گپ های هوایی فایده ندارد،

>>>   نفرک دوستم!
متاسفانه که کابل بیچاره باید جفای هرگروه اوباش را به جان بخرد. زمانی تو ودوستمت خواب را برچشمان کابلیان حرام کردید. به یاد داری که افراد کثیف دوستم بالای دختران وزنان درمکروریان کهنه تجاوز میکردند ، مردم را به گلوله می بستند و شهررا به راکت؟ به یاد داری که همین دوستم بی سوادت نوکری ای اس آی را پذیرفت وبا گلبدین جنایت پیشه همدست شد وشورای هماهنگی تشکیل داد؟
بروگورت را گم کن. مردم دوستم کثیف ، بی مروت را همانند ملاعمروگلبدین میدانند نه چیزی متفاوت تر.
این انتحاری ها هم ازقماش شما اند.

>>>   دوستم با وجود جنایش باالاخره بجرم وجنایات خویش اعتراف و از ملت افغانستان عذر خواهی و طلب بخشش نمود . مگر این جنایت تاریخ وقاتل صدها اشخاص بیگناه وویران گر موئسسات عام المنفعه و مردم عوام یعنی گل بیدین ملعون علی الرغم جنایات نابخشودنی خویش بیشرمانه چشم سفیدی نموده حاظر به یک عذر خواهی لفظی هم نشد حتی جنانیات خود عمل استشهادی میداند . وای بحال جمیع اقوام شریف مردم بیچاره و ساده لوح افغانستان که این گلو جنایت کار وحواریون مجرم و بیوجدانش میخواهند برای ملت افغانستان سرنوشت و مسیر زنده گی تعین کنند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است